Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: pát črc 17, 2009 12:27
od Martin-MTX
ja se omlouvam za "blby kecy" ale podle me je daleko jednodusii koupit:

novy lanovody
novy pakny
novy tahlo rucni brzdy

a stocit buben jste li "fajnšmejkr"

Investice do litra
práce na jedno odpoledne (a to beru i s častými přestávkami na cigárko a kafíčko)

a žigul brzdí jako prase, taky sem na závody přemýšlel nad koutoučema
ale žigul je fakt nepotřebuje ani Metalex je nedaval do starejch LAD a dycky to ubrzdil :D

myslim ze každej podcenuje fakt, že jeho ruční brzda nebrzdí né z důvodu že je "bubnová" ale z důvodu, že má vytahaný lanovody, sjetý pakny nebo porouchanej ten samoštel nebo jak se to menuje...

Ja mam brzdy bubnové, jen udělané tak jak mají být a kdykoliv když jsem na závodech už čumákem letěl do šípku mě ručka pomohla, dycky zabrala a zabrzdila, che ji to jen mit sestelovanou

jinak se na zadnich nahonech moc ani nepouziva, drif udělaš motorem.. a kolikrat je rychlejsi nez "hodit rucku jako frajer" proste pribrzdit, hodit zajedna a projet to sice pro divaky neefektivne ale dle času mnohokrat rychleji.

no nic, už mlčim :D

PříspěvekNapsal: pát črc 17, 2009 14:14
od Saša
A když chcete tak jde velmi lehce vyrobit ručka hydraulická .

PříspěvekNapsal: pát črc 17, 2009 15:13
od peet2101
Saša píše:A když chcete tak jde velmi lehce vyrobit ručka hydraulická .


Neříkej že stačí udělat ručku a hydrauliku napojit na okruh zadních brzd :idea: ,jaktože to ještě nemám

PříspěvekNapsal: pát črc 17, 2009 19:08
od Yellow01
peet2101 píše:Neříkej že stačí udělat ručku a hydrauliku napojit na okruh zadních brzd :idea: ,jaktože to ještě nemám

Protože je to na běžný používání nepraktický, neb ti ruční brzda nedrží sama zatažená. Když chceš aby držela, musíš pod ní strčit kus prkna.

PříspěvekNapsal: pát črc 17, 2009 19:18
od Little Red Riding Hood
hlavně snad pokut tu hydraručku zapojiš normalně do okruhu, tak ti budou brzdit vechny brzdy... :mrgreen:

PříspěvekNapsal: pát črc 17, 2009 19:37
od Martin-MTX
joo nad tim sem uz taky premejslel..

Muhahahaa :D :D :D

optimalni by na to byla spojkova pumpa :-)

ale asi to necham pri starym, aspon budu mit vetsi svaly :D

PříspěvekNapsal: pát črc 17, 2009 20:05
od peet2101
Tak aby držela zatažená by stačilo udělat tam zoubky jako u klasiky, ale spíš by to nějak chtělo aby brzdila jenom zadní náprava

PříspěvekNapsal: pon črc 20, 2009 10:44
od Saša
Skoro vše zůstane při "starém" i aretace páky . Jen se tam dá hlavní spojkový válec jak napsal Martin-R9 . Válec nemůže být "jen" tak připojen do okruhu brzd to by nevznikl žádný tlak protože by se kapalina vracela do nádobek přes otevřený HBV . Váleček hydraulické ručky se musí zapojit sériově (průběžně) s okruhem zadních brzd .

PříspěvekNapsal: pon črc 20, 2009 11:16
od peet2101
Saša píše:Váleček hydraulické ručky se musí zapojit sériově (průběžně) s okruhem zadních brzd .


Prosím vysvětlit jako pro debila, nějak si to nedokážu představit.

PříspěvekNapsal: pon črc 20, 2009 19:17
od Martin-MTX
proste ti bude tahat za lanko a basta :D :D :D

PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 10:51
od Saša
peet2101 píše:Prosím vysvětlit

Rozpojíš (přerušíš) zadní okruh brzd v místě ručky a zapojíš konec vedoucí od HBV do spojkového (HSV) v místě kde byl vstup pro nádobku kapaliny . Na výstup HSV zapojíš trubku vedoucí dál k zadním brzdám . Při zatažení se uzavře cesta "dopředu" a tlak narůstá jen na výstupu dál k brzdám vzadu . Je to banalita , ale POZOR! je to zásah do konstrukce brzd !

PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 13:28
od Martin-MTX
Jako ja sem si v predchozim prispevku delal srandu, ale tohohle se prave bojim jak rika Saša, je to zásah do konstrukce brzd a tudíž další poruchový element, zvlášť dost riskantní

Já sem přemýšlel, že bych přes spojkový válec tahal za lanka, ale nevim, co by to udělalo... :D

musim se podivat jak to ma Milan Blahout

PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 19:45
od Yellow01
Martin-R9 píše:Jako ja sem si v predchozim prispevku delal srandu, ale tohohle se prave bojim jak rika Saša, je to zásah do konstrukce brzd a tudíž další poruchový element, zvlášť dost riskantní

Já sem přemýšlel, že bych přes spojkový válec tahal za lanka, ale nevim, co by to udělalo... :D

Zásah do konstrukce brzd je myšleno tak, že s tím neprojdeš STK, ale na závodním autě bych neváhal. Poruchový to nemá proč být a riskantní taky ne. Vždyť i v sérii ti jde dozadu brzdová trubka, ne? Prostě jí jen rozdělíš válcem.
A tahat za lanka přes válec si za prvý neumím ani představit a za druhý by to určitě nemělo kýžený efekt, to tam rovnou nech klasiku.
Jinak třeba na Speedpro.cz toho je dost, mrkni na to:
http://speedpro.cz/brzdy-rucni-brzdy-c-25_59.html

PříspěvekNapsal: úte črc 21, 2009 21:56
od Little Red Riding Hood
Yellow01, bla, bla, bla, speedpro, bla, bla.. jo jo maj tam pekne věci... furt se, přemýšlel jak předělat ručku (žigulackou a nechat ji na lanko), aby byla robustnější a nebyla utopena tam někde dole a ta jedna lankova o tam je, me uplně inspirovala.. :) jedna ručka už mi na těch kotoučích odešla.. :?

PříspěvekNapsal: stř črc 22, 2009 15:57
od VAZoun
Martin-R9 píše:musim se podivat jak to ma Milan Blahout

Milan by to mel mit seriove.. Bo to ma na Rkach. VAZ byl na brzdach vzdy slabsi, dle homologace nebyla zadna uprava, krome volby desticek.. teda pokud vim.. :)