Infarkt

Moderátor: Moderátoři

Dusan
Příspěvky: 3872
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

Som zvedavy čo v tom motore najdeš ....
No neštastie nechodi po horach.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

tiez mi ako prva mozna pricina napadla nadmerna zmena casovania. Pretoze to bola jedina vec, ktora Ti mohla pri takom malom znizeni hlavy sposobit taky narast tlakov vo valcoch. Ale to by mohlo znamenat, ze mas "len" polamane kruzky a poskodenu klukovku, teda by to mohol riesit vybrus klukovky a vymena kruzkov, mozno aj bez vybrusu valcov. No ktovie, tazko spekulovat predtym nez to rozoberies :?
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Tobě přijde snížení hlavy o 2,15 mm jako malé??? :shock: :shock: :shock: To je snížení jako prase!!!

Navíc kompresní tlaky, které mám (resp. které jsem měl) na motoru, jsem tam měl i před změnou časování, a dokonce i po změně na původní časování. Nic z toho nemělo na kompresní tlaky vliv.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

Ty si mal, teda resp. mas znizenu hlavu o 2,15mm :shock:
No tak to nie, to mi nepripada male znizenie :oops: Ja som neviem kde zobral, ze si to mal znizene o 1,3mm- preto mi tie tlaky nechceli ist do hlavy :wink:
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Pánové. Motor po rozborce. A hle co jsem nalezl:


Dva tlakové pístní kroužky prasklé!!! Na všech tlakových pístních kroužcích špony jak kdyby to jelo nasucho - to je ale absolutně vyloučené, tedy vinu dávám jednoznačně špatné kvalitě materiálu kroužků. Stěrací kroužky neměly stěrací břity, byly hladké a mezera mezi konci kroužků byla daleko přes 1,5 mm (původně necelé čtyři desetinky). Takže diagnoza zní - pístní kroužky, polské!!! Měly najeto necelých 15.000 km po GO.

Koupil jsem kroužky GOETZE. Jejich cena je sice nikoli 350 Kč, ale 900 Kč, nicméně nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci. S těmito kroužky mám vynikající zkušenosti i u motorů jiných značek, motor doslova přežijí.

Tak mi držte palce, sborka bude pravděpodobně až se trochu oteplí a současně půjde i jiná hlava.
Naposledy upravil(a) Marek dne ned dub 09, 2006 18:48, celkem upraveno 1 x.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

viete co je to maximalne stastie v nestasti? Ked som Jaanovi robil motor 80,0mm, tak som opacne zalozil stieraci kruzok a pri jeho vyberani sa mi zlomil. Tak som kupil kruzky Perfect Circle(fr) a vymenil ich za tie. Uff. Porazilo by ma, keby tam da tie polske a dobehne s tym znovu :lol:
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Majo píše:viete co je to maximalne stastie v nestasti? Ked som Jaanovi robil motor 80,0mm, tak som opacne zalozil stieraci kruzok a pri jeho vyberani sa mi zlomil. Tak som kupil kruzky Perfect Circle(fr) a vymenil ich za tie. Uff. Porazilo by ma, keby tam da tie polske a dobehne s tym znovu :lol:


:wink: :wink: :wink:
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Marek píše:Koupil jsem kroužky GOETZE. Jejich cena je sice nikoli 350 Kč, ale 900 Kč, nicméně nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci. S těmito kroužky mám vynikající zkušenosti i u motorů jiných značek, motor doslova přežijí.


Z těchto důvodů jsem i já osadil Goetze. Jsem zvědav jak se to bude chovat a jaké tlaky mi naměříš, pokud se GO povedla a auto do Bechyně dorazí. Zatím jsem ve fázi postupného zajíždění. Současné počasí na to sice není vhodné, leč vozidlo již nutně potřebuji zařadit do běžného provozu. K dnešnímu dni mám po složení motoru najeto 360 km.

Ještě malý dotaz na Marka: všiml jsem si, že 2. a 3. kroužek v sadě co jsem koupil nebyl chromovaný (pracovní hrana). Ruské co jsem v jednom obchodě rozbalil, byly chromované všechny. ?!? Na polské jsem se (radši) nedíval. Nevím tedy co si o tom myslet.[/quote]
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

polske(aspon tie moje) neboli chromovane vobec. Co som daval ja -Perfect circle - boli z nerezu...
len mi nejde do hlavy, ze by piestne kruzky mohli byt chromovane :? kazdy chrom zhori aj pri nizsej teplote nez je vo valcoch, nie???
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Hele,taky se chystám kroužkovat v podstatě novej motor s vrtáním 82.Co k tomu za kroužky?Koupit normálně sadu písty+kroužky?Nebo lepší písty zvlášť (a jaký) a k tomu kroužky(a jaký).Dík za info
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no radsej by som kupil kruzky extra. Pozeram, ze tu na fore, su najoblupenejsie Gotze, no su aj ine dobre firmy. V Lada predajni by Ti kludne mohli predat polske ani o tom nemusis vediet...
Hnojar
Příspěvky: 296
Registrován: čtv lis 25, 2004 07:59
Bydliště: Orlová - opět :))))
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hnojar »

Majo píše:polske(aspon tie moje) neboli chromovane vobec. Co som daval ja -Perfect circle - boli z nerezu...
len mi nejde do hlavy, ze by piestne kruzky mohli byt chromovane :? kazdy chrom zhori aj pri nizsej teplote nez je vo valcoch, nie???

nikoliv existují válce s vnitřními stěnami tvrdě chromovanými......ovšem na motorech pro modeláře, které neamjí kroužky...... :D teploty tam však jsou a otáčky úplně jinde........
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Pani a dami(ak tu su :D ) :wink: :wink: :wink: .
Oznamujem smutnu spravu.Moj poctivo sluziaci motor sa vzdava. Tudizto raz som zbadal , ze mi nieco klepe v motore, ja reku su to ventiliky, tak som sa pustil do nastelovania(len bokom 4ka mala volu 0,25 a 7ka 0,00 a vacka po vymene asi tak 2000km) pekne som nastavil a dufal, ze to nebude na co myslim. Moje tusenie sa potvrdilo. Mam uuuuplne v prdeli kluku. Az tak , ze uz nemam benzinak , ale diesel. Tak teraz zhanam docastne srdce do mojho maznaka , stym , ze naspak uz pojdem motor po GO plus upravy.

Tak teraz doma placem a neni so mnou reci. Uz ani priatelka ma nedokazala ukludnit :cry: :cry: :cry: :cry:
Len nie dlho , lebo ja to tak NENECHAM :lol: :D :D
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

hmmm. Tak kolko nakoniec, Stevo? 350tkm? Ved sme s tym aj trochu pocitali pri GO hlavy, ne? No uprimnu sustrast a hlavu hore.
Rozhodim siete a nieco vymysliime, co tam zatial narveme, kym urobis VFTS engine :wink:
Zatial by som vedel o 21011 s 80tkm na konte...
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Majo píše:Rozhodim siete a nieco vymysliime, co tam zatial narveme, kym urobis VFTS engine :wink:
Zatial by som vedel o 21011 s 80tkm na konte...


No teraz berem vsetko, lebo som sa rozhodol , ze do dvoch mesiacov tam musi byt nove engine. Aj, ked nie VFTS , lebo kupu 60koveho systemu musim odlozit. Ale zato naspak uz isto nepojde SERIA :lol: :lol: 8)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“