převodka řízení

Moderátor: Moderátoři

převodka řízení

Příspěvekod rosta » ned čer 06, 2010 16:26

dneska se mě stalo že když jsem měl kola v rejdu a potom jel rovně tak jsem měl v převodce vůli jako u traktoru-vytočil jsem kola do rejdu a pak zpět do přímého směru a vůle zůstala-potom jsem projel levou a pravou zatáčku a vůle zmizela-prostě někdy tam vůle je a někdy ne-vím že vůle v rejdu je normální stav ale já ji mám i když mám kola rovně-nevíte někdo čím to je ? horní šroub na seřizování povolenej není-vypadá to na vyběhaný ložiska šneku a nebo rozsypanou kladku šneku..... nevím - prosím o radu
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod ger007 » ned čer 06, 2010 18:01

mas v tom dost oleja ???
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod Dusan » ned čer 06, 2010 20:20

ta nastavovacia skrutka na domcekuu je uchytena na hlavnej pake otocne ale zabezpecuje drzanie paky v urcitej polohe je mozne ze sa ulomila hrava a tak zaistuje hlavnu paku tj paka nevyjde hore ale moze sa posunut nadol.....
Dusan
 
Příspěvky: 3864
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvekod rosta » pon čer 07, 2010 20:59

tak jsem to dnes rozdělal a :shock: žádný olej a ložisko kladky je po smti :cry: mám doma převodku z 01 a ta má krátkou volantovou hřídel-je ta hřídel jedem kus se šnekem a nebo jde ze šneku vyndat ? - že bych využil tu 01 jako dárce orgánů a nebo po výměně hřídele vyměnil komplet převodku-ona ta 01 je ve velice pěkným stavu a dokonce plná oleje - koukal jsem na autodíly krč a převodku nebo díly do ní jsem nenašel :?: tak nevím jestli se to dá ještě sehnat
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod Ivo » pon čer 07, 2010 21:05

Čistě teoreticky, kdybys to nijak jinak nevyřešil, tak bych ti mohl jednu s dlouhou hřídelí poslat poštou.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod Michal Karásek » pon čer 07, 2010 21:09

Mimo pořadí: je to hnědé a teče to jako voda, co to je? Bývalá náplň mé převodky. Myslíte, že jsem udělal chybu, když jsem ji znova naplnil směsí PP90 a A00 cca 1:1?
(nechtěl jsem zakládat nové téma, tak to píšu sem)
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Michal Karásek
 
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvekod ger007 » pon čer 07, 2010 21:15

toš to je otázka čím ju naplnit, ked som jednu teraz bral od ivoša, hovoril, že naplniť normalnym motorovym olejom, nemam po ruke literaturu, o čom sa zmienuje ?
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod Michal Karásek » pon čer 07, 2010 21:21

Literatura se zmiňuje tuším o hypoidním oleji 140W, leč měl jsem strach o to aby nevytek, tak jsem ho trocha zahustil
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Michal Karásek
 
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvekod Ivo » pon čer 07, 2010 21:25

ger007 píše:hovoril, že naplniť normalnym motorovym olejom

Převodovým.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon čer 07, 2010 21:28

Olej jako olej :lol: . Spíše bych se klonil k obyčejnému převodovému. Nejsou v té převodce přítomny součásti z barevných kovů? V tom případě bych tam "hypoidní" olej nedával.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11021
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Michal Karásek » pon čer 07, 2010 21:39

Kecám...zrovna v návodu na údržbu 01tky jsem teď našel, že tam je obyčejný převodový PP90
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
Michal Karásek
 
Příspěvky: 184
Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
Bydliště: Malátova 7, Jihlava

Příspěvekod rosta » pon čer 07, 2010 22:02

Ivo píše:Čistě teoreticky, kdybys to nijak jinak nevyřešil, tak bych ti mohl jednu s dlouhou hřídelí poslat poštou.
zjistím co a jak jestli se to dá vyměnit nebo ne a kdyžtak dám vědet-zatím díky. Dneska jsem volal to mototechny- :shock: nová převodka stojí 3350 kč :shock: :shock: ale jdou koupit samostatně náhr.díly, tak uvidíme..... tak jsem to byl zkoumat a ta 01 má trochu jinak ložisko kladky- u 01 je na jehlách u 05 převodky je na kuličkách-prosím někoho kdo má zkušenost s převodkou -jdou vyměnit vnitřnosti z 01 převodky do převodky 05 ? případně lze vzít kladku z 01 a přehodit ji do typu z 05 ?a jak ložiska šneku ?jdou přehodit a nebo ne ?dost se bojím kvality nových dílů tak bych raději transplantoval z 01 převodky-přece jen jde o řízení
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod astero » úte čer 15, 2010 10:30

Na nive som mal podobny problem, obcas vola vacsia, potom mensia, boli v haji loziska. Tak som sa jal na repas. Pri stahovani hlavnej paky riadenia hydraulickym lisom skrina povolila, paka vydrzala. A tak som kupil inu, dobru, CCCP. Co viem tak sa prevodky lisia len dlzkou hriadela k volantu na kratsi a dlhsi.
astero
 
Příspěvky: 76
Registrován: čtv bře 12, 2009 10:41
Bydliště: Zilina

Příspěvekod Wolf » úte čer 15, 2010 10:41

astero píše:... Co viem tak sa prevodky lisia len dlzkou hriadela k volantu na kratsi a dlhsi.

U Nivy by, pokud vim, mely byt jina loziska. Kdysi mi ji menili a davali tam nivackou, na ktere museli pro kombika vymenit i paku rizeni a pokud si vzpominam, byla i o neco drazsi. Jinak selskym rozumem, je tam snek a smykove treni, tak by tam mel prijit i hypoidni olej. Ja jsem tam daval (a i ted do Malucha davam) GYROL SYN 75W-90. Hustemu oleji bych doporucoval se vyhnout, pokud neni prevodka tesna, pak stejne v lete olej vytece a jeste pujde hur i tak tezke rizeni.
Wolf
 
Příspěvky: 1246
Registrován: úte čer 01, 2004 11:14
Bydliště: Kraj Lučanů

Příspěvekod Maysner » úte čer 15, 2010 14:51

prevodky maji dve dylky hridele k volantu. tim se lisi na pevnou volantovou tyc, nebo delenou

niva vs. klasika ma jinou tu spodni paku. stejne jako u pomocnyho cepu rizeni
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků