Stránka 1 z 3

Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 19:34
od dusin
Za účelem povolení stavítka,které za boha nešlo povolit normálně jsem dneska shodil vačkovku a to,co jsem tam objevil mi trošku vyrazilo dech...Otázka zní,jak to může vypadat dole?podobně?Jak se vůbec tohle může stát?Auto má odhadem tak 180k km.Na volnoběh to dává jeden bar,na lehce zvýšené to okamžitě leze hore ke čtyřem...
Když jsem o výkendu zkoušel poprvé nastavit vůle,tak mě zarazilo,že byly od 0,6 do 1mm,no dneska jsem objevil důvod:

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 19:40
od Míra151
nemáš trošku ucpanej kanál od čidla nahoru?

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 19:44
od Hurikán
Pane jo. Tohle je síla. Ty styčné plochy vypadají tak, jakoby na ně snad ani nešel olej. Nebo hodně málo oleje. Případně za tím mohl být dost nekvalitní olej, nebo nějaká dřívější výměna rozvodů s použitím totálních šmejdů.

Myslím si, že i přes takové poškození vršku, může být spodek v docela slušném stavu. Záleží na tom, kde je (byůa) chyba, atp.

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 19:56
od Kopr
ty vole máš ale smůlu :roll: , jeden celý motor po smrti ale s dobrou hlavou má šroťák v dilně :wink:

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 20:06
od MartasBrno
Tak to je solidní požitek tohle. No a ta černota je taky pěkná. Co ten motor prodělal před otevřením?

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 20:07
od Ivo
Ničeho bych se nebál. Dej tam jinou vačku i s vahadlama a jezdi dál. Kdysi jsem to tak taky měl. Slyšel jsem, že byla nějaká nekvalitní série a takhle to odcházelo.
Ještě jsem si vzpoměl, že asi před 3 lety jsem to viděl dokonce na nivě 1,7i, a tam to asi špatnou sérií nebylo.

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 20:08
od Hurikán
Martas: To se asi s úplnou jistotou neví, neboť jde o motor v čerstvě nabytém vazu.

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 20:11
od MartasBrno
Aha. OK.

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 20:15
od dusin
Přivezl jsem to před třema týdnama na podválu a mělo to zvuk jak ropák....Mám někde zašantročenej celej motor 1300 řetěz,tak z něj shodím celou palici a hotovo,spíš mě jde o to,co bude dole...vzhledem k tomu,co to auto čeká dál...

Šroťákův motor ale jel cca 50 km bez vody......nikdo neví,co ta hlava udělá,až se sundá a jak vypadá klika....

Jak zjistit jednoduše,jestli to není chycený i na klice?aniž by musel motor ven?Bude to vidět,když shodím vanu?

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 20:25
od Míra151
pokud to neklepalo na klice a tak dobře mazalo nehledal bych problém na klice
Ale mazací kanálky bych zkontroloval aspon stlačeným vzduchem, jestli nejsou ucpané

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 20:29
od Ivo
dusin píše:a mělo to zvuk jak ropák...

Jj. To si taky pamatuju. Všichni se mě ptali, jestli tam mám diesela. Jak jsem psal před tím. Vyměnit vačku a vahadla a jezdit dál. Ale je pravda, že já jsem potom s tím autem nejel na takovou expedici, co chystáš ty.

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 20:39
od Cory
Moc to riešite..ako povedal Ivo - nahodiť druhu vačku s vahadlami a ide sa dalej. Keby bol spodok KO, tak by to asi netlacilo 4 bary. Ja by som zhodil rozvody a pretocil motor starterom, či tlačí olej až po vrch.

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 21:23
od dusin
Cory píše:Moc to riešite..ako povedal Ivo - nahodiť druhu vačku s vahadlami a ide sa dalej. Keby bol spodok KO, tak by to asi netlacilo 4 bary. Ja by som zhodil rozvody a pretocil motor starterom, či tlačí olej až po vrch.


Olej hore asi tlačí,bohužel nejsem doma vybavenej kompresorem,abych to všechno profoukal.Vzhledem k tomu,jak mne to netlačí,tak asi zrepasuju na hotovo druhou hlavu a budu tomu spodku holt muset věřit(taky se uklidňuju tím,že když to namačká 4 bary už někde kolem 2500 ot. tak to snad nebude tak zlý)

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: stř bře 28, 2012 21:47
od ger007
ja len upozornim ze tlak na budiku je sice krasny ale realita tiez moze byt ina :-D, mna zas budik sidil opacne, vyrobil som si budik z tatry ktory sa pripoji rovno na blok, a do budika ide priamo olej takeze clovek tam potom krasne vidi kolko to tlaci. samozrejme pokial motor neklepe neriesit.. urobit castejsie vyemny oleja a nazdar

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

PříspěvekNapsal: čtv bře 29, 2012 09:43
od Teepee
Všechno důležité už zaznělo, jen dodám, že s takovou vačkou jsem najezdil se Sierrou asi 15 000km a pak jsem auto celé vyhodil. Jak vypadala vahadla nevím, ale vůle ventilů se na tom štelovat daly. Sice je cement pryč, ale to nic neznamená. Na expedici nahoď lepší díly, zjisti průchodnost kanálu a skutečný tlak oleje, chvíli pojezdi a uvidíš.