Celých 19 let byl u 21043 klid a nic nebylo cítit. To že zamykací víčko FAB, (které se už nevyrábí) není odvětrávací jsem zjistil až teď, když jsem ho po tlakování nádrže z nouzových důvodů neregulérně odtěsnil. Proto vím, že to saje výpary od víčka nádrže. Kdyby něco netěsnilo vepředu, za jízdy, bylo by vše cítit téměř rovnoměrně, bez ohledu na rychlost. Při určité rychlosti je zápach cítit víc, při jiné zase méně. Zápach ovlivňuje i směr venkovního větru. Když fouká z pravé strany, nebo zprava zepředu, řidič může většinou větrat. Když jedu pomalu, skoro krokem, výpary se nenasávají vůbec. Za podobných okolností bývá v autě cítit výfukové zplodiny u nětěsného výfuku. Nejvíc mezi 1. a 2. dílem. Netěsnost mezi 2. a 3. nebo díra v blízkosti tohoto místa je cítit výrazně méně a méně často (vyzkoušeno přes minulou zimu a jaro). O dírách jsem skoro nevěděl, kdyby nebyly občas slyšet. U 2101 bývaly cítit pravidelně spaliny z konce výfuku. Kolem karoserie se to nasávalo zpátky. Tenkrát vyřešilo střešní okno a prodloužení koncovky výfuku za obrys nárazníku. Není to vždy stejné ani u stejného modelu auta. Turbulence a aerodynamika jsou svině.