Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

Moderátor: Moderátoři

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

Příspěvekod Honza854 » stř bře 25, 2020 18:18

Diky za radu. Jen abych si byl jist. Pruzinu myslis z membrany 2. komory? Diky.
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Uživatelský avatar
Honza854
 
Příspěvky: 349
Registrován: sob úno 21, 2015 19:48
Bydliště: Strančice

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

Příspěvekod Marek » stř bře 25, 2020 19:01

Přesně.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT GrandScénic *11/2005 - 1,6i/16V DOHC 82kW (08/2016-)
RENAULT Clio *05/2012 - 1,2i/16V SOHC 55kW (06/2017-)
OPEL Corsa D *09/2013 - 1,2i/16V DOHC 63kW (05/2018-)
RENAULT Master L3H2 *09/2019 - 2,3dCi/16V DOHC BlueEnergy BiTurbo 132kW (11/2019-)
Marek
 
Příspěvky: 4968
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

Příspěvekod Honza854 » stř bře 25, 2020 19:45

Tak děkuji velmi pěkně za radu...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Uživatelský avatar
Honza854
 
Příspěvky: 349
Registrován: sob úno 21, 2015 19:48
Bydliště: Strančice

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

Příspěvekod Vašátor » stř bře 25, 2020 20:10

Zadýmení při jízdě z kopce při brždění motorem a následném sešlápnutí plynu dělají většinou gufera ventilů. Jsou tvrdá, motor nasaje přes gufera motorový olej a ten se následně ve výfuku spálí - modré zadýmení.

Zmíněný problém s "chudou směsí" ... poloha plynového pedálu je kde asi tak když to zlobí? Protože podtlakové otevírání druhé komory je krom podtlaku v sání přímo závislé na poloze škrtící klapky I.komory. Zlobí to při jizdním režimu klidném, nebo při potřebné akceleraci?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 8022
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

Příspěvekod Honza854 » stř bře 25, 2020 20:23

Gufer jsem se bal, ale tusil jsem to, diky za potvrzeni. No a detonacni spalovani samo az pri akceleraci, ale ne pri plne, spise od poloviny rozsahu (ovladani 2. komory je uz uvolneno).
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Uživatelský avatar
Honza854
 
Příspěvky: 349
Registrován: sob úno 21, 2015 19:48
Bydliště: Strančice

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

Příspěvekod Marek » stř bře 25, 2020 20:46

To vyřeší odstranění té pružiny.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT GrandScénic *11/2005 - 1,6i/16V DOHC 82kW (08/2016-)
RENAULT Clio *05/2012 - 1,2i/16V SOHC 55kW (06/2017-)
OPEL Corsa D *09/2013 - 1,2i/16V DOHC 63kW (05/2018-)
RENAULT Master L3H2 *09/2019 - 2,3dCi/16V DOHC BlueEnergy BiTurbo 132kW (11/2019-)
Marek
 
Příspěvky: 4968
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

Příspěvekod Honza854 » čtv bře 26, 2020 20:10

Tak jsem zkusil odpojit podtlak rozdelovace, pak jen komoru bez pruziny a na zaver kombinaci. Dobre (lepe nez pred odpojenim) to jede bez podtlaku rozdelovace. Jinak ve zbyvajicich pripadech to bylo spatne. Takze do ovladani druhe komory jsem pruzinu vratil. Jeste k hladince v plovakovce. Mam plovak 6,5 na dotek, ale hladinka byla o nekolik mm niz, nez doporucil Marek. Co vy na to?
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Uživatelský avatar
Honza854
 
Příspěvky: 349
Registrován: sob úno 21, 2015 19:48
Bydliště: Strančice

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

Příspěvekod Vašátor » čtv bře 26, 2020 21:22

Když se podíváš do rozdělovače a chytneš za destičku s kladívkem, není tam vůle? V pracovním režimu, který popisuješ, totiž naplno funguje podtlaková regulace předstihu. Ložisko na kterém je destička s kladívkem často odchází, pokud tam jsou vůle, podtlak přitažením změní odtrh kladívek.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Vašátor
 
Příspěvky: 8022
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

Příspěvekod Honza854 » čtv bře 26, 2020 21:32

Omluva. Neuvedl jsem, ze je tam nove elektronicke zapalovani. Jinsk desticka se toci v pohode...
LADA 1500 béžové barvy, r. v. 1977, typ 2103
LADA 1500s červené barvy, r. v. 1979, typ 21061 (už bez papírů).
LADA 1500 tmavě modré barvy, r.v.1987, typ 2107
Uživatelský avatar
Honza854
 
Příspěvky: 349
Registrován: sob úno 21, 2015 19:48
Bydliště: Strančice

Re: Karburátor, seřízení, odpojení odvětrání klikovky...

Příspěvekod Marek » pát bře 27, 2020 11:52

Pod tím názvem si lze představit mnoho věcí.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT GrandScénic *11/2005 - 1,6i/16V DOHC 82kW (08/2016-)
RENAULT Clio *05/2012 - 1,2i/16V SOHC 55kW (06/2017-)
OPEL Corsa D *09/2013 - 1,2i/16V DOHC 63kW (05/2018-)
RENAULT Master L3H2 *09/2019 - 2,3dCi/16V DOHC BlueEnergy BiTurbo 132kW (11/2019-)
Marek
 
Příspěvky: 4968
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Předchozí

Zpět na Hnací soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků