LADA 1800i

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
FOMA
Příspěvky: 2178
Registrován: pát kvě 05, 2006 06:13
Bydliště: Kroměříž - Vyškov

1,8i

Příspěvek od FOMA »

Pánové tak 2107 1,8i,tak to je fakt bomba!
To budou na dálnici ostatní "namyšlení"šofírci čumět až utrpí jejich ego ked ich sůdobů káru predbehne "sedmičkový veterán",veď už aj tak Luděk jezdil jkoo chro chro...(pig) :lol:
Uživatelský avatar
George DeLorean
Příspěvky: 439
Registrován: stř lis 22, 2006 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od George DeLorean »

Mazzzeeecccccc :) Jen tak dale.....
TOYOTA EL54 Paseo
TOYOTA AE86 LEVIN
LADA 2101 1977 Movie star (2008-2011)
LADA 21011 1974 DMC (1995-2011)
LADA 21073i 1996 (2007-2009)
Pool

Příspěvek od Pool »

Poklona, jste dobří fachmeni. Já bych tomu tipoval tak 66 kW. Kolik to má obsah přesně?
((3,1415926x(42x42))x80)x4 ....... si to spočítej :D
Nárůst výkonu mezi jednotlivými kubaturami je 8 - 10%
Naposledy upravil(a) Pool dne čtv kvě 03, 2007 06:22, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Pool píše:Poklona, jste dobří fachmeni. Já bych tomu tipoval tak 66 kW. Kolik to má obsah přesně?
nějaký dva kubíčky po 1800 myslím tedy pokud si tak nějak pamatuju.. 1798 či tak cosi Luďooooo???
1773
Naposledy upravil(a) Patrac dne čtv kvě 03, 2007 06:23, celkem upraveno 1 x.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Je to přesně 1773ccm. Jenže stupeň komprese není přesně znám, neboť písty mají rovné dno a jiný nedoběh v horní úvrati.

Motor jsem v činnosti neviděl a neslyšel, ale odhaduji ho těsně pod hranici 150 Nm a 100 koní.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3739
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Marek píše:Je to přesně 1773ccm. Jenže stupeň komprese není přesně znám, neboť písty mají rovné dno a jiný nedoběh v horní úvrati.

Motor jsem v činnosti neviděl a neslyšel, ale odhaduji ho těsně pod hranici 150 Nm a 100 koní.

Dle slov Luďka když je motor ohřátý tak to díky tý absenci vybrání v pístech má tak velkou kompresi že to nechce ani startér otočit... :D takže bych možná tu hranici i trošku posunul :lol:

PS: dnes ho asi uslyšíš a když přijedeš za světla tak snad i uvidíš :lol: :lol:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

ake su tam upravy okrem vrtania? ze tak jednoducho odhadujes 100 kobyl? ten kompresak ste mohli vypocitat ked to uz bolo rozhodene...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10490
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Marek píše:...a jiný nedoběh v horní úvrati...

Nedoběh je 0. Ale je tam zase pro změnu tlustší těsnění.
Jinak asi budu muset o víkendu shodit vačku a vahadla a použít sadu ze "staré" 17-ky. L.
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Jestliže je nedoběh 0, píst má rovné dno a na původním motoru 1,7 byl kompresní poměr 9,3:1, odhaduji současný kompresní poměr kolem 10,5-11:1.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10490
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Marek píše:...současný kompresní poměr kolem 10,5-11:1...

:shock: Tolik? :shock: No to se nedivím, že to ten startér neutáhne :( . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Marek
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Možná i proto by stálo za pokus doladit mapy regulace předstihu v čipu. Myslím, že takový motor bude potřebovat trochu něco jiného než serie (nemá čidlo klepání).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Jednu otázečku. Nemám u sebe kalkulačku, tak to neřeknu jistě, ele nějak mi nesedi u zdvihového objemu toho motoru vrtání ( 42 potažmo 82 ) a zdvih ( 80 ). Osumnátsetka je při zdvihu 82 a vrtání 82 ne??? Opravte mě, jestli se mýlím. ( Doufám, že mě neukamenujete :lol: )
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Pardón, už jsem to pochopil. Počítalo se to z poloměru a ne z průměru.
Ale mám další otázku :lol: . Z čeho jsou ty písty o průměru 84mm ???
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Teď mě jen tak napadlo, kdy asi někdo použije kliku z NIVY ( zdvih 82 ) a tyhle písty o pruměru 84. To by dalo tak na motor 1900i což už máme pomalu DVOULITRA. Na LADU docela ZAJMAVÝ!!! :lol:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10490
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Zvětšilo se vrtání ( 82 -> 84 ), zdvih ( 80 ) zůstal.
Štěpán Getsko píše:Z čeho jsou ty písty o průměru 84mm ?

Že by Fiat - nejbližší to příbuzný? :) A tyhlety jsou (tuším) 132 - Argenta. L.
PS: a klika z Nivy 82? Jednak jsem o takové neslyšel - když už, tak 84. A i kdyby, tak při vrtání 84 a zdvihu 82 by to dalo 1818 ccm. Při vrtání 84 a zdvihu 84 by to dalo 1862 ccm.
Odpovědět

Zpět na „Nepovedené pokusy“