Ok, díky za rady. Jaký je prosím význam toho mazání těsnění vazelínou - čemu to pomůže kromě kontaminace Fridexu?
Pochopitelně nejde udělat jednu jedinou věc bez komplikací. Přeměřil jsem šrouby, vybral ty nejkratší co jsem tu měl (dva jsou ještě FIAT), podložky naopak nejtlustší, ale většina je stejné tloušťky. Na originálním těsnění (viz fotky) jsou špatně vyražené díry odtoku vody z 1. válce, zrovna tam, co to teklo. Takže díry zvětším směrem ke středu válce, ale čím zadělat ten chybějící kus materiálu na těsnění? Na těsnění, co tam bylo, to sedí správně.
To je šmejd, že to svět neviděl.
Už tu značku nemám rád. Když bych si ten čas, co mě to stojí, dal stranou, mám na dalšího půl života vystaráno.
Do natahovacích šroubů nebudu investovat. Určitě by to byl takovej šunt, že by se akorát při montáži přetrhly.
Řízení je prostě sesazené ve špatné poloze o půl otáčky volantu vpravo, pravá spojovačka je zašroubovaná na doraz. Obě spojovačky budu muset přetočit, aby se to dalo vůbec sesadit a udělat sbíhavost... hlava se lízla preventivně, aby byla jistota, že z toho nic nepoteče. Aha.
Jinak tohle se dělá od dubna, takže letos jsem s tím nenajel za ty peníze ani metr. Ono totiž na jaře jaksi sehnat fungující provoz brusírny byl poněkud problém. A to ještě nedolisovali jeden pístní čep pořádně, na reklamaci vůbec nebrali zřetel, ať to prej nechám. Zachránil mě známý kolegy a ruční lis, kde jsme to tam zatepla dostali. Vodní pumpa z Moskvy přišla s naraženou lopatkou, musel jsem ten termoplast ulomit a půl lopatky zabrousit. U rozdělovače na bezkontakt se musela převařit hřídel ze starého rozdělovače s náhonem bez vůle a větším tisícihranem. Nový originální náhon rozdělovače byl nejhorší ze třech, ze kterých se vybíralo. Použil se z vraku. Nové uložení náhonu nemá vzadu drážku na mazání, skončilo v krabici...Brdzdička startéru vůbec nepasovala, jo alternátor jsem musel vyměnit a startér byl úplně na odpis. Musel se poskládat zcela jiný. Totéž setrvačník - orvané zuby, nový díl z Ladapower katastrofa, znova shánět starou výrobu. Z Ladadílů šlo použít tak 50% - příklad - matky výfuku - pasovaly 2 ze 4. Jiné stoupání závitu. To jde,ne? A tak dále naprosto se vším. Jedna jediná věc nefunguje.