nevím jestli by to mělo přijít do techniky a nebo sem. Tak nakonec sem. Při cestě na dovolené se mi před Beounem ukroutil předposlení díl výfuku na přírubě u katalyzátoru. Protože jsem byl kousek od bydliště jednoho člena klubu tak jsem se u něj zastavil auto postavil na špalek výfuk zdemontoval, zkrátil o 1 cm a navařil přírubu zpět. Výfuk byl celkem jinak zdravý až na jednu malou dírečku ve špatně ohnutém kolenu. Nerad věci řeším provizorně a tak jsem rovnou objednal nový díl.Za tři dny v pondělí už byl v Brně a tak jsem se rozhodl ho vyměnit. Radostně jsem si jej prohlížel s tím že konečně je jednak pořádně ošetřen povrchovou úpravou ale především že má taky konečně přírubu snad z 5mm silného plechu a ne tu 1mmplacičku prohnutou na lisu. Jaké bylo ale moje překvapení, když jsem zjistil že nový díl nejen že není stejně naohýbán tudíž umístění lehce zavazí držák brzdy, ale především bylk výfuk o cca 8cm delší a prostě tam nevejde.... Po telefonátu s prodcejcem mi bylo sděleno že mám delší KAT. po telefonátu s Drobkem jsem zjistil že řešil stejný problém a nakonec výfuk zkrátil.. což po našopování hliníkem opravdu nasere. Po druhém telefonátu tentokrát Luďkovi bylo zjištěno že se dělají prý dva přední díly ( šavle) jedny jsou kratší.takže jsem výfuk opět namontoval zpět a počkal až mui Luděk doveze ty kratší šavle. Počkal jsem 14 dní s tím že se třeba sežene ten kratší díl který tam mám. Nakonec mi Luděk přivezl kratší šavle a já "rozradostněn" se jal vyměnit defakto celý výfukový systém.... po demontáži šavle a proměření zjišťuji že šavle jsou stejně !!!!! dlouhé.. Luďku jak si to sakra měřil....!!!! nic následuje opětovná montáže šavlí zpět posunutí KATu a doufám že tam výfuk nějak nacpu.. Omyl !!! to prostě nejde bez toho abych neuřízl buď nápravnici a nebo neudělal díru do podlahy kufru. Po hodině a půl dalšího boje jsem se naštval výfuk odnesl do dílny u příruby odřezal flexkou a přirubu pak následně navařil o oněch 7 cm dál. Výfuk jsem v místě sváu okartáčoval a ošetřil alespoň vypalovací stříbřenkou. Montáž pak už probíhala hladce. tato anabáze má dvě negativa a jedno pozitivum...
Negativa: musím ještě udělat držák za který ukotvím výfuk k držáku brzdy protože i při maximálním posunutí prostě o držák klepe. A navíc musím ještě doptěsnit přírubu u KATu protože tama zlehonka profukuje trocha spalin.
Pozitivum: KAT jsem díky úpravě a rozebrání výfukového sysytému posunul skoro o 5cm výš (snad už nebudu dřít)
přiložená fota viz odkaz. Výfuk po opravě v Berouně. a pak porovnání výfuků. Kde soudruzi udělali chybu?
http://dl.dropbox.com/u/9960180/IMAG0271.jpg
http://dl.dropbox.com/u/9960180/IMAG0309.jpg