Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 18:33
od krtek86
Tak si připadám jak v Kocourkově. Samozřejmě, že jsem zjistil, že vačku musím sundat... Když jsem vzal za šrouby, ke kterým se dostanu (na levé straně), tak se na 120 kN.m-1 šrouby ani nepohly. Na druhé straně jsem za ně vzal jen klíčem co to šlo a taky jsem s nimi nepootočil... Takže dotažený to je dobře! Zajímavý ale je, že mokrý je to kolem těsnění pod hlavou(ale nevypadá to, že by to nějak dramaticky teklo), pak kolem olejového čerpadla (je to mokrý, ale neni to olej) a potom je to mokrý někde kolem pumpy (teda pokud je pumpa u vrtule).

PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 20:00
od Luděk Ondrůch
A neteče ti to pod víkem ventilů?

PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 20:27
od krtek86
Pokud by to teklo pod víkem ventilů, tak by to byl olej, ne? Olej je OK a kolem víka ventilů je to čistý jak dětská prdelka...

PříspěvekNapsal: úte úno 15, 2011 07:48
od Patrac
nastartuj ujeď nějaký KM nech motor běžet otevři kapotu a zjisti kde ti to teče. Ono pokud to jen prlolínává tak je problém to zjisiti protože na teplým motoru to vyschne dřív než stihneš zastavit vypnout motor a otevřít kapotu... Taky jsem zjišťoval jednou únik vody.. nakonec jsem ho zjistil až po měsíci když mi na trubce začala " čerevenat" chladící kapalina

PříspěvekNapsal: pon úno 21, 2011 11:32
od WLades
Moze to byt aj vodna pumpa, najma ak ma svoj vek, to tesnenie okolo hriadela nemusi byt stopercentne a voda preteka okolo neho von tak, ze si to clovek tazko vsimne na prvy pohlad... staci ale vymenit tu prednu polovicu s hriadelom (15 Eur +/-) a je po probleme