Stránka 2 z 4

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2015 11:33
od Křečík Barbuška
Do té hadičky patří olej? Jsem jej zatím v žádné hadičce neviděl a manuál o doplňování oleje taktně mlčí :-) .

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2015 12:33
od Vašátor
Jojo, patří. A pak to krásně chrochtá :mrgreen: . Stačí tak půl decky, možná ani to ne

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2015 13:09
od JmJ
No vida. Asi to pudu prozkoumat.

V hadicce sucho, nakapal sem tam trochu motroveho oleje. Pri pojizdkach zatim bezesmradu, ale to nic moc neznamena.

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2015 16:01
od Křečík Barbuška
Zdá se, že zalévání hadiček olejem bude hitem tohoto léta :-) .

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2015 19:03
od Luděk Musil
Jen tam toho nenalijte moc :idea: ... já dnes měnil oleje v převodovce a rozvodovce a když je ten olej studený = hustší - nebude mít ochotu se bublinkovat :idea: . L.

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2015 19:16
od Cory
Kdesi som cital, ze tam ma ist hydraulicky olej

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: ned čer 21, 2015 22:33
od MartasBrno
To jsou ale novinky.
To chrochtání je ale dost hrozný.

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 01:17
od Marťas
Vašátor píše:Jojo, patří. A pak to krásně chrochtá :mrgreen: . Stačí tak půl decky, možná ani to ne

Jo tak proto se to děje! Tak jsem zas o něco chytřejší :lol:

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 09:06
od tomass
U 21043, kde odvětrávací hadička není a tlakuje se mi to stejně jako Corymu, jsem porušil těsnění u víčka nádrže a už se mi to netlakuje. :D Ale smrdí mi to jako Vám všem. :( Když se otevře okno u spolujezdce, tak to nesmrdí. Nesmí větrat řidič. :mrgreen:

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 11:12
od Roman
Dacia ma od vyroby riesene odvetranie nadrze cez labyrint pod tesnenim viecka, ale nikdy nebolo citit smrad, mozno to bolo tym, ze ma viecko vzadu, vedla znacky.....

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 11:17
od Vašátor
Podle mne jde určitá část benzinového smradu z filtr boxu a klapkou topení. Především v horkých měsících a jízdě do kopce, kdy motor nestíhá nasát všechen benzín a spálit jej.

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 11:36
od JmJ
Vašátor píše:Podle mne jde určitá část benzinového smradu z filtr boxu a klapkou topení. Především v horkých měsících a jízdě do kopce, kdy motor nestíhá nasát všechen benzín a spálit jej.

To je sice mozne, ale to co resim/resime je opravdu spojene s tim, ze smrad jde do auta jen pri otevrenem ridicove okne. Pokud jede ventilace pres topeni, pak zadny smrad neni.

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 12:03
od valda1971
Vašátor píše:Podle mne jde určitá část benzinového smradu z filtr boxu a klapkou topení. Především v horkých měsících a jízdě do kopce, kdy motor nestíhá nasát všechen benzín a spálit jej.

Jo, to mi přesně dělá celý život po vyjetí žíželického kopce směrem na Most :wink: Občas i jinde v podobném případě, ale tady je to 100% pravidlo :mrgreen:

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 13:20
od Jimmi
Žíželice, znám. Hned na protějším kopci jsem byl na vojně. Ovšem místní serpentýny by daly zabrat čemukoliv, to není dobré měřítko....
Smradu z benzínu jsem se za dob aktivního používání žigulíka nezbavil nikdy. A zdroj jsem ani nikdy nenašel.

Re: Tlakuje se nádrž u kombíka

PříspěvekNapsal: pon čer 22, 2015 14:58
od tomass
Celých 19 let byl u 21043 klid a nic nebylo cítit. To že zamykací víčko FAB, (které se už nevyrábí) není odvětrávací jsem zjistil až teď, když jsem ho po tlakování nádrže z nouzových důvodů neregulérně odtěsnil. Proto vím, že to saje výpary od víčka nádrže. Kdyby něco netěsnilo vepředu, za jízdy, bylo by vše cítit téměř rovnoměrně, bez ohledu na rychlost. Při určité rychlosti je zápach cítit víc, při jiné zase méně. Zápach ovlivňuje i směr venkovního větru. Když fouká z pravé strany, nebo zprava zepředu, řidič může většinou větrat. Když jedu pomalu, skoro krokem, výpary se nenasávají vůbec. Za podobných okolností bývá v autě cítit výfukové zplodiny u nětěsného výfuku. Nejvíc mezi 1. a 2. dílem. Netěsnost mezi 2. a 3. nebo díra v blízkosti tohoto místa je cítit výrazně méně a méně často (vyzkoušeno přes minulou zimu a jaro). O dírách jsem skoro nevěděl, kdyby nebyly občas slyšet. U 2101 bývaly cítit pravidelně spaliny z konce výfuku. Kolem karoserie se to nasávalo zpátky. Tenkrát vyřešilo střešní okno a prodloužení koncovky výfuku za obrys nárazníku. Není to vždy stejné ani u stejného modelu auta. Turbulence a aerodynamika jsou svině. :mrgreen: