Stránka 2 z 2

Re: Čidlo teploty oleje

PříspěvekNapsal: pon lis 02, 2015 09:01
od 3enit
V mem voze olej dost casto pres 100C nejde.

Re: Čidlo teploty oleje

PříspěvekNapsal: pon lis 02, 2015 11:18
od tomass
U Fiata 126p jsem měl odvrtanou výpustnou zátku olejové vany s vloženým čidlem na vodu a k tomu patřícím budíkem ze Škody 120. Fungovalo to dobře. Ještě je potřeba poznamenat, že F 126p neměl v originální zátce magnet na zachytávání pilin. Každopádně je to řešení s nejmenším zásahem a kdykoliv uveditelné do původního stavu. Určitě by se dalo vyřešit i tak, aby magnet zůstal. Jo a F126p neměl u výpustní zátky imbus, ale vnější šestihran na maticový klíč 17mm, takže funkce zátky zůstala původní. U Lada zátky by chtělo navařit šestihran na imbus. Ideální je koupit druhou zátku a připravit si vše a přehodit při příští výměně oleje. :)

Re: Čidlo teploty oleje

PříspěvekNapsal: pon lis 02, 2015 12:16
od Luděk Musil
K předchozímu řešení, jeho kladům i jednoduchosti je také potřeba zmínit i jeho, možná jen jeden, drobný zápor.
A tím je umístění čidla na nejnižší místo vozu = zranitelnost.
Já tedy vanou snad zatím nezavadil, ale podle jednoho nejmenovaného pána (ano, znáte Murphyho) bych do tejdne po instalaci určitě škrtl.
Tím samozřejmě nezpochybňuji originální a snadné řešení - jen dodávám ale ... :idea: . L.

Re: Čidlo teploty oleje

PříspěvekNapsal: pon lis 02, 2015 12:29
od tomass
Ano pravda, vyčnívá trošku dolu. Jde o tu matku a matku čidla. Ze všeho nejvíc by byly ještě zranitelný konektory.

Re: Čidlo teploty oleje

PříspěvekNapsal: pon lis 02, 2015 13:06
od 3enit
Planuji to teda do jineho vozu nez Ziguli, cidlo bude umisteno na bloku motoru a bude ,,cichat" k proudicimu oleji :)

Re: Čidlo teploty oleje

PříspěvekNapsal: pon lis 02, 2015 13:08
od Roman
S Mysom sme to riesili takto:
DSC05363.jpg

Aby sme nemuseli nic varit, znutra prisla matka, samozrejme s podlozkami a pre istotu sme to trochu podmazli silikonom kvoli tesnosti.