Hlava(a možná i motor) po smrti...

Moderátor: Moderátoři

Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod dusin » stř bře 28, 2012 19:34

Za účelem povolení stavítka,které za boha nešlo povolit normálně jsem dneska shodil vačkovku a to,co jsem tam objevil mi trošku vyrazilo dech...Otázka zní,jak to může vypadat dole?podobně?Jak se vůbec tohle může stát?Auto má odhadem tak 180k km.Na volnoběh to dává jeden bar,na lehce zvýšené to okamžitě leze hore ke čtyřem...
Když jsem o výkendu zkoušel poprvé nastavit vůle,tak mě zarazilo,že byly od 0,6 do 1mm,no dneska jsem objevil důvod:
Přílohy
vahadlo.jpg
bez komentáře....
vačka.jpg
"Ostrá tunning vačka"
hlava.jpg
Hlava a zničená vahadla
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod Míra151 » stř bře 28, 2012 19:40

nemáš trošku ucpanej kanál od čidla nahoru?
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod Hurikán » stř bře 28, 2012 19:44

Pane jo. Tohle je síla. Ty styčné plochy vypadají tak, jakoby na ně snad ani nešel olej. Nebo hodně málo oleje. Případně za tím mohl být dost nekvalitní olej, nebo nějaká dřívější výměna rozvodů s použitím totálních šmejdů.

Myslím si, že i přes takové poškození vršku, může být spodek v docela slušném stavu. Záleží na tom, kde je (byůa) chyba, atp.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod Kopr » stř bře 28, 2012 19:56

ty vole máš ale smůlu :roll: , jeden celý motor po smrti ale s dobrou hlavou má šroťák v dilně :wink:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Kopr
 
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod MartasBrno » stř bře 28, 2012 20:06

Tak to je solidní požitek tohle. No a ta černota je taky pěkná. Co ten motor prodělal před otevřením?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod Ivo » stř bře 28, 2012 20:07

Ničeho bych se nebál. Dej tam jinou vačku i s vahadlama a jezdi dál. Kdysi jsem to tak taky měl. Slyšel jsem, že byla nějaká nekvalitní série a takhle to odcházelo.
Ještě jsem si vzpoměl, že asi před 3 lety jsem to viděl dokonce na nivě 1,7i, a tam to asi špatnou sérií nebylo.
Naposledy upravil Ivo dne stř bře 28, 2012 20:10, celkově upraveno 1
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod Hurikán » stř bře 28, 2012 20:08

Martas: To se asi s úplnou jistotou neví, neboť jde o motor v čerstvě nabytém vazu.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod MartasBrno » stř bře 28, 2012 20:11

Aha. OK.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod dusin » stř bře 28, 2012 20:15

Přivezl jsem to před třema týdnama na podválu a mělo to zvuk jak ropák....Mám někde zašantročenej celej motor 1300 řetěz,tak z něj shodím celou palici a hotovo,spíš mě jde o to,co bude dole...vzhledem k tomu,co to auto čeká dál...

Šroťákův motor ale jel cca 50 km bez vody......nikdo neví,co ta hlava udělá,až se sundá a jak vypadá klika....

Jak zjistit jednoduše,jestli to není chycený i na klice?aniž by musel motor ven?Bude to vidět,když shodím vanu?
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod Míra151 » stř bře 28, 2012 20:25

pokud to neklepalo na klice a tak dobře mazalo nehledal bych problém na klice
Ale mazací kanálky bych zkontroloval aspon stlačeným vzduchem, jestli nejsou ucpané
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Míra151
 
Příspěvky: 928
Registrován: pát črc 22, 2005 13:41
Bydliště: Skoro JEDOVNICE

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod Ivo » stř bře 28, 2012 20:29

dusin píše:a mělo to zvuk jak ropák...

Jj. To si taky pamatuju. Všichni se mě ptali, jestli tam mám diesela. Jak jsem psal před tím. Vyměnit vačku a vahadla a jezdit dál. Ale je pravda, že já jsem potom s tím autem nejel na takovou expedici, co chystáš ty.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod Cory » stř bře 28, 2012 20:39

Moc to riešite..ako povedal Ivo - nahodiť druhu vačku s vahadlami a ide sa dalej. Keby bol spodok KO, tak by to asi netlacilo 4 bary. Ja by som zhodil rozvody a pretocil motor starterom, či tlačí olej až po vrch.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod dusin » stř bře 28, 2012 21:23

Cory píše:Moc to riešite..ako povedal Ivo - nahodiť druhu vačku s vahadlami a ide sa dalej. Keby bol spodok KO, tak by to asi netlacilo 4 bary. Ja by som zhodil rozvody a pretocil motor starterom, či tlačí olej až po vrch.


Olej hore asi tlačí,bohužel nejsem doma vybavenej kompresorem,abych to všechno profoukal.Vzhledem k tomu,jak mne to netlačí,tak asi zrepasuju na hotovo druhou hlavu a budu tomu spodku holt muset věřit(taky se uklidňuju tím,že když to namačká 4 bary už někde kolem 2500 ot. tak to snad nebude tak zlý)
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
dusin
 
Příspěvky: 1022
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod ger007 » stř bře 28, 2012 21:47

ja len upozornim ze tlak na budiku je sice krasny ale realita tiez moze byt ina :-D, mna zas budik sidil opacne, vyrobil som si budik z tatry ktory sa pripoji rovno na blok, a do budika ide priamo olej takeze clovek tam potom krasne vidi kolko to tlaci. samozrejme pokial motor neklepe neriesit.. urobit castejsie vyemny oleja a nazdar
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !

1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25

Obrázek
детские игрушки
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Re: Hlava(a možná i motor) po smrti...

Příspěvekod Teepee » čtv bře 29, 2012 09:43

Všechno důležité už zaznělo, jen dodám, že s takovou vačkou jsem najezdil se Sierrou asi 15 000km a pak jsem auto celé vyhodil. Jak vypadala vahadla nevím, ale vůle ventilů se na tom štelovat daly. Sice je cement pryč, ale to nic neznamená. Na expedici nahoď lepší díly, zjisti průchodnost kanálu a skutečný tlak oleje, chvíli pojezdi a uvidíš.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4248
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Další

Zpět na Nepovedené pokusy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků