Stránka 1 z 2

Dokonalejším spalováním k úsporám paliva

PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2006 22:12
od hornak.active.sound
Jednotka FuelMAX se skládá ze dvou identických polovin. V každé z nich je umístěn magnetický frekvenční rezonátor. V okamžiku přiložení obou polovin proti sobě na přívodním palivovém potrubí dochází k vytvoření laděné rezonanční komory. Silné magnetické pole vytvořené neodymovými supravodiči začne oddělovat uhlovodíkové řetězce v protékající pohonné látce. Dochází tak k procesu tříštění molekulových shluků a vzduch má snadnější přístup k jednotlivým molekulám. To má za následek dokonalejší spalování pohonné látky, nárůst výkonu motoru a následné snížení spotřeby paliva.

http://www.fuelmax.cz/

da se tomu vjerit??

PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2006 23:03
od Mino
No nie som na to expert ale za pokus by to stalo.
Uz som take nieco videl na potrubia (vypada to skoro podobne) a zabranuje to usadzaniu vapnika vo vnutri potrubia. :laughing6:
Bola by haluz keby to fungovalo aj na aute :happy7:

PříspěvekNapsal: sob dub 22, 2006 23:15
od Pool
Tak té ceně se dá věřit.. Je nastavená tak, řekněme v bodě X, těsně před hranicí, kdy se člověk ještě rozhodne to risknout... Není to ani levné, aby si člověk řekl, že to bude levnej šmejd k ničemu a není to ani příliš drahé, aby nad tím člověk rovnou zanevřel. Je to obvyklá cena TV shopingových výrobků, podle mě.

PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2006 07:12
od Pšenda
Zase si říkám, že když by to bylo tak dobré jak to píšou, tak by to měl na autě skoro každý.

PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2006 09:21
od Roman
Ziaden z takychto "zazrakov" a bolo ich objavenych dost, sa pri solidnom testovani nedokazal :happy7:

PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2006 10:25
od Pavel04
jo asi pred pul rokem sem to taky zkoumal, ale presne to ze kdyby to bylo dobre tak to ma kazdy me odradilo. Blbost

PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2006 13:08
od Martanasse
Na druhou stranu magnet proti vodnímu kameni taky nemá každý a přitom to funguje..

PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2006 13:27
od JmJ
Martanasse píše:Na druhou stranu magnet proti vodnímu kameni taky nemá každý a přitom to funguje..


ma to menit polaritu urcitych iontu a nasledne tyto ionty se zmenenou polaritou se nemaji slucovat s jinymi ionty (bo maji vzajeme spatnou polaritu), cimz nema dochazet ke vzniku sloucenin, ktere se usazuji v trubce. po X metrech za mistem, kde se polarita meni, se ucinek zarizeni vytraci a ionty zpet nabyvaji puvodni polaritu.

tak mi to bylo vysvetleno. jestli to nekdo vedecky nezavisle zkoumal, o tom nevim. tazke uspesnost tohoto zarizeni mi neni znama.

PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2006 15:50
od Mino
no takze som to konzultoval s otcom. Mal take nico na svojej zelenej 1500vke, tiez magnety v plastovej krabicke a zevraj to fungovalo.

A dalsia vec: tie magnety ta trubky predavaju v quelle asi za 495sk 2 kusy, sice je to dimenzovane na vacsie trubky ale verim ze by sa to dalo pouzit po mensich upravach aj v aute :happy7:

PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2006 16:15
od Pavel04
no konecne nejaka realna zkusenost, trochu ste me nalomili

PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2006 17:35
od Martanasse
JmJ píše:
Martanasse píše:Na druhou stranu magnet proti vodnímu kameni taky nemá každý a přitom to funguje..


ma to menit polaritu urcitych iontu a nasledne tyto ionty se zmenenou polaritou se nemaji slucovat s jinymi ionty (bo maji vzajeme spatnou polaritu), cimz nema dochazet ke vzniku sloucenin, ktere se usazuji v trubce. po X metrech za mistem, kde se polarita meni, se ucinek zarizeni vytraci a ionty zpet nabyvaji puvodni polaritu.

tak mi to bylo vysvetleno. jestli to nekdo vedecky nezavisle zkoumal, o tom nevim. tazke uspesnost tohoto zarizeni mi neni znama.


Tak něco z osobních zkušeností, neboť to máme doma.. Ten magnet v podstatě mění strukturu solí, obsažených ve vodě, které tvoří vodní kameny a dělají vodu tvrdou. Bydlíme v Plzni, v paneláku a voda je tu dost tvrdá, takže se úspěšně tvoří vodní kameny..
Po tom, co jsme namontovali ten magnet, začal se kámen dokonce rozpouštět. Nejvíc to bylo znát v rychlovarný konvici, byla tam vrstva kamene, který se pak začal rozpouštět, musel jsem to několikrát vypláchnout, jaký tam bylo svinstvo. Dál v okolí kohoutků a baterií je to čistý a nic se neusazuje. Vliv na praní jsem nezjistil, neboť neperu, ale určitě je to lepší a v závěru levnější, než Calgon;-)
Případné dotazy rád zodpovím;-)
Jěště jsme si pořídili filtr na vodu, člověk by nevěřil, co pije..

PříspěvekNapsal: pon dub 24, 2006 22:52
od Little Red Riding Hood
viděl sem něco podebného.. s těma magnetama.. akorát že se to dávalo na sací potrubý a bylo to k lepšímu promícháni směsy.. :happy1: nevim no.. asi bych se na takovy ptákoviny vyprd..

Re: Dokonalejším spalováním k úsporám paliva

PříspěvekNapsal: úte dub 25, 2006 05:23
od Wolf
hornak.active.sound píše:Jednotka FuelMAX..........da se tomu vjerit??

Ne, myslim, ze neda. Ja ji mam namontovanou, nebot jsem ji kdysi pri nejakem zatmeni mysli koupil, ale dnes jiz ji vozim jenom kvuli tomu, ze ji nechci vyhodit. Rozhodne pri beznem kazdodennim provozu nepozoruji nejake uspory. Mel jsem tu jednotku jeste na predchozim aute, ktere melo karburator a tak nemohu posoudit uspory na dalnici. Pravdou vsak je, ze v rozmezich rychlosti kolem 140-160 km/h se dostavam s prumernou spotrebou pod hodnotu 7l/100km, ale to je spise dano rizenim a serizenim motoru. Proto si myslim, ze investice do tohoto zarizeni je mirne receno ztratova. W.

PříspěvekNapsal: úte dub 25, 2006 09:38
od Roman
Martansse - otazka - skusal si ci aj lepsie hori? :happy7:

PříspěvekNapsal: úte dub 25, 2006 10:42
od Martanasse
Roman píše:Martansse - otazka - skusal si ci aj lepsie hori? :happy7:


Naopak, líp to hasí :-D

Jinak tomu Save fuel bych taky moc nevěřil...

:glasses9: