Stránka 2 z 2

Re: Zadřený rozdělovač

PříspěvekNapsal: sob zář 02, 2017 20:23
od Dusan
Ee je to len jedno puzdro hore par milimetrov pod urovnou rozdelovaca vlastne v urovni tej mazacej trubicky co nemaze.

Dole to nieje ulozene v puzdre nieje potreba drzi to v ozubenom kolese s tisichranom a to je ulozene klzne v bloku to plne postacuje.

Re: Zadřený rozdělovač

PříspěvekNapsal: ned zář 03, 2017 09:23
od Petr HC
Dusan píše:Ee je to len jedno puzdro hore par milimetrov pod urovnou rozdelovaca vlastne v urovni tej mazacej trubicky co nemaze...

Ale tatrubička maže, přesto, že neústí skrz pouzdro, poněvadž pouzdro je porobronzové nebo z jiného porézního materiálu a olej z trubičky skrz něj pomalu prosakuje.Dokonce, když se maže příliš často, olej se dostává nad pouzdro.

Re: Zadřený rozdělovač

PříspěvekNapsal: ned zář 03, 2017 16:54
od Nulašestka
Mikeš to tím WD-čkem jen čistil, pak to bylo otřené hadrem, mám dojem, že i profouknuté stlačeným vzduchem a namazané znova motorovým olejem. Dvakrát jsem to kontroloval, to se nebojte. :) Při jízdních zkouškách jsme s tím jeli na trojku do kopce 110 km/h a nebyl problém.
Když se to zastavilo, byly kontakty pěkně mastné. Dokonce jsem si nejdřív myslel, že to byla příčina poruchy, že to je utopené v oleji. Jako když by to ten olej vytlačilo nahoru nebo co. Nicméně olej tam být musel.

Každopádně jsme teď měli při jiné příležitosti venku i kolečko náhonu a tomu nic není. Zatím je tam zpátky zrepásnutý starý rozdělovač. Mikeš mi na něm udělal menší generálku (vymezení vůle tyčky podtlaku, nové kontakty bez vůle ramínka, odtrh na 0,35 mm, přeměřený kondenzátor a k tomu laserovým okem nastavené pružinky odstředivé regulace) a výsledek je, že to jede prakticky stejně jako s tím novým zadřeným. Taky se ukázalo, že tomuhle konkrétnímu motoru svědčí spíš menší předstih (do 3° v základním nastavení, jinak se to moc hřeje a nejde to tak měkce, rozdíl v dynamice jen ve vyšších otáčkách). Samozřejmě jsou tu ještě rezervy, ale už to na tu trojku tahá pěkně a konečně to už jede i do těch 6000 ot/min, což je ohromný pokrok, páč předtím ta šestnáctka končila na 4500 otáčkách a šíleným randálu.

K-L: Lepší se to. :) Teď o víkendu jsme zvládli 220 km bez poruchy ve čtyřech lidech.

Re: Zadřený rozdělovač

PříspěvekNapsal: ned zář 03, 2017 23:49
od mušketýr
Jak řiká kámoš:Zadřelo se ti to, protože se ti tam vzpříčila vazelina 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Re: Zadřený rozdělovač

PříspěvekNapsal: úte zář 05, 2017 20:33
od Mikeš
V rámci kolegiality s Vojtou a trocha vlastního sebemrkačství jsem si rozdělovač na své trojce o víkendu namazal /promazal uplně stejně,pokud to vydrží do Jedovnice a zpět tak můžeme tuhletu ,,teorii " s nemazajícím WD40 potvrdit nebo vyvrátit. :P
Zatím bez vlivu na funkci ujeto 68km...

Re: Zadřený rozdělovač

PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2017 11:47
od Jimmi
WD40 je spíše na to, něco povolit. Určitě to není trvalé mazadlo. Ostatně, není to jen trochu dražší petrolej.....? 8)

Re: Zadřený rozdělovač

PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2017 11:53
od Vašátor
Ba naopak se říká, že co jednou WDčkem namažeš, už nikdy neodmastíš. Na druhou stranu WD netvoří větší mazací film.

Re: Zadřený rozdělovač

PříspěvekNapsal: ned zář 10, 2017 17:24
od Nulašestka
Ne, hele to fakt byl asi blbej díl, co nepustili na linku a skončilo to jako náhradní díl a toto je výsledek.

Re: Zadřený rozdělovač

PříspěvekNapsal: pon zář 11, 2017 15:45
od Dusan
Vašátor píše:Ba naopak se říká, že co jednou WDčkem namažeš, už nikdy neodmastíš. Na druhou stranu WD netvoří větší mazací film.

Ked nieco namazem tak cakam ze to bude namazane a plnit svoj ucel.
WD je presne americke mazadlo namaze ale tak na tyzden potom to opakuj pravidelne a kupuj nove WD okrem toho ameriske WD je nieco ine ako ekologicke zdravotne nezavadne europske WD. WD jedine ked nieco chces povolit,potom pouzi olej alebo mazaci tuk alebo hocijaky lepsi mazaci sprej.