Tak tento víkend jsem vyměnil středový díl výfuku - znáte takové to práskání, vždy když jde válec do výfuku. Myslel jsem (tedy věděl jsem ), že je ve středovém dílu díra. Pravým důvodem praskání však byla absence jednoho šteftu - držáku krytu startéru.
Dále jsem musel vyměnit vačku za tu, kterou jsem měl v původním motoru vč. vahadel - ventily totiž nebylo možné seřídit.
Nyní, po najetí cca 500 km už je vůz/motor téměř tichý.
Řídící jednotka už není schopná "posunout" předstih dopředu, takže když přidám prudčeji plyn - ozve se známé cvrlikání. Nárůst výkonu je ovšem znatelný.
A protože byl "dlouhý" víkend a navíc příprava na Příbram, pracoval jsem taktéž na další věci, kterou jsem měl naplánovánu už od loňské Bechyně. Zde je výsledek (prosím - moc nehanět - jsem amatér):