1,7i trha netaha: UMRELA PIXA

Moderátor: Moderátoři

1,7i trha netaha: UMRELA PIXA

Příspěvekod čmelák » sob bře 15, 2008 19:22

motor je KO.
Naposledy upravil čmelák dne sob bře 22, 2008 07:41, celkově upraveno 1
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod JmJ » sob bře 15, 2008 20:42

snimac polohy skritici klapky? :-)
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod čmelák » ned bře 16, 2008 00:20

je tam, co snim
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod radek mb » ned bře 16, 2008 00:28

čmelák píše:sa dusi a trha a netaha
ked pridam nahle striela kasle

jestli kašle ,tak mu dej Bromexin a kdyby pak dostal ještě teplotu,tak zkus Paralen a teplé zábaly.Kdyby mu náhodou kapalo z výfuku,tak Nasavin,pak to bude OK.

Za bludišťáka předem děkuji,ale nedalo mi to.
P.S.Čmeláku sory.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod čmelák » ned bře 16, 2008 14:21

dakujem za odborne rady ,,odbornici"
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod JmJ » ned bře 16, 2008 15:48

:lol:

snimac polohy skrtici klapky snima v jake poloze je skrtici klapka (jak necekane ;-) ) a ridici jednotka pak vi, jak moc mackas plyn. ve snimaci je potenciometr a ten muze delat problemy. ridic jednotka nevi, v jake poloze je plynovy pedal.

je to jen typ od pasu. mas-li moznost zkusit vymenit kus za kus, tak to udelej a uvidis.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6474
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Petr HC » ned bře 16, 2008 16:41

For Radek - Tak se vydělávají peníze 3 x 30 za recepty , 3 x 100 doplatky a máš skoro na půl nádrže .
Ale teď pro Čmeláka vážně . Odpoj zástrčku potenciometru na škrtící klapce , ručkovým ohmmetrem (ne digitálním) najdi běžec (střední vývod) a měř odpor proti krajnímu vývodu (postupně proti oběma) Pokud při pomalém protáčení potenciometru ručka ohmmetru „necuká“ je potenciometr v pořádku . Pokud „cuká“ prostřikni potenciometr sprejem Kontox nebo Diavou (na leštění nábytku – funguje to) .
P.S měř na rozsahu co nejbližším celkovému odporu potenciometru (odhadem 20 kohm nebo méně)
Uživatelský avatar
Petr HC
 
Příspěvky: 2295
Registrován: stř lis 21, 2007 11:27
Bydliště: Hořice

Příspěvekod Saša » ned bře 16, 2008 17:16

Petr HC píše:prostřikni potenciometr
Dobrá rada ....jen to má trochu zádrhel . Snímač polohy (potenciometr) je hermeticky uzavřen ! Je potřeba do něj navrtat dírku cca 1mm vrtákem. A pak zakápnout tavným lepidlem .
PS: Pokud závadu spůsobuje toto tak to za skoušku stojí, ale je to nejisté . Tyto snímače jsou vyrobeny na keramické destičce na které je nanesena velmi tenká odporová vrstva a viděl jsem jí mnohokrát prodřenou až na keramiku.(to je ámen).A nepomůže nic.!
Podobnou závadu "teď"řešil M.P. a byla UCPANÁ hadička k snímači podtlaku . (černá krabička v "motoru" vedle nádržky na brzdovku).
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod čmelák » ned bře 16, 2008 18:05

ide to asi takto ze uz je jedno co kde kedy pridam ide ten motor akoby na 3 valce ale inak idu secky 4, a striela do sania do vyfuku kasle prdi, robi to aj ked idem konstatnou rychlostou konstatny plynom.
zajtra pozriem ten snimac a tu hadicku.
hadicka podtlaku co ide z tej cierne krabicku ide do sania na kraj smerom ku sklu?
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Trevor » ned bře 16, 2008 20:16

Hadicka pre cidlo ide na ten najtensi natrubok. Koniec koncov su tam 3 dva rovnake a jeden je tensi a tam to treba zapojil ale nemaj boja je to zapojene dobre :wink:
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Drobek81 » ned bře 16, 2008 20:52

podpálený ventil?Zlomené vahadlo? :P
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Drobek81
 
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov

Příspěvekod Atex » ned bře 16, 2008 21:05

Zlomene vahadlo?? to jde? vim ze u jednoho typu VW TDi to je casta zavada, ale u nasich nesmrtelnych stroju??
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
 
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvekod čmelák » ned bře 16, 2008 21:11

ventily som robil, vahadlam nie je nic

motor uz ide vytocit ale idem 50 a striela do sania do vyfuku a nema vykon, tak mu davam stale podlahu drzim ho na podlahe a tak sa pohynam mam to v pici
cele kokotske auto, ked sa teda lada da povazovat za auto lebo to je asi len parodia pica
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod radek mb » ned bře 16, 2008 21:24

čmelák píše:ked sa teda lada da povazovat za auto lebo to je asi len parodia pica


při troše dobrý vůle a přivření oka to auto je
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
radek mb
 
Příspěvky: 5186
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB

Příspěvekod Drobek81 » ned bře 16, 2008 22:33

Atex píše:Zlomene vahadlo??

Bohužel, u mého se to stalo při necelých 20tkm...předchozí majitel taky zíral, nicméně bylo v záruce. 3koda jen, že si ho nenechal. Vzhledem k tomu, že to nemělo žádnou souvislost s potkáním ventilů tak usuzuji na nekvalitní kousek. Nevím jak WV TDi ale u některých motorů s rozvodem OHV při prasknutí rozvoďáku nemusí dojít ke zničení ventilů, pouze se ohnou ovládací tyčky. Pak při výměně není třeba sundávat hlavu (trpí na to Transit, výměna je naštěstí radost).

Jinak bzuku nezoufej a jen doufej:) Nevím, co jsi s tím provedl ale je to v rukách :wink:
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
Drobek81
 
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov

Další

Zpět na Nepovedené pokusy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků