
Má 2101 (1300) přestala ze dne na den jít po plynu. Projevuje se to tak, jak kdyby byl motor přidušený a sice jde vytočit do vysokých otáček, ale strašně pomalu a ani rozjet se nedá. Chtěl bych jen obecné rady ohledně věcí, co si se svými znalostmi dokážu vyměnit/opravit sám pak věcí, do kterých bych se už rozhodně nepouštěl, tj. zásah do bloku a podobně.
Prosakovalo mi těsnění plovákovky a bylo už i vymačkané papírové těsnění pod přírubou, tak jsem objednal přetěsňovací sadu. Když už byl karbec dole, dal jsem ho známému, který mi ho vyčistil ultrazvukem a zároveň mi ho i složil. Dali jsme na auto a motor krásně jel a šel za plynem. Asi po 4 týdnech a 50-ti najetých km jsem sedl do auta, nastartoval a zničehonic šel motor strašně pomalu a slabě vytočit. Znovu jsem tedy rozebral karbec, jestli není ucpaný, ale vše krásně čisté.
Divné je to, že na studený start krásně chytne a drží volnoběh, ale nastavovací šroub volnoběhu je bez nějaké půl otáčky zašroubovaný na max a když vytáhnu sytič, motor začne pomalu zdechat.
Jestli jsem se díval dobře, tak typ karburátoru mám 1107010-02
Tak jsem šel dál.. Odvětrání klikovky čisté-jak hadice, tak i dole ta příruba. Palivové čerpadlo je nedávno nové, ale taky jsem ho raději sundal a prověřil, ale když jsem odpojil hadičku přivodu do karbce, dal jí do petky a zkusil protočit motor, tak dost silným proudem mi hned během pár vteřin natekly tak 2dcl.
V dalších věcech jsem se už raději nehrabal. Benzín do karburátoru jde, zanešený taky není. Nejde mi do hlavy, že bez jakýchkoliv náznaků to ze dne na den přestalo táhnout.

Chtěl bych se vás zkušených zeptat jen na možné příčiny, na které bych se mohl zkusit ještě zaměřit sám předtím, než bych to vezl (třeba i zbytečně) na servis. Díky moc
