Stránka 1 z 2

odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2012 10:57
od bohuslav lada 21044i
mohl by někdo poradit o kolik se odlehčuje setrvak děkuji nemohu to nikde sehnat

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2012 14:19
od Little Red Riding Hood
ja mam o 1,2kg..

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2012 15:07
od ger007
kolko vazi origo ?

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2012 18:30
od bohuslav lada 21044i
Little Red Riding Hood píše:ja mam o 1,2kg..




a s klikovkou a řemenicí si něco dělal?

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte dub 17, 2012 18:55
od ger007
kluka by sa odlahcit este trocha dala ale kto by ti to tu vyvazil

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: stř dub 18, 2012 09:50
od bohuslav lada 21044i
mě šlo spiš o to jestly si ji nechal vyvažit ,protože jsem slyšel pokud stáhneš setrvák tak musíš vyvážit kliku jinak ti prej odejdou na ní ložiska . je tam cítit rozdíl když je to odlehčený?

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: stř dub 18, 2012 10:14
od Netopýr
klika, řemenice i setrvák se dynamicky vyvažují pospolu... když děláš kliku, musíš to pak vyvážit celý...
naproti tomu když si koupíš nový setrvák, tak už je vyvážený na nulu... díky tomu je nevyvážení akceptovatelný a dál se to neřeší - tzn. i pokud upravíš setrvák, tak je nejlepší ho nechat vyvážit na nulu abys nemusel kompletně rozhodit motor...

Net.

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2012 18:42
od Dusan
foto odlahceneho by nebolo ? pripadne aj s vyznavenim kde s ada ubrat...

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2012 21:13
od Little Red Riding Hood
Tady je něco málo.. http://fotoalba.cz/alba/LRRH/1997567 Je to dělané normálně v zámečnictví na soustruhu, nevyvažoval jsem to, jen nasadil a jezdil..

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: pon led 14, 2013 22:37
od Martin-MTX
Takle odlehčený setrvák je podle mě málo - žádný efekt to nemůže mít.

Bohužel nemám foto setrváku bez přítlačáku, ale já mám navrtaný celý velkými dírami po celém obvodu,
na této fotce je to vidět v horní části - tak je celý provrtaný

Obrázek

Dolu šlo něco kolem 1kg (přesně nevím) a mám to celé vyvážené s klikou i řemenicí, jinak platí to co bylo řečeno - když to nejde vyvážit celé, tak alespoň na nulu. Podomácku to "nějak" odvrtat a pak dát na auto není moc dobré, výsledek není znát a lágruje se motor.

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: pon led 14, 2013 23:22
od Yellow01
Ono hlavně záleží na použití auta, maximálně odlehčenej setrvák je na normální ježdění k ničemu.

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: pon led 14, 2013 23:46
od Martin-MTX
presne tak

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2013 07:54
od Yellow01
Martine prosím tě co používáš za spojku? Psal jsi v jiným topicu, že přítlačák je z Nivy, lamela a ložisko jsou originál? A co životnost?

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2013 08:57
od Martin-MTX
Přítlačák je z NIVY a spojku si nejsem jist :-) buď to bude z 2106 nebo NIVA (měli by být silnější) než klasická 2101.

Abych řekl pravdu taky bych rád veděl co jsem tam tenkrát (resp. před 2 roky) dával, protože mám cca stejný výkon auta jako kamarád s LADOU VFTS a ty musejí jezdit keramiku, protože jim to sériová nepobírala. Mě to pobírá krásně a problémy s ní nemám, takže uplně trhnu hrůzou, až ji budu měnit... :-) ale uvažuju taky o té keramice, mám v plánu ještě nějaké úpravy motoru a pak už by to asi opravdu bylo moc...

Re: odlehčení setrvačníku

PříspěvekNapsal: úte led 15, 2013 13:24
od Yellow01
Mě to časem čeká taky. Tak ty to mezitím vyzkoušíš a já pak přijdu vyzvídat dojmy :mrgreen: