Stránka 3 z 3

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 18:40
od Maniac
Petanek2101 píše: ani nemužu,pač žigulackej 5q by šel do kopru hned na tomhle motoru,
jinak co jsem zhanel motor tak tenhle mi přijde docela ideal hlavne ze vzadu na vačkach nic nema,jako jiny rozdelovače a tak


Tak budeš se divit,ale vnitřek převodovek je stejnej jak u žiga. Co já mám ten dvoulitr, tak to má vše skoro tak jako lada.(že tam nic nezavazí)

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 18:42
od Petanek2101
to je možny ale je veřejny tajemstvi že žigulackej 5q proti 4q vidrži hovno,sam nevim čim to je
4q je nesmrtelnej
proto jsem chtel fiat 5q

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 18:49
od Maniac
Petanek2101 píše:to je možny ale je veřejny tajemstvi že žigulackej 5q proti 4q vidrži hovno,sam nevim čim to je
4q je nesmrtelnej
proto jsem chtel fiat 5q


Jj je na hovno, a to s důvodů řešení stavby toho 5 stupně. Prostě vyskakuje atd. to je na dlouho. Stačí jen si trochu pohrát se stavbou fiaťácké 5 a nemusíš ani zkracovat kardan, uplně zbytečny a škoda práce. 8)

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 18:51
od Petanek2101
no ja to sehnal už aj se zkracenym kardanem takže tohle už neřešim 8)
prave proto me zajimalo jak si to pořešil ty

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 19:32
od Maniac
Vidět to na vlstní oči tu tvou přovodovku hned bych ti řek co a jak:). Ale pokud to už máš takhle pořešeny, tak ji tam hned dej. Jinak by mě zajímala délka té zadní příruby. :wink:

PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 11:17
od Vašátor
Koš převodovky z Fiatu 131 je jinej než žiguláckej - tudíž zaměnit bohužel nejdou. Ovšem otázka vyřešení ovládání spojky u převodovky z Mirafa je jednoduchá. My na origo pedál navařili nahoru prodloužení s očkem pro uchycení lanovodu (lépe navařit část pedálu z Mirafa). V karoserii (přepážce) se vyvrtala díra, prostrčil lanovod a hotovo :wink:

Jinak nezapomeň, že Mirafácká převodovka je krapet vyšší a širší ... chce to lehce upravit tunel, jinak se nevleze.

PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 11:25
od Maniac
Vašátor píše:Koš převodovky z Fiatu 131 je jinej než žiguláckej - tudíž zaměnit bohužel nejdou.


Vašátor píše:Jinak nezapomeň, že Mirafácká převodovka je krapet vyšší a širší ... chce to lehce upravit tunel, jinak se nevleze.


Aha tak to je jiná, no já jak sem říkal mám ze 124 a tam stačilo přehodit pouze koš a udělat výřez do kastle. ( nepočítám renovaci celé převodovky)

PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 11:43
od Vašátor
jj, převodovka ze 124ky má koše se žigulem záměnné. Bohužel 131ka ne. Navíc 131ka měla dva typy převodovek - pro slabší verze se startérem umístěným vpravo, silnější verze se startérem vlevo (tudíž nelze bez větších úprav namontovat na origo žigo motor).

Navíc při osazení převodovky z Fiatu 124 stačí v tunelu upravit pouze díru pro řadičku. Převodovka z Fiatu 131 je mnohem robustnější, tudíž musí jít tunel jak do šířky, tak i do výšky. My to řešili vyboucháním tunelu kladivem a podložením držáku převodovky - převodovka byla v konečné fázi lehce nakloněna dozadu, ovšem ničemu to nevadilo. Každopádně to chce udělat tak, aby se nikde neopírala o tunel, jinak se do interieru skrz karoserii přenášejí veškeré zvuky z pohonné jednotky.

PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 12:40
od Petanek2101
tak to neva že to nejde přehodit,naštěstí mam tu ze slabší verze,tudíž starter na pravo,takže me jde jen o to vyrobit to lankové ovladani.
navíc pochybuju že by se mi povedlo sehnat špajzku ze 124ky,tu bych bral hlavne kvuli tomu že to ma fofrklacek posunutej vic dozadu

PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 12:41
od Puhi
Vašátor píše:Navíc 131ka měla dva typy převodovek - pro slabší verze se startérem umístěným vpravo, silnější verze se startérem vlevo (tudíž nelze bez větších úprav namontovat na origo žigo motor).

Sorry že sa tu miešam, ale nedal by sa vymeniť kôš medzi silnejšou a slabšou prevodovkou- takže by to sadlo? :roll:

PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 12:53
od Vašátor
Vyměnit jde, ovšem sežeň si ho ...... téměř nemožné.

PříspěvekNapsal: pát led 02, 2009 12:55
od Puhi
No ale to som len uvažoval :scratch: :)