Stránka 1 z 3

1,7i trha netaha: UMRELA PIXA

PříspěvekNapsal: sob bře 15, 2008 19:22
od čmelák
motor je KO.

PříspěvekNapsal: sob bře 15, 2008 20:42
od JmJ
snimac polohy skritici klapky? :-)

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 00:20
od čmelák
je tam, co snim

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 00:28
od radek mb
čmelák píše:sa dusi a trha a netaha
ked pridam nahle striela kasle

jestli kašle ,tak mu dej Bromexin a kdyby pak dostal ještě teplotu,tak zkus Paralen a teplé zábaly.Kdyby mu náhodou kapalo z výfuku,tak Nasavin,pak to bude OK.

Za bludišťáka předem děkuji,ale nedalo mi to.
P.S.Čmeláku sory.

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 14:21
od čmelák
dakujem za odborne rady ,,odbornici"

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 15:48
od JmJ
:lol:

snimac polohy skrtici klapky snima v jake poloze je skrtici klapka (jak necekane ;-) ) a ridici jednotka pak vi, jak moc mackas plyn. ve snimaci je potenciometr a ten muze delat problemy. ridic jednotka nevi, v jake poloze je plynovy pedal.

je to jen typ od pasu. mas-li moznost zkusit vymenit kus za kus, tak to udelej a uvidis.

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 16:41
od Petr HC
For Radek - Tak se vydělávají peníze 3 x 30 za recepty , 3 x 100 doplatky a máš skoro na půl nádrže .
Ale teď pro Čmeláka vážně . Odpoj zástrčku potenciometru na škrtící klapce , ručkovým ohmmetrem (ne digitálním) najdi běžec (střední vývod) a měř odpor proti krajnímu vývodu (postupně proti oběma) Pokud při pomalém protáčení potenciometru ručka ohmmetru „necuká“ je potenciometr v pořádku . Pokud „cuká“ prostřikni potenciometr sprejem Kontox nebo Diavou (na leštění nábytku – funguje to) .
P.S měř na rozsahu co nejbližším celkovému odporu potenciometru (odhadem 20 kohm nebo méně)

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 17:16
od Saša
Petr HC píše:prostřikni potenciometr
Dobrá rada ....jen to má trochu zádrhel . Snímač polohy (potenciometr) je hermeticky uzavřen ! Je potřeba do něj navrtat dírku cca 1mm vrtákem. A pak zakápnout tavným lepidlem .
PS: Pokud závadu spůsobuje toto tak to za skoušku stojí, ale je to nejisté . Tyto snímače jsou vyrobeny na keramické destičce na které je nanesena velmi tenká odporová vrstva a viděl jsem jí mnohokrát prodřenou až na keramiku.(to je ámen).A nepomůže nic.!
Podobnou závadu "teď"řešil M.P. a byla UCPANÁ hadička k snímači podtlaku . (černá krabička v "motoru" vedle nádržky na brzdovku).

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 18:05
od čmelák
ide to asi takto ze uz je jedno co kde kedy pridam ide ten motor akoby na 3 valce ale inak idu secky 4, a striela do sania do vyfuku kasle prdi, robi to aj ked idem konstatnou rychlostou konstatny plynom.
zajtra pozriem ten snimac a tu hadicku.
hadicka podtlaku co ide z tej cierne krabicku ide do sania na kraj smerom ku sklu?

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 20:16
od Trevor
Hadicka pre cidlo ide na ten najtensi natrubok. Koniec koncov su tam 3 dva rovnake a jeden je tensi a tam to treba zapojil ale nemaj boja je to zapojene dobre :wink:

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 20:52
od Drobek81
podpálený ventil?Zlomené vahadlo? :P

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 21:05
od Atex
Zlomene vahadlo?? to jde? vim ze u jednoho typu VW TDi to je casta zavada, ale u nasich nesmrtelnych stroju??

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 21:11
od čmelák
ventily som robil, vahadlam nie je nic

motor uz ide vytocit ale idem 50 a striela do sania do vyfuku a nema vykon, tak mu davam stale podlahu drzim ho na podlahe a tak sa pohynam mam to v pici
cele kokotske auto, ked sa teda lada da povazovat za auto lebo to je asi len parodia pica

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 21:24
od radek mb
čmelák píše:ked sa teda lada da povazovat za auto lebo to je asi len parodia pica


při troše dobrý vůle a přivření oka to auto je

PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 22:33
od Drobek81
Atex píše:Zlomene vahadlo??

Bohužel, u mého se to stalo při necelých 20tkm...předchozí majitel taky zíral, nicméně bylo v záruce. 3koda jen, že si ho nenechal. Vzhledem k tomu, že to nemělo žádnou souvislost s potkáním ventilů tak usuzuji na nekvalitní kousek. Nevím jak WV TDi ale u některých motorů s rozvodem OHV při prasknutí rozvoďáku nemusí dojít ke zničení ventilů, pouze se ohnou ovládací tyčky. Pak při výměně není třeba sundávat hlavu (trpí na to Transit, výměna je naštěstí radost).

Jinak bzuku nezoufej a jen doufej:) Nevím, co jsi s tím provedl ale je to v rukách :wink: