od Majo » úte led 15, 2013 18:41
ja si lamely nechavam nitovat. Nie ze by to bolo lacnejsie, ide o to ze dokazu tam pricapit kadeco - sirsie i hrubsie oblozenie. Ja mam lamelu az o 0.2mm hrubsiu(kazdu, cize plus 0.4) a o 2mm sirsiu. 2101 je tusim 32mm, 2106 je 35mm a ja mam 37. Len nie na kazdu lamelu to ide, niektore maju v tom mieste vystupky...
Inak v Nivach je vacsinou pouzita lamela 2101 a nikdy to nevydrzi viac ako 20tkm.
A Chevrolet Niva ma o dost vacsiu celu sustavu - Zotrvacnik, pritlacak aj lamelu a vsetko to pasuje a sedi, mam to rebuilded v Nive. Okrem zotrvaku to mam od Sachsu, zotrvak origo Lada. Fotky niekde mam ale asi nenajdem, tak aspon takto:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4