Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: úte úno 27, 2007 23:00
od Pavel04
jj

PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 07:05
od Drobek81
Pavel04 píše:pritlacnak 1500 a lamela 900.


Lamelu sem tusim kupoval kolem 600kc a Vasenkov bych rek ze ju bude mit este levnejsi...Pokud teda pujdes cestou lamely z 21214

PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 07:07
od Pavel04
hmm uvidime asi az po rozebrani (a znepojizdneni :x )

PříspěvekNapsal: stř úno 28, 2007 22:15
od montér Kolja
Převodovku z Fiatu 131 mám v 2101 spojenou s motorem 2105 1600ccm.Je to absurdita dovedená do reality jak by řekl Přemek Podlaha,ale spolehlivě funguje.Zkušenosti s přestavbou jsou tyto:Přítlačák Fiatu lze namontovat na setrvačník lady, lze ho však ovládat jen spojkovým ložiskem z Fiatu.Spojkové ložisko Fiatu je ovládáno v koši spojky jednozvratnou pákou,tudíž se po sešlápnutí pedálu pohybuje páka od kabiny dopředu k chladiči. Lamely Fiat131 –Lada jsou shodné a zaměnitelné.Setrvačník Fiatu je lehčí a má větší průměr věnce.Úplná spojka Fiat se do koše spojky ruské převodovky vejde,ale nepasuje vývod pro ovládací páku spojky.Montáž Fiat převodovky do Lady vyžaduje provedení erekce tunelu na výšku,šířku a délku + zkrácení kardanu…Je to zbytečně pracné a nemohu to doporučit.

PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2007 15:58
od Pavel04
Tak sem to dneska trochu seridil a ujde to, da se s tim hrabat, ale funkcni cast chodu pedalu je asi 30% a ta tvrdost taky neni ono, sice to kopne ale mohla by bejt tvrdsi