Stránka 3 z 3

PříspěvekNapsal: čtv zář 21, 2006 14:10
od Trevor
Wolf píše:
čmelák píše:no takze mam nove poznatky

odpojil som cidlo na klapke teraz ma volnobeh okolo 1000 ci je teply a ci je studeny takze to cidlo bude asi vadne

I kdyz Ti nechci kazit radost z noveho poznatku pamatuj na to, ze snimac podtlaku v sacim potrubi a snimac skrtici klaky jsou v jakesi symbioze a v pripade poruchy nektereho z nich jsou jeho chybejici nebo chybne hodnoty nahrazovany, ci doplnovany tim druhym. W.



vtip je vtom ze on neodpojil potenciometer ale servo vonnobehu

PříspěvekNapsal: čtv zář 21, 2006 19:59
od Tomik
Luděk Musil píše:
Tomik píše:copak nějaka lada ma snímač rychlosti na převodovce?elektronickej tacho? no nevim


Téměř přesně jak to napsal Myšo. Teda nevím, zda-li Niva (možná Chevy) má elektronickej tachometr - to bych kecal. Ale tento snímač rychlosti je opravdu pro ŘJ. Je to mechanicky průchozí člen na trase převodovka - tachometr, takže lanko coby náhon je plně funkční a je tam :D .
Tedy rozuměj tomu tak, že na převodovce / v převodovce žádný snímač rychlosti není. Ten je až za výstupem náhonu tachometru a je to samostatný přístroj/čidlo. L.
jasan,to chapu,ale jestli je ten komplet z nivy,tak to asi fungovat nebude moct,protože niva ma přece nahon tachometru z přídavné převodovky,a ne z normalní.

PříspěvekNapsal: čtv zář 21, 2006 22:49
od Trevor
Nic vzlom ale neviem preco zase filozofujete nad picovinami. Je to z 21044 ma to klasicku prevodovku a teda aj nahom je klasicky a problem je vtom ze cmelo sa zle vyjadril. Inak to tu uz bolo 5 krat vysvetlene ako to je takze nechapem dalsie zbytocne komentare co a keby atd :roll:

PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2006 05:28
od čmelák
odpojeny bol konektor na klapke zo strany od motora a ked som to otvoril 2srobiky tak vnutri bola zelezna tycka s hrotom a pruzina...

PříspěvekNapsal: pát zář 22, 2006 22:52
od čmelák
no uz to nekape ale drzi to strasne nizkoo otacky pica ruska
este chvilu a ide to do pice

no halo kto ma nejaky napad? dasa nejako nastelovat volnobeh?