Infarkt
Moderátor: Moderátoři
tiez mi ako prva mozna pricina napadla nadmerna zmena casovania. Pretoze to bola jedina vec, ktora Ti mohla pri takom malom znizeni hlavy sposobit taky narast tlakov vo valcoch. Ale to by mohlo znamenat, ze mas "len" polamane kruzky a poskodenu klukovku, teda by to mohol riesit vybrus klukovky a vymena kruzkov, mozno aj bez vybrusu valcov. No ktovie, tazko spekulovat predtym nez to rozoberies
Tobě přijde snížení hlavy o 2,15 mm jako malé??? To je snížení jako prase!!!
Navíc kompresní tlaky, které mám (resp. které jsem měl) na motoru, jsem tam měl i před změnou časování, a dokonce i po změně na původní časování. Nic z toho nemělo na kompresní tlaky vliv.
Navíc kompresní tlaky, které mám (resp. které jsem měl) na motoru, jsem tam měl i před změnou časování, a dokonce i po změně na původní časování. Nic z toho nemělo na kompresní tlaky vliv.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Pánové. Motor po rozborce. A hle co jsem nalezl:
Dva tlakové pístní kroužky prasklé!!! Na všech tlakových pístních kroužcích špony jak kdyby to jelo nasucho - to je ale absolutně vyloučené, tedy vinu dávám jednoznačně špatné kvalitě materiálu kroužků. Stěrací kroužky neměly stěrací břity, byly hladké a mezera mezi konci kroužků byla daleko přes 1,5 mm (původně necelé čtyři desetinky). Takže diagnoza zní - pístní kroužky, polské!!! Měly najeto necelých 15.000 km po GO.
Koupil jsem kroužky GOETZE. Jejich cena je sice nikoli 350 Kč, ale 900 Kč, nicméně nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci. S těmito kroužky mám vynikající zkušenosti i u motorů jiných značek, motor doslova přežijí.
Tak mi držte palce, sborka bude pravděpodobně až se trochu oteplí a současně půjde i jiná hlava.
Dva tlakové pístní kroužky prasklé!!! Na všech tlakových pístních kroužcích špony jak kdyby to jelo nasucho - to je ale absolutně vyloučené, tedy vinu dávám jednoznačně špatné kvalitě materiálu kroužků. Stěrací kroužky neměly stěrací břity, byly hladké a mezera mezi konci kroužků byla daleko přes 1,5 mm (původně necelé čtyři desetinky). Takže diagnoza zní - pístní kroužky, polské!!! Měly najeto necelých 15.000 km po GO.
Koupil jsem kroužky GOETZE. Jejich cena je sice nikoli 350 Kč, ale 900 Kč, nicméně nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci. S těmito kroužky mám vynikající zkušenosti i u motorů jiných značek, motor doslova přežijí.
Tak mi držte palce, sborka bude pravděpodobně až se trochu oteplí a současně půjde i jiná hlava.
Naposledy upravil(a) Marek dne ned dub 09, 2006 18:48, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Majo píše:viete co je to maximalne stastie v nestasti? Ked som Jaanovi robil motor 80,0mm, tak som opacne zalozil stieraci kruzok a pri jeho vyberani sa mi zlomil. Tak som kupil kruzky Perfect Circle(fr) a vymenil ich za tie. Uff. Porazilo by ma, keby tam da tie polske a dobehne s tym znovu
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek píše:Koupil jsem kroužky GOETZE. Jejich cena je sice nikoli 350 Kč, ale 900 Kč, nicméně nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci. S těmito kroužky mám vynikající zkušenosti i u motorů jiných značek, motor doslova přežijí.
Z těchto důvodů jsem i já osadil Goetze. Jsem zvědav jak se to bude chovat a jaké tlaky mi naměříš, pokud se GO povedla a auto do Bechyně dorazí. Zatím jsem ve fázi postupného zajíždění. Současné počasí na to sice není vhodné, leč vozidlo již nutně potřebuji zařadit do běžného provozu. K dnešnímu dni mám po složení motoru najeto 360 km.
Ještě malý dotaz na Marka: všiml jsem si, že 2. a 3. kroužek v sadě co jsem koupil nebyl chromovaný (pracovní hrana). Ruské co jsem v jednom obchodě rozbalil, byly chromované všechny. ?!? Na polské jsem se (radši) nedíval. Nevím tedy co si o tom myslet.[/quote]
-
- Příspěvky: 296
- Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
- Bydliště: Orlová - opět :))))
- Kontaktovat uživatele:
Majo píše:polske(aspon tie moje) neboli chromovane vobec. Co som daval ja -Perfect circle - boli z nerezu...
len mi nejde do hlavy, ze by piestne kruzky mohli byt chromovane kazdy chrom zhori aj pri nizsej teplote nez je vo valcoch, nie???
nikoliv existují válce s vnitřními stěnami tvrdě chromovanými......ovšem na motorech pro modeláře, které neamjí kroužky...... teploty tam však jsou a otáčky úplně jinde........
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
Pani a dami(ak tu su ) .
Oznamujem smutnu spravu.Moj poctivo sluziaci motor sa vzdava. Tudizto raz som zbadal , ze mi nieco klepe v motore, ja reku su to ventiliky, tak som sa pustil do nastelovania(len bokom 4ka mala volu 0,25 a 7ka 0,00 a vacka po vymene asi tak 2000km) pekne som nastavil a dufal, ze to nebude na co myslim. Moje tusenie sa potvrdilo. Mam uuuuplne v prdeli kluku. Az tak , ze uz nemam benzinak , ale diesel. Tak teraz zhanam docastne srdce do mojho maznaka , stym , ze naspak uz pojdem motor po GO plus upravy.
Tak teraz doma placem a neni so mnou reci. Uz ani priatelka ma nedokazala ukludnit
Len nie dlho , lebo ja to tak NENECHAM
Oznamujem smutnu spravu.Moj poctivo sluziaci motor sa vzdava. Tudizto raz som zbadal , ze mi nieco klepe v motore, ja reku su to ventiliky, tak som sa pustil do nastelovania(len bokom 4ka mala volu 0,25 a 7ka 0,00 a vacka po vymene asi tak 2000km) pekne som nastavil a dufal, ze to nebude na co myslim. Moje tusenie sa potvrdilo. Mam uuuuplne v prdeli kluku. Az tak , ze uz nemam benzinak , ale diesel. Tak teraz zhanam docastne srdce do mojho maznaka , stym , ze naspak uz pojdem motor po GO plus upravy.
Tak teraz doma placem a neni so mnou reci. Uz ani priatelka ma nedokazala ukludnit
Len nie dlho , lebo ja to tak NENECHAM
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
Majo píše:Rozhodim siete a nieco vymysliime, co tam zatial narveme, kym urobis VFTS engine
Zatial by som vedel o 21011 s 80tkm na konte...
No teraz berem vsetko, lebo som sa rozhodol , ze do dvoch mesiacov tam musi byt nove engine. Aj, ked nie VFTS , lebo kupu 60koveho systemu musim odlozit. Ale zato naspak uz isto nepojde SERIA