2105 - KÓD: P.O.L.E.

Moderátor: Moderátoři

2105 - KÓD: P.O.L.E.

Příspěvekod R.I.P. » ned zář 28, 2008 08:58

Minulý týden jsem se pustil do zprovoznění VAZ 2105 durch zrezle. Říkal jsem si, že bude doprá na lítání po polích a lesích v mém okolí.
Při prvním pokusném zpuštění mi z 1.komory karburatoru začali šlehat 30-40cm vysoké plameny a auto nechtělo držet chod. Tak jsem vyměnil svíčky, víko rozdělovače, cívku, překontroloval všechny kontakty, nasadil středový díl výfuku a motor nakonec přestal zhasínat, ale má dost divnej zvuk a strašně smrdí. Čím to může být?
Put your pedal to the metal!
Uživatelský avatar
R.I.P.
 
Příspěvky: 32
Registrován: čtv lis 15, 2007 18:39
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Cory » ned zář 28, 2008 09:14

vysoky predstih alebo posunute rozvody...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Patrac » úte zář 30, 2008 11:16

smrdí kde? z výfuku a nebo z motorovýho prostoru?
pokud vejfuk tak je něco celkově špatně. Pokud z prostoru od motoru tak si měl někde nateklej olej a jiný srajdy a to se po nastartování po dlouhém stání vypaluje. Když jsem doma skládal motor 1600cm z 1500 tak po nastartování byl to strašnej smrad z prostoru se kouřilo. A to byl motor celej opucovanej rozebranej do dílu a postupně složenej. Naprosto normální jev který popisuje i Tůma. Po 10ti minutách se to odpařilo a už to bylo o.k.
Jinak plameny mi šly z karbu taky po prvním natočení taky ale bylo to otočeným zapalováním. Přehozené kabely. prostě to pálilo do sání... By ti mohl popsat Drobek kterej málem přišel o afinu a vobočí :D
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Patrac
 
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field

Příspěvekod R.I.P. » úte zář 30, 2008 12:58

:)
Fakt bylo špatný zapalování a starej benzín s trochou lihu. Teď už motor běží dobře. Ale kastle je v prach. Až se mi to někde přepůlí, to bude sranda.
Put your pedal to the metal!
Uživatelský avatar
R.I.P.
 
Příspěvky: 32
Registrován: čtv lis 15, 2007 18:39
Bydliště: České Budějovice

Příspěvekod Saša » úte zář 30, 2008 14:42

R.I.P. píše: Až se mi to někde přepůlí, to bude sranda.

Mohu Tě ujistit že nepřepůlí .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Acibuk » úte zář 30, 2008 19:54

Ten hoch ví, o čem mluví...
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Acibuk
 
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvekod popest » úte zář 30, 2008 21:55

Nedávno jsem rozřezávál jednu velmi shnilou 2104. Na obou tranách u řidiče bylo vidět na zem. No, vzali jsme to nejdřív na půlku. Musím říct, že těsně tam, kde končí uchycení zadní nápravy k podlaze, to zrovna moc pevný není... ale jinde to drželo velice slušně.

I když to bylo dost rezavý a všude možne nařezaný, né a né to odpadnout... Ty nosníky co jsou vepředu pod podlahou jsou velice pevný. Takže pokud to někdo máte malinko sežraný jako já, není třeba se obávat :).
popest
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec


Zpět na Nepovedené pokusy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron