xx

Moderátor: Moderátoři

xx

Příspěvekod Fester696 » čtv dub 01, 2010 15:26

xx
Naposledy upravil Fester696 dne pát dub 16, 2010 17:55, celkově upraveno 4
Fester696
 
Příspěvky: 32
Registrován: sob bře 13, 2010 21:10
Bydliště: TAHANOVCE

Příspěvekod Saša » čtv dub 01, 2010 15:40

Pokud materiály (hliník a ocel) ze kterého jsou vyrobeny díly brzd (váleček , píst) nejsou do sebe totálně zaoxidovány pomůže kompletní rozborka , očištění , výměna těsnících dílu a znovu složení .
Válečky se také dají koupit jako ND bez třmenu . Kup rovnou i propojovací trubičky a koukni na stav brzd. hadiček .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod peet2101 » čtv dub 01, 2010 18:31

Fester696 píše:čo môže bit po takom dlhom čase este vadné


Hodně odcházejí membránky palivové soustavy (AC pumpa, akcelerační pumpička, popř. membrána podtlaku.)
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod Fester696 » pát dub 02, 2010 11:05

Saša píše:Pokud materiály (hliník a ocel) ze kterého jsou vyrobeny díly brzd (váleček , píst) nejsou do sebe totálně zaoxidovány pomůže kompletní rozborka , očištění , výměna těsnících dílu a znovu složení .
Válečky se také dají koupit jako ND bez třmenu . Kup rovnou i propojovací trubičky a koukni na stav brzd. hadiček .
čiže cele brzdy rozobrat a premazat a pokial su tie valčeky už poriadne zapečené tak vymenit,zmontovat a ovzdušnit tj vše?
Fester696
 
Příspěvky: 32
Registrován: sob bře 13, 2010 21:10
Bydliště: TAHANOVCE

Příspěvekod Fester696 » pát dub 02, 2010 11:12

Takto oplatí sa vôbec kedže tak dlho stála do nej investovat na renovovanie?motor je 1500 ide super,spodok korozia skoro žiadna akurat naraznik chytený a farba vyblednutá ...tak?
Fester696
 
Příspěvky: 32
Registrován: sob bře 13, 2010 21:10
Bydliště: TAHANOVCE

Příspěvekod Laďuša » pát dub 02, 2010 11:45

Nepiš nam tu dvojpříspěvky, na to tu máme tlačič Upravit ;)

Ty brzdy ani nemusíš rozebírat celý (i když bylo by to lepší), jestli mají aspoň ňákou vůli se hejbat, tak je stačí kolikrát rozhejbat a pod prachovku trochu vazelíny (ale pozor na nepořádek). Jestli to ale dlouho stálo, asi bych se rovnou vyprdnul na ňákej repas a prasátka koupil nový (jejich demontáž ze třmenů ale jistě bude za trest)
A jestli se to vyplatí - toť otázka, co taky od toho očekáváš. Jestliže to neni shnilý, jak řikáš, pak dej dokopy ty brzdy a neni o čom. Nárazník je externí díl, tam koroze nevadí, to se dá vyměnit v pohodě.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Luděk Musil » pát dub 02, 2010 11:51

Ne :!: To se rozhodně nevyplatí :!:
Kup si novou fóbyji za za 8 k€ :axe:
Na jedné straně se ptáš, zda-li investovat do pár gumiček a pár hodiny práce, na straně druhé říkáš že motor je super, koroze žádná ... takže jakou vlastně chceš odpověď :?:
L:
Pozn: fóbyje = škoda fabia
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10469
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod MartasBrno » pát dub 02, 2010 14:10

Chce to trochu selskej rozum (vím co povídám, :mrgreen: ) a nenechat se hned oblbnout kdekým. Podle popisu je to auto zachovalé...
Ale nevím nevím, moje stálo deset let než sem ho koupil a měnil jsem jen membránu akcelerační pumpičky a všechny kapaliny. Jinak brzdí, jede, troubí a svítí skvěle.
Auto si prohlídni a projeď, třeba i s někým starším a zkušenějším...
To jsi koupil po někom po dvou letech stání?
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Fester696 » pát dub 02, 2010 15:43

Luděk Musil, No preto sa pýtam že či investovat kedže dva roky stálo na jednom mieste ale ak teda sa daju rozbehat tie valčeky tak načo ich menit preto sa len pytam na rady čo s tým ---- :wink:
Fester696
 
Příspěvky: 32
Registrován: sob bře 13, 2010 21:10
Bydliště: TAHANOVCE

Příspěvekod Fester696 » pát dub 02, 2010 15:48

MartasBrno, ta tá dotyčná s čo sním behala vravela že cez stk krásne prešlo motor šiel a všetko fantasticky no a do teraz stálo po nej dva roky tak preto čo s tými brzdami jeden so servisu skusenejší vravel že žigulaky maju dost haklivé brzdy a ze to po dvoch r. na nej budu určite zapečené ze nové prasiatka a mna tak napadlo či sa to nedá nejak rozbehat tie valčeky a všetko ,navazelinovat a pod.
Fester696
 
Příspěvky: 32
Registrován: sob bře 13, 2010 21:10
Bydliště: TAHANOVCE

Příspěvekod Laďuša » pát dub 02, 2010 15:52

Povídal jsem nepiš dvojpříspěvky! Příště za bluda ;)

Fester696 píše:ale ak teda sa daju rozbehat tie valčeky tak načo ich menit

Někdy to jde, ale někdy už jsou natolik v háji, že to nejde.

Fester696 píše:jeden so servisu skusenejší vravel že žigulaky maju dost haklivé brzdy a ze to po dvoch r. na nej budu určite zapečené

Hele. Na tuto prď. Může mít pravdu a taky nemusí. Musíš to zkusit a podle opravdovýho empirickýho stavu se zařídit. Řešit teorii dopředu nemá v tutom případě smysl.

Prostě zjisti, jak na tom fakt je.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Laďuša
 
Příspěvky: 12117
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň

Příspěvekod Lada Rider » pát dub 02, 2010 15:56

Ak to nestalo volade pod 2 metrami snehu a nebolo to v hnojovom stave uz predtym, tak podla tomu prd bude. Ako vravi LadaUSA, treba pozret a potom robit, nejake teorie su tu uplna pikacovina...
СЕКТОР ГАЗА парты
Uživatelský avatar
Lada Rider
 
Příspěvky: 1067
Registrován: pon črc 03, 2006 21:39
Bydliště: Brno

Příspěvekod Fester696 » pát dub 02, 2010 19:10

Okey takže všetkým zatial dakujem za rady ako vravíte najprv PORIADNE popozerám a potom zacnem písat ,budem rád ak mi taktiež poradíte :)
Fester696
 
Příspěvky: 32
Registrován: sob bře 13, 2010 21:10
Bydliště: TAHANOVCE

Příspěvekod MartasBrno » pát dub 02, 2010 19:30

Každopádně každá práce a každý materiál se platí, pokud něco sám nemáš / neumíš, takže hodně zdaru a ať je vše OK. Mohl by ses spokojit třeba jen s preventivní / řádnou výměnou kapalin.
Obrázek
a když jsem se v 15-ti rozhodoval co dál dělat, poslouchat sestry byla pro mě jasná volba... :-D
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod popest » pát dub 02, 2010 22:06

Nejdřív ty přední brzdový prasátka vyndej ze třmenů a rozeber... Jedno nový stojí tak 350,- možná víc, což není málo. Např. v Krči sice maj za 250,- jedno, ale to je Fenox. To tam dát je sebevražda :mrgreen: Pořiď si na to gumovou palici... Před chvílí jsem se vrátil z díny a přesně tohle jsem dělal. Není to zas tak strašná práce.

Pokud píst nebude orezlý, kup u autokelly opravnou sadu na přední brzdy. Jedna stojí cca 120,- potřebuješ 2. Pokud gumičky budou v pořádku, tzn. na vnitřní straně lesklé a měkké a nebudou natržené tak ani tu sadu nepotřebuješ. Rozhodně!! to nemaž nějakou vazelínou jak tu někdo radil a ani to nedávej pod prachovky, nabobtnaj (vlastní zkušenost). To je kravina jak hrom.

Tyhle těsnění sice odolávaj brzdovce, ale téměř vše na bázi ropy je sežere. Buď si kup přímo silikonovou pastu od ATE na brzdy, která slouží pro konzervaci pryžových dílů (cena cca 250,-) nebo si kup Breox fluid (cca 20,-) to je od TRW (dřív Lucas) a je to k tomu samému. Akorát je toho mín a je to tekuté. Taky se ti asi budou hodit ty pojistné čípky, který ten váleček drží na místě.

Pokud se je pokusíš opravit sám, tak by tě to podle mého mělo stát max. 500,- Za ten zbytek do 1400,- kup třeba nový przdový hadice. Zde zase důrazně varuju před hadicemi za 90,- Kč. Taky sebevražda. Kup nějaký kvalitní, třeba od TRW. Sice jedna vyjde na 250,-, ale aspoň vydží spoustu let.
popest
 
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Další

Zpět na Nepovedené pokusy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků