Naprava z 125p

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Martin-MTX » pát črc 17, 2009 12:27

ja se omlouvam za "blby kecy" ale podle me je daleko jednodusii koupit:

novy lanovody
novy pakny
novy tahlo rucni brzdy

a stocit buben jste li "fajnšmejkr"

Investice do litra
práce na jedno odpoledne (a to beru i s častými přestávkami na cigárko a kafíčko)

a žigul brzdí jako prase, taky sem na závody přemýšlel nad koutoučema
ale žigul je fakt nepotřebuje ani Metalex je nedaval do starejch LAD a dycky to ubrzdil :D

myslim ze každej podcenuje fakt, že jeho ruční brzda nebrzdí né z důvodu že je "bubnová" ale z důvodu, že má vytahaný lanovody, sjetý pakny nebo porouchanej ten samoštel nebo jak se to menuje...

Ja mam brzdy bubnové, jen udělané tak jak mají být a kdykoliv když jsem na závodech už čumákem letěl do šípku mě ručka pomohla, dycky zabrala a zabrzdila, che ji to jen mit sestelovanou

jinak se na zadnich nahonech moc ani nepouziva, drif udělaš motorem.. a kolikrat je rychlejsi nez "hodit rucku jako frajer" proste pribrzdit, hodit zajedna a projet to sice pro divaky neefektivne ale dle času mnohokrat rychleji.

no nic, už mlčim :D
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Martin-MTX
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník

Příspěvekod Saša » pát črc 17, 2009 14:14

A když chcete tak jde velmi lehce vyrobit ručka hydraulická .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod peet2101 » pát črc 17, 2009 15:13

Saša píše:A když chcete tak jde velmi lehce vyrobit ručka hydraulická .


Neříkej že stačí udělat ručku a hydrauliku napojit na okruh zadních brzd :idea: ,jaktože to ještě nemám
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod Yellow01 » pát črc 17, 2009 19:08

peet2101 píše:Neříkej že stačí udělat ručku a hydrauliku napojit na okruh zadních brzd :idea: ,jaktože to ještě nemám

Protože je to na běžný používání nepraktický, neb ti ruční brzda nedrží sama zatažená. Když chceš aby držela, musíš pod ní strčit kus prkna.
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Little Red Riding Hood » pát črc 17, 2009 19:18

hlavně snad pokut tu hydraručku zapojiš normalně do okruhu, tak ti budou brzdit vechny brzdy... :mrgreen:
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Martin-MTX » pát črc 17, 2009 19:37

joo nad tim sem uz taky premejslel..

Muhahahaa :D :D :D

optimalni by na to byla spojkova pumpa :-)

ale asi to necham pri starym, aspon budu mit vetsi svaly :D
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Martin-MTX
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník

Příspěvekod peet2101 » pát črc 17, 2009 20:05

Tak aby držela zatažená by stačilo udělat tam zoubky jako u klasiky, ale spíš by to nějak chtělo aby brzdila jenom zadní náprava
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod Saša » pon črc 20, 2009 10:44

Skoro vše zůstane při "starém" i aretace páky . Jen se tam dá hlavní spojkový válec jak napsal Martin-R9 . Válec nemůže být "jen" tak připojen do okruhu brzd to by nevznikl žádný tlak protože by se kapalina vracela do nádobek přes otevřený HBV . Váleček hydraulické ručky se musí zapojit sériově (průběžně) s okruhem zadních brzd .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod peet2101 » pon črc 20, 2009 11:16

Saša píše:Váleček hydraulické ručky se musí zapojit sériově (průběžně) s okruhem zadních brzd .


Prosím vysvětlit jako pro debila, nějak si to nedokážu představit.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
peet2101
 
Příspěvky: 1096
Registrován: čtv lis 20, 2008 20:47
Bydliště: Záříčí CZ

Příspěvekod Martin-MTX » pon črc 20, 2009 19:17

proste ti bude tahat za lanko a basta :D :D :D
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Martin-MTX
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník

Příspěvekod Saša » úte črc 21, 2009 10:51

peet2101 píše:Prosím vysvětlit

Rozpojíš (přerušíš) zadní okruh brzd v místě ručky a zapojíš konec vedoucí od HBV do spojkového (HSV) v místě kde byl vstup pro nádobku kapaliny . Na výstup HSV zapojíš trubku vedoucí dál k zadním brzdám . Při zatažení se uzavře cesta "dopředu" a tlak narůstá jen na výstupu dál k brzdám vzadu . Je to banalita , ale POZOR! je to zásah do konstrukce brzd !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Martin-MTX » úte črc 21, 2009 13:28

Jako ja sem si v predchozim prispevku delal srandu, ale tohohle se prave bojim jak rika Saša, je to zásah do konstrukce brzd a tudíž další poruchový element, zvlášť dost riskantní

Já sem přemýšlel, že bych přes spojkový válec tahal za lanka, ale nevim, co by to udělalo... :D

musim se podivat jak to ma Milan Blahout
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
Uživatelský avatar
Martin-MTX
 
Příspěvky: 481
Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
Bydliště: Mělník

Příspěvekod Yellow01 » úte črc 21, 2009 19:45

Martin-R9 píše:Jako ja sem si v predchozim prispevku delal srandu, ale tohohle se prave bojim jak rika Saša, je to zásah do konstrukce brzd a tudíž další poruchový element, zvlášť dost riskantní

Já sem přemýšlel, že bych přes spojkový válec tahal za lanka, ale nevim, co by to udělalo... :D

Zásah do konstrukce brzd je myšleno tak, že s tím neprojdeš STK, ale na závodním autě bych neváhal. Poruchový to nemá proč být a riskantní taky ne. Vždyť i v sérii ti jde dozadu brzdová trubka, ne? Prostě jí jen rozdělíš válcem.
A tahat za lanka přes válec si za prvý neumím ani představit a za druhý by to určitě nemělo kýžený efekt, to tam rovnou nech klasiku.
Jinak třeba na Speedpro.cz toho je dost, mrkni na to:
http://speedpro.cz/brzdy-rucni-brzdy-c-25_59.html
Uživatelský avatar
Yellow01
 
Příspěvky: 1862
Registrován: úte kvě 17, 2005 20:14
Bydliště: Třeboň

Příspěvekod Little Red Riding Hood » úte črc 21, 2009 21:56

Yellow01, bla, bla, bla, speedpro, bla, bla.. jo jo maj tam pekne věci... furt se, přemýšlel jak předělat ručku (žigulackou a nechat ji na lanko), aby byla robustnější a nebyla utopena tam někde dole a ta jedna lankova o tam je, me uplně inspirovala.. :) jedna ručka už mi na těch kotoučích odešla.. :?
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod VAZoun » stř črc 22, 2009 15:57

Martin-R9 píše:musim se podivat jak to ma Milan Blahout

Milan by to mel mit seriove.. Bo to ma na Rkach. VAZ byl na brzdach vzdy slabsi, dle homologace nebyla zadna uprava, krome volby desticek.. teda pokud vim.. :)
VAZ 2106
VAZoun
 
Příspěvky: 49
Registrován: sob pro 29, 2007 22:24
Bydliště: Prostějov

PředchozíDalší

Zpět na Nepovedené pokusy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků