Hanz používal na svým červeným drakovi závodní škodovácký tlumiče. Přední prej pasujou, u zadních se musí převařit oka. Akorát že žígo má váhu na předku a škodovka na zadku, tak by mě zajímala životnost těch předních.
Little Red Riding Hood píše:myslím že ani ne životnost ale tuhost bude jiná ne??..
Tak u závodních tlumičů je předpoklad velký tuhosti. Ne jako u těch braků, co se na žíga dodávají. Vím, jak to myslíš, ale Hanz si to vychvaloval, tak v tom asi takovej rozdíl není.
A jestli jsou delší, tak i přesto snesly snížení 70 mm. Navíc se dají trochu popustit pod rameno, ne?
Co se tyce prednich tlumicu ze Š1xx tak je mam na Nivce. Origu uz skoro netlumily a skodovacky se me valeli v garazi. Jsou delsi. Me tam pasujou bez problemu. Tlumej lepe nez ty puvodni. Akorat Nivka ma asi jinou predni napravu nez 210x
Co se tyce tvrdosti, to se da doladit. Za starejch casu jsem na Garde ve vsech vymenil olej za prevodak a udelal jsem z auta motokaru cehoz jsem pozdeji litoval, de e e sne tvrdy...
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016 Rumunskej trip 2015 Montenegro 2014 Romania Nivama 2009
napravu sice inu ma, ale tlmice ma rovnake. Iba su "udajne" tvrdsie, co ale vyvracia fakt ze skodovacke boli tvrdsie nez nivacke, pretoze skodovacke by mali byt este maksie nez ladacke. Ehm, chape niekto co som napisal?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4