Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: pát srp 10, 2007 11:59
od vik2
Me trebas Niva v terenu skakala jako kamzik. furt predek vevzduchu, a to sem ani nejel rychle. Po vyndani stabiku se hodne zmekcila.
Je me jasny ze na silnicnim voze je to neco jineho....

PříspěvekNapsal: pát srp 10, 2007 12:37
od Ondra 07
Ja jsem v ramci setreni koupil nove origo tlumice na Zigo, Delphi, plyno.kapalinove. Vpredu v kombinaci s pruz. Volha 24 zkraceny o 4 zavity, vzadu nove kombi (ty mekkci) zkracene o 2 zavity. Celkovy dojem, prvnich 1000km dobre, od te doby mam pocit ze jsou malo tvrde,ale pozor! Tvrde jak v jakem vyznamu... kdyz by meli vstrebat nerovnost nevstrebaji a kdyz maji byt tvrde a drzet v zatacce tak nedrzi.Ja uz pomalu nevim co od toho vlastne chtit,ale celkove nemohu tuto kombinaci pruzin a tlumicu doporucit, mozna uz jsou moje naroky na jizdni vlastnosti prilis velke (na Zigo), ale citim to tak. Tedka vyzkousime v LadaGanagu repasovany tlumice a taky to chce zadni stabik doresit.Pak se uvidi, ale casem to vidim na HP nebo KW suspension, jestli teda usoudim ze to ma na Zigo vudec jeste cenu.

PříspěvekNapsal: pát srp 10, 2007 15:17
od Little Red Riding Hood
Ondra 07 píše:Delphi, plyno.kapalinove


můj osobní názor zní že nejsou dostatečně tuhé na to aby utlumili ty volhy... ale jinak z mého pohledu to není až tak zlé.... poslední věcí je že přední pracují skoro na konci dráhy a to taky neni košer... :|

PříspěvekNapsal: pát srp 10, 2007 19:30
od Maysner
Little Red Riding Hood píše:
Ondra 07 píše:Delphi, plyno.kapalinove


můj osobní názor zní že nejsou dostatečně tuhé na to aby utlumili ty volhy... ale jinak z mého pohledu to není až tak zlé.... poslední věcí je že přední pracují skoro na konci dráhy a to taky neni košer... :|


vy byste taky potrebovali nejaky kratsi aby meli jeste kde pracovat :P