Stránka 2 z 2

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2013 15:42
od Martin-MTX
Tak dojmy mohu říct, ty já znám - keramika vydrží hodně, ale pak auto funguje jaksi "binárně" buď je motor v tahu, nebo ne, jednička nebo nula, nic mezi není. Takže zapomeňte na plynulé rozjíždění do kopečka pod samoobsluhou.. :-)

Na výkonu to nijak znát není, jde prakticky jen o to, že má limit dále než sériovka, která by mohla na hodně silném výkonu začít brzo klouzat.

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2013 15:50
od Yellow01
Asi by to bylo potřeba, budu časem stavět 21074. Nedávno jsem viděl fotku nějakýho VFTS motoru a měl tam dvoulamelovou spojku s nějakým fialovým přítlačákem, vypadalo to brutálně. Ale nemůžu si vzpomenout, na jakých stránkách to bylo.

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2013 18:41
od Majo
ja si lamely nechavam nitovat. Nie ze by to bolo lacnejsie, ide o to ze dokazu tam pricapit kadeco - sirsie i hrubsie oblozenie. Ja mam lamelu az o 0.2mm hrubsiu(kazdu, cize plus 0.4) a o 2mm sirsiu. 2101 je tusim 32mm, 2106 je 35mm a ja mam 37. Len nie na kazdu lamelu to ide, niektore maju v tom mieste vystupky...
Inak v Nivach je vacsinou pouzita lamela 2101 a nikdy to nevydrzi viac ako 20tkm.
A Chevrolet Niva ma o dost vacsiu celu sustavu - Zotrvacnik, pritlacak aj lamelu a vsetko to pasuje a sedi, mam to rebuilded v Nive. Okrem zotrvaku to mam od Sachsu, zotrvak origo Lada. Fotky niekde mam ale asi nenajdem, tak aspon takto:
Obrázek

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2013 20:27
od Yellow01
Já ten Sachs mám taky, ještě jsem jí ani nevybalil. Ale kdysi se tu řešilo to ložisko, který se během chvíle ožvejkalo. Tobě Majo to ložisko drží?