Stránka 2 z 3

1,8i

PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 15:51
od FOMA
Pánové tak 2107 1,8i,tak to je fakt bomba!
To budou na dálnici ostatní "namyšlení"šofírci čumět až utrpí jejich ego ked ich sůdobů káru predbehne "sedmičkový veterán",veď už aj tak Luděk jezdil jkoo chro chro...(pig) :lol:

PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 20:42
od George DeLorean
Mazzzeeecccccc :) Jen tak dale.....

PříspěvekNapsal: stř kvě 02, 2007 22:03
od Pool
Poklona, jste dobří fachmeni. Já bych tomu tipoval tak 66 kW. Kolik to má obsah přesně?
((3,1415926x(42x42))x80)x4 ....... si to spočítej :D
Nárůst výkonu mezi jednotlivými kubaturami je 8 - 10%

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 06:21
od Patrac
Pool píše:Poklona, jste dobří fachmeni. Já bych tomu tipoval tak 66 kW. Kolik to má obsah přesně?
nějaký dva kubíčky po 1800 myslím tedy pokud si tak nějak pamatuju.. 1798 či tak cosi Luďooooo???
1773

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 10:44
od Marek
Je to přesně 1773ccm. Jenže stupeň komprese není přesně znám, neboť písty mají rovné dno a jiný nedoběh v horní úvrati.

Motor jsem v činnosti neviděl a neslyšel, ale odhaduji ho těsně pod hranici 150 Nm a 100 koní.

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 10:46
od Patrac
Marek píše:Je to přesně 1773ccm. Jenže stupeň komprese není přesně znám, neboť písty mají rovné dno a jiný nedoběh v horní úvrati.

Motor jsem v činnosti neviděl a neslyšel, ale odhaduji ho těsně pod hranici 150 Nm a 100 koní.

Dle slov Luďka když je motor ohřátý tak to díky tý absenci vybrání v pístech má tak velkou kompresi že to nechce ani startér otočit... :D takže bych možná tu hranici i trošku posunul :lol:

PS: dnes ho asi uslyšíš a když přijedeš za světla tak snad i uvidíš :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 10:49
od Myso
ake su tam upravy okrem vrtania? ze tak jednoducho odhadujes 100 kobyl? ten kompresak ste mohli vypocitat ked to uz bolo rozhodene...

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 11:03
od Luděk Musil
Marek píše:...a jiný nedoběh v horní úvrati...

Nedoběh je 0. Ale je tam zase pro změnu tlustší těsnění.
Jinak asi budu muset o víkendu shodit vačku a vahadla a použít sadu ze "staré" 17-ky. L.

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 11:12
od Marek
Jestliže je nedoběh 0, píst má rovné dno a na původním motoru 1,7 byl kompresní poměr 9,3:1, odhaduji současný kompresní poměr kolem 10,5-11:1.

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 13:22
od Luděk Musil
Marek píše:...současný kompresní poměr kolem 10,5-11:1...

:shock: Tolik? :shock: No to se nedivím, že to ten startér neutáhne :( . L.

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 14:27
od Marek
Možná i proto by stálo za pokus doladit mapy regulace předstihu v čipu. Myslím, že takový motor bude potřebovat trochu něco jiného než serie (nemá čidlo klepání).

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 14:58
od Štěpán
Jednu otázečku. Nemám u sebe kalkulačku, tak to neřeknu jistě, ele nějak mi nesedi u zdvihového objemu toho motoru vrtání ( 42 potažmo 82 ) a zdvih ( 80 ). Osumnátsetka je při zdvihu 82 a vrtání 82 ne??? Opravte mě, jestli se mýlím. ( Doufám, že mě neukamenujete :lol: )

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 15:01
od Štěpán
Pardón, už jsem to pochopil. Počítalo se to z poloměru a ne z průměru.
Ale mám další otázku :lol: . Z čeho jsou ty písty o průměru 84mm ???

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 15:04
od Štěpán
Teď mě jen tak napadlo, kdy asi někdo použije kliku z NIVY ( zdvih 82 ) a tyhle písty o pruměru 84. To by dalo tak na motor 1900i což už máme pomalu DVOULITRA. Na LADU docela ZAJMAVÝ!!! :lol:

PříspěvekNapsal: čtv kvě 03, 2007 15:08
od Luděk Musil
Zvětšilo se vrtání ( 82 -> 84 ), zdvih ( 80 ) zůstal.
Štěpán Getsko píše:Z čeho jsou ty písty o průměru 84mm ?

Že by Fiat - nejbližší to příbuzný? :) A tyhlety jsou (tuším) 132 - Argenta. L.
PS: a klika z Nivy 82? Jednak jsem o takové neslyšel - když už, tak 84. A i kdyby, tak při vrtání 84 a zdvihu 82 by to dalo 1818 ccm. Při vrtání 84 a zdvihu 84 by to dalo 1862 ccm.