Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: úte lis 13, 2007 20:35
od Vašátor
Marosqo píše:.... ale zbyticne sa tu snazit niekomu poradit ,ak za kazdu radu tu len kady kazdeho kamenujete ...
........... a ja svoj nazor nenutim ,ale mal som aj ja take plany ako ma michal ,ale po case ma presli a som ich neuskutocnil ,lebo boli zbytocne a tak cem len poradit ,ale zase sa tu bavime onicom a spinime michalovi topic ,aj ked sa pytal nieco uuplne ine ...poprosim dalsie taketo namietky ak niekto ma ,tak nech mi pise do SZ


Přesně teď jsi na to kápl. Toto je naprosto zbytečné plácání, které sem nepatří :!: ... a když si vše řádně přečteš, tak přijdeš na to, že jsi toto plácání začal ty. Otázka zněla " montáž 5q z fiata" ... proto se zamysli nad svojí odpovědí "5q ti je na rit ...". Nechci do nikoho rejpat, ale celá tato debata se strhla po tomto tvém krátkém příspěvku. Proto by si každý měl rozmyslet, co napíše. Kdyby se Michal chtěl zeptat, jestli se 5q vyplatí, jistě by to udělal.
Já s Ladou najezdím cca 2000Km ročně a stejně 5q vždy budu hodnotit jako velké plus. Lada je pro mne koníček, normálně jezdím s jinými auty a přesto se stavím za 5q ... proto v tomto topiku nemají osobní názory co dělat - jsme v technické sekci, nikoli v "Poklábosme".

Tímto se omlouvám moderátorům - klidně mi napařte bludišťáka.

[ Komentář přidal: Luděk Musil: st listopad 14, 2007 09:55 ]
Spíš to pročistím. L.

PříspěvekNapsal: stř lis 14, 2007 16:22
od Little Red Riding Hood
taky přidám můj názor:

- na 1300 se kterou nemělo smysl jezdit pod 4000 s difikem 4,1 a 4,3 se 5q využil jen na dálnici a to jen když si jel alespon 120-130 km/h a víc, jinak furt na 4q.. ted ten motor jezdí s 3,9 a 5q nemá skoro smysl používat...

takže prostě záleží jestli jej vůbec využiješ, ve městě určitě ne...

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 17:46
od Maniac
Já mám 5q s fiata 124 a sem sním moc spokojenej, rozhodně lepší než trápit auto na 4 a točit vysoký otáčky. A navíc má přesnější řazení než žigulácká, tu mám skoro novou v garáži a řadí se sní uplně na p... a není to kvůli to mu že je skoro nová,ale protože u fiatu je pomocné táhlo řazení a ručka je blíž k ruce. Jestli ji máš určitě jí dej tam. :wink:

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 17:48
od Petanek2101
no on ten 5q ze 124ky se asi moc dobře nesežene.
jak maš ovladanou spojku?
ja mam z fiatu 131 a řešim jak to udelat pač tam byla spojka ovladana lankem

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 17:48
od Puhi
Ja mám páku zkrátenú, asi centimeter pod závit a radí sa dobre a aj rýchlo, Cory dosvedčí :mrgreen: Sice mam 4q, ale neverím že u 5q to bude iné :roll:

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 17:50
od Maniac
Petanek2101 píše:no on ten 5q ze 124ky se asi moc dobře nesežene.
jak maš ovladanou spojku?


spojka je tam uplně stejná (ovládání) protože zadní příruba převodovky je s žigula

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 17:53
od Petanek2101
takže maš normalne pracovní spojkovej valeček žigulackej?
no u me to je stejne jedno pač na toho dvoulitra ho nemam kam pridelat

[ Komentář přidal: Jelen: čt leden 01, 2009 17:58 ]
Upravovat. :mrgreen: :-P

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 17:58
od Maniac
Petanek2101 píše:takže maš normalne pracovní spojkovej valeček žigulackej?
no u me to je stejne jedno pač na toho dvoulitra ho nemam kam pridelat


jj klasika, váleček. normálně pokud to půjde našroubuj tam přírubu ze žigula. Sice nevím jak 131,ale snad to bude stejné jak u 124 . Oni to moc neměnily. A co máš za 2litra?

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 18:02
od Petanek2101
no schvalne to omrknu,pač u žigula valeček paku spojky od sebe odtlačuje ale u toho 131 to taha lanko k sobe tak proto me to zajimalo.
no mam 2.0 16v V.I.S. 152koní z Lancia Thema

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 18:03
od Malda
Jenze u Petanka ta sekce Nepovedene pokusy sedi, protoze mi driv shnije pozinkovanej blatnik nez von to tam bude mit :weedman:

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 18:05
od Petanek2101
Malda píše:Jenze u Petanka ta sekce Nepovedene pokusy sedi, protoze mi driv shnije pozinkovanej blatnik nez von to tam bude mit :weedman:

aby ses nedivil hošo :lol:

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 18:11
od Maniac
Petanek2101 píše:no mam 2.0 16v V.I.S. 152koní z Lancia Thema


No totiž ta zadní příruba je uplně jiná proto sem to měnil cely(mělo to i startér na druhé straně)
A ta Thema na které straně to má výfukové svody(spolujezdec nebo řidič) a kde to má rozdělovač?

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 18:16
od Petanek2101
no tahle ma starter stejne jako žiga akorad rozteč děr trochu jinak
ten motor ma svody u řidiče a rozdelovač to nema,ma to tu cívku bo co to je

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 18:31
od Maniac
Petanek2101 píše:no tahle ma starter stejne jako žiga akorad rozteč děr trochu jinak
ten motor ma svody u řidiče a rozdelovač to nema,ma to tu cívku bo co to je


No uvidíš jak to půjde, ale tu převodovku určitě nezavrhni. :wink:

PříspěvekNapsal: čtv led 01, 2009 18:35
od Petanek2101
to ani nemužu,pač žigulackej 5q by šel do kopru hned na tomhle motoru,
jinak co jsem zhanel motor tak tenhle mi přijde docela ideal hlavne ze vzadu na vačkach nic nema,jako jiny rozdelovače a tak