Stránka 1 z 3

Vydrží to ??

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 19:18
od Pool
Je tady mezi námi nějaký odborník přes trubky? Potřeboval bych vědět jestli kulový kohout vydrží teplotu výfukových plynů ? :idea: Chtěl bych zkusit vyrobit takovej spešl přepínač výfuku, zhruba tak jak jsem nakreslil na obrázku (nebo spíš dokreslil...) Napadlo to někdy někoho? Vaše názory na to...?

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 19:46
od JmJ
Nemuzu se ubranit tomu, ze to ve me evokuje vzpominku na toto
http://members.chello.at/theodor.lauppe ... s/pipe.htm

:lol:

no kazdopadne bych rekl, ze tim nic moc extra nedosahnes. hlavne bude sranda, co bude delat vzduch, kdyz splodiny poleti ven tou rovnou rourou. otazka totiz je, jestli to bude tim standardnim tlumicem hnad splodiny ven taky, nebo jestli to naopak nebude tim tlumicem prisavat cerstvy vzduch. pri te druhe variante se muzes dockat neckanecyh zvukovych efektu :-)

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 19:57
od dusan.dd
neviem aká je teplota výfukových plynov ale toto som našiel http://sk.danfoss.com/xxTypex/198513_MN ... IT241.html je to do 180 st.C

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 20:15
od Štěpán
Poole! To opravdu chceš dělat tůhle blbost??? :roll:

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 20:20
od Pool
dusan.dd píše:neviem aká je teplota výfukových plynov ale toto som našiel http://sk.danfoss.com/xxTypex/198513_MN ... IT241.html je to do 180 st.C


Díky! Hmm tak to bude asi málo... :cry: Díval jsem se i na jiné a všechno je to kolem 150°C a to i takové, co mají mosazné lože a mosaznou kouli (mosaz má teplotu tání někde na 900°C!) tak jsou jen do 150°C :shock:

Štěpán Getsko píše:Poole! To opravdu chceš dělat tůhle blbost??? :roll:


:lol: žigul mám především na blbnutí :wink:

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 20:33
od Myso
nejake americke kary predsa maju klapku na vyfuku a pustaju si to bud do tlmica alebo do rury pod dvere, takze mi to nepride az take zvrhle...

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 20:38
od Marosqo
zkus tam dat kurenarsky tzv Gulak mi tomu vravime(pouziva sa to na domove kurenarske rozvody a aj na tlakove rozvody kurenia vo velkych budovach) ,taky ventil s velkou cervenou packou :roll: ...ono to je komplet ocelove ,nema to ziadne plastove casti a ani gumove ...komplet ocel ,resp. liatina ...ale aj tak si myslim ,ze je to ptakovina :lol: ,ale ved si robili srandu aj z toho ,co povedal ,ze zem je gulata a ono to vazne je gulata ,tak zkusaj :wink:

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 20:51
od Marek
Na každém výfukovém systému MUSÍ být rezonátor. Slouží k vyrovnávání rozdílů tlaku v systému při otevírání a zavírání ventilů. Bez něho to bude řvát jako prase a výkon jde rapidně dolů...............

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 20:51
od Pool
no šak, něco takého...

K úplné dokonalosti bych to ovládal přes lanko nějakou páčkou z kabiny :lol: podle potřeby :twisted:

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 20:51
od dusan.dd
Marosqo ale v týchto guľových ventyloch je vo vnútri teflón ktorý to tesní takže ten by to nemusel vydržať aj keď ten do 180 st.C by mal zdržať podľa mňa aj viac

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 20:53
od Marek
Kdybys nevěděl, kde je u Lady rezonátor, tak je to ten hrnec na středním dílu - těsně před zadní nápravou. Ten musí být na každém systému (takže od motoru dozadu dej klidně holou rouru, ale na konec musíš navařit tenhle hrnec).

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 21:08
od Pool
Marek píše:Kdybys nevěděl, kde je u Lady rezonátor...

:shock: :roll:

PříspěvekNapsal: pon lis 05, 2007 22:45
od Marosqo
dusan.dd píše:Marosqo ale v týchto guľových ventyloch je vo vnútri teflón ktorý to tesní takže ten by to nemusel vydržať aj keď ten do 180 st.C by mal zdržať podľa mňa aj viac

Ano ,ale ak to vydrazi dajme tomu teplotu 180stC. pri tlaku 3atmosfery ,tak to mozno vydrzi bez toho tlaku aj vyssiu teplotu ,vsetko tkae musi byt predymenzovane :lol:
ale to je len hipoteeeza ,ved az take drahe to nieje ,tak nech vyskusa
a PS. zase viem novu vec ,ten Teflon som si tam doposial vobec nejako nevsimol a namontoval som ich uz hafo ,holt clovek sa stale uci :D

PříspěvekNapsal: úte lis 06, 2007 06:18
od Pája
Marek píše:Na každém výfukovém systému MUSÍ být rezonátor. Slouží k vyrovnávání rozdílů tlaku v systému při otevírání a zavírání ventilů. Bez něho to bude řvát jako prase a výkon jde rapidně dolů...............

Na okruhovejch eRSkách sem rezonátor nikdy neviděl.

PříspěvekNapsal: úte lis 06, 2007 08:11
od dusin
Pája píše:Na každém výfukovém systému MUSÍ být rezonátor. Slouží k vyrovnávání rozdílů tlaku v systému při otevírání a zavírání ventilů. Bez něho to bude řvát jako prase a výkon jde rapidně dolů...............

NA motorce taky nic takovýho nepozoruju(prostě trubky rovnou ven,i když jsou v nich teda tlumiče)