úpravy motoru 1.7
Moderátor: Moderátoři
S křížkem po funuse ale ... . Rysku HÚ (horní úvrať) si můžete udělat kamkoli na prsa a k tomu označit žemenici . nic není třeba měnit . A ještě jedna "zajímavost" Zapalovací modul z 1.7i bude fungovat i BEZ ŘJ (řídící jednotky)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Druhou a x-tou rysku odměř z jiných prsou nebo jakýmkoli úhelníkem .
Ano může pracovat naprosto samostatně . Nelze ovšem měnit předstih .
musketyr píše:Zapalování může jet jen na modul a snímač otáček?
Ano může pracovat naprosto samostatně . Nelze ovšem měnit předstih .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Saša píše:Druhou a x-tou rysku odměř z jiných prsou nebo jakýmkoli úhelníkem .musketyr píše:Zapalování může jet jen na modul a snímač otáček?
Ano může pracovat naprosto samostatně . Nelze ovšem měnit předstih .
udelat stelovatelny uchyt na snimac?
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
- mušketýr
- Příspěvky: 1247
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
fds
Tak jsem všechno zvážil a teď vám vyleju srdce.
Motor chci požívat pro běžný provoz a zastavět ho do mé 2102.Nechci se víceméně účastnit sprintů a tudíž nechci nějaké razantní zvýšení výkonu.Z vozem najezdím 20-30tis.za rok a chci aby ten motor chvíli vydržel a vysypat se do něj finančně mi přijde zbytečné.Navíc mě tlačí čas a tak větší úpravy stejně nestihnu.Na dalším motoru bych úpravu spodku a objemu jistě uvítal.Motor by měl být na pohled stejný jako original,proto některé úpravy nepřipadají v úvahu.
NEÚPRAVY:
ZAčnu tim co nechci(zatím)upravovat.
1.Komplet spodek.(zvýšení objemu,vyvážení ojnic atd.)
2.Větší ventily.
3.Větší kanály.(časem jo,ale teď nestíhám)
4.Výfuk "maďar"
Úpravy:
1.Snížená hlava-poraďte o kolik
2.Vačka cca270 stupňů(v sobotu budu vědět přesné číslo)
3.Stavitelné rozvodové kolo.
4.Bezkontakt.
5.Odlehčený setrvák.Nechci nějak moc,aby nebyl problém s volnoběhem.Otázka zní:o kolik,kde a kdo mi to pak vyváží.
6.Chladič oleje
7.Časem hliníkovou řemenici na klice.
Tak a nakonec jeden špek.Auto mám na LPG.Samozřejmě je podmínkou jeho zachování.Jak se to bude chovat s tou ostrou vačkou?
Seřízení na tento motor považuji za nutné.
Vím že motory 1.7 na LPG mají v létě problém s chlazením a tak tam chci olejový chladič.
Mušketýr
Motor chci požívat pro běžný provoz a zastavět ho do mé 2102.Nechci se víceméně účastnit sprintů a tudíž nechci nějaké razantní zvýšení výkonu.Z vozem najezdím 20-30tis.za rok a chci aby ten motor chvíli vydržel a vysypat se do něj finančně mi přijde zbytečné.Navíc mě tlačí čas a tak větší úpravy stejně nestihnu.Na dalším motoru bych úpravu spodku a objemu jistě uvítal.Motor by měl být na pohled stejný jako original,proto některé úpravy nepřipadají v úvahu.
NEÚPRAVY:
ZAčnu tim co nechci(zatím)upravovat.
1.Komplet spodek.(zvýšení objemu,vyvážení ojnic atd.)
2.Větší ventily.
3.Větší kanály.(časem jo,ale teď nestíhám)
4.Výfuk "maďar"
Úpravy:
1.Snížená hlava-poraďte o kolik
2.Vačka cca270 stupňů(v sobotu budu vědět přesné číslo)
3.Stavitelné rozvodové kolo.
4.Bezkontakt.
5.Odlehčený setrvák.Nechci nějak moc,aby nebyl problém s volnoběhem.Otázka zní:o kolik,kde a kdo mi to pak vyváží.
6.Chladič oleje
7.Časem hliníkovou řemenici na klice.
Tak a nakonec jeden špek.Auto mám na LPG.Samozřejmě je podmínkou jeho zachování.Jak se to bude chovat s tou ostrou vačkou?
Seřízení na tento motor považuji za nutné.
Vím že motory 1.7 na LPG mají v létě problém s chlazením a tak tam chci olejový chladič.
Mušketýr
- Tommel
- Příspěvky: 3255
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
musketyr píše:Vím že motory 1.7 na LPG mají v létě problém s chlazením.
ja jezdil v letě s 1.7k a 1.7i na LPG a žadny problemy s chlazením jsem tedy neměl . Ostrou vačku měl v autě Maysner a na lpg jezdil, to same Majo jinak co vim tak s vačkou 272 neni problem, až s ostřejšima vačkama je problem na lpg
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Drobek to na plyn taky uhnal az k poskozeni jednoho valce. On sice na venek dela, jaky je to slusny ridic, ale obcas z nej vyleze neco ve stylu fast and furious hadra...
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
najel jsem skoro 20tis s 1.7 na lpg. celej rok. s prehrivanim problem nikdy nebyl, nikdy jsem motor nedostal pres 100°C. a to ani pri fest nakladackach. lezla mi jen teplota oleje, a to uplne stejne jako na benzin. pokud funguje sahara jak ma, neni duvod aby se to uvarilo
vacka 272 je posledni vhodna pro bezny provoz, a posledni co se kamaradi s lpg. 296 uz s lpg nejezdi
hlava pokud je puvodni z 1.7 tak max 1mm oproti 21011-xxxxxxxx je uz o 1,5mm nizsi
setrvak mam ja a Majo pouze zbrousenej na soustruhu. cca 1-1,3kg mam pocit. nic se nevyvazovalo. jen nasadilo a jezdi
vacka 272 je posledni vhodna pro bezny provoz, a posledni co se kamaradi s lpg. 296 uz s lpg nejezdi
hlava pokud je puvodni z 1.7 tak max 1mm oproti 21011-xxxxxxxx je uz o 1,5mm nizsi
setrvak mam ja a Majo pouze zbrousenej na soustruhu. cca 1-1,3kg mam pocit. nic se nevyvazovalo. jen nasadilo a jezdi
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
musketyr píše:Vím že motory 1.7 na LPG mají v létě problém s chlazením a tak tam chci olejový chladič.
Olejový chladič je sice dobrá věc , ale není jednoduché to udělat tak aby to nemělo opačný výsledek - studený olej .
Proto se používají ohřívače/chladiče oleje uvnitř olejové vany . Jsou to vlastně vodní radiátory v oleji které pomáhají olej po startu ohřát a po dosažení provozní teploty ho naopak chladí .
Proč se motory na LPG více hřejí ? Faktorů je více . Nasávaný vzduch se nechladí odparem benzínu , plyn hoří vyšší teplotou , sněs plynu hoří déle než benzínu a HLAVNĚ proto že chcete aby to jezdilo stejně na benzín i plyn což není možné protože obě paliva mají rozdílné vlastnosti .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
olejovej chladic je snadny namontovat. jen je treba pouzivat mensi olejovej filtr, nevejde se kvuli nosniku, diky te redukci pod nej. a aby se drzela spravna teplota, musi byt pouzita redukce s termostatem
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Re: úpravy motoru 1.7
Ahoj Mušketýre,
podařilo se ti dopracovat se k nějakému výsledku? Sám uvažuji nad něčím na chlup stejným (1.7, LPG a pár úprav).
Tvoje zkušenosti by me mi moc hodily.
Díky, Marťas
podařilo se ti dopracovat se k nějakému výsledku? Sám uvažuji nad něčím na chlup stejným (1.7, LPG a pár úprav).
Tvoje zkušenosti by me mi moc hodily.
Díky, Marťas
- Michal2101
- Příspěvky: 208
- Registrován: stř črc 16, 2008 12:25
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: úpravy motoru 1.7
Mě by zajímala stejná věc jako Marťase, jak to dopadlo ?
Ted mám rozebranou svojí 1.7 a už ji jen dočišťuji aby se mohly věci hnout z místa, tak mě zajímá jak to dopadlo s tvým motorem.
Já sám mám představu snížení bloku o 0.8mm, ostrou vačku , odlehčený setrvačník, bezkontakt a nakonec lepší výfuk. Teď jen lehce tápu o kolik je vhodné co ubrat. Někde jsem ve vedlejším tématu četl že setrvák cca o 1-1,3Kg a při snižování bloku jsem koukl do tabulek s KP a ta je až do ubrání 2mm, tak bych volil právě zmíněných 0.8 což mi přijde jako kompromis. Co na to řeknete Vy ?
Ted mám rozebranou svojí 1.7 a už ji jen dočišťuji aby se mohly věci hnout z místa, tak mě zajímá jak to dopadlo s tvým motorem.
Já sám mám představu snížení bloku o 0.8mm, ostrou vačku , odlehčený setrvačník, bezkontakt a nakonec lepší výfuk. Teď jen lehce tápu o kolik je vhodné co ubrat. Někde jsem ve vedlejším tématu četl že setrvák cca o 1-1,3Kg a při snižování bloku jsem koukl do tabulek s KP a ta je až do ubrání 2mm, tak bych volil právě zmíněných 0.8 což mi přijde jako kompromis. Co na to řeknete Vy ?
- mušketýr
- Příspěvky: 1247
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: úpravy motoru 1.7
DOPAD SEM JAK SEDLÁCI U ....Posun je teď jen v tom že snad je na cestě výfuk maďar.Jezdím totállně shnilou 21073 s STK do května.Myslím že to s ní nějak doklepu do toho května a pak budu muset řešit jinej povoz a snad mi pak finance a čas dovolí a tu 1:7 nechám poladit.M.S:
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238