Naprava z 125p
Moderátor: Moderátoři
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
ja se omlouvam za "blby kecy" ale podle me je daleko jednodusii koupit:
novy lanovody
novy pakny
novy tahlo rucni brzdy
a stocit buben jste li "fajnšmejkr"
Investice do litra
práce na jedno odpoledne (a to beru i s častými přestávkami na cigárko a kafíčko)
a žigul brzdí jako prase, taky sem na závody přemýšlel nad koutoučema
ale žigul je fakt nepotřebuje ani Metalex je nedaval do starejch LAD a dycky to ubrzdil
myslim ze každej podcenuje fakt, že jeho ruční brzda nebrzdí né z důvodu že je "bubnová" ale z důvodu, že má vytahaný lanovody, sjetý pakny nebo porouchanej ten samoštel nebo jak se to menuje...
Ja mam brzdy bubnové, jen udělané tak jak mají být a kdykoliv když jsem na závodech už čumákem letěl do šípku mě ručka pomohla, dycky zabrala a zabrzdila, che ji to jen mit sestelovanou
jinak se na zadnich nahonech moc ani nepouziva, drif udělaš motorem.. a kolikrat je rychlejsi nez "hodit rucku jako frajer" proste pribrzdit, hodit zajedna a projet to sice pro divaky neefektivne ale dle času mnohokrat rychleji.
no nic, už mlčim
novy lanovody
novy pakny
novy tahlo rucni brzdy
a stocit buben jste li "fajnšmejkr"
Investice do litra
práce na jedno odpoledne (a to beru i s častými přestávkami na cigárko a kafíčko)
a žigul brzdí jako prase, taky sem na závody přemýšlel nad koutoučema
ale žigul je fakt nepotřebuje ani Metalex je nedaval do starejch LAD a dycky to ubrzdil
myslim ze každej podcenuje fakt, že jeho ruční brzda nebrzdí né z důvodu že je "bubnová" ale z důvodu, že má vytahaný lanovody, sjetý pakny nebo porouchanej ten samoštel nebo jak se to menuje...
Ja mam brzdy bubnové, jen udělané tak jak mají být a kdykoliv když jsem na závodech už čumákem letěl do šípku mě ručka pomohla, dycky zabrala a zabrzdila, che ji to jen mit sestelovanou
jinak se na zadnich nahonech moc ani nepouziva, drif udělaš motorem.. a kolikrat je rychlejsi nez "hodit rucku jako frajer" proste pribrzdit, hodit zajedna a projet to sice pro divaky neefektivne ale dle času mnohokrat rychleji.
no nic, už mlčim
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
A když chcete tak jde velmi lehce vyrobit ručka hydraulická .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
joo nad tim sem uz taky premejslel..
Muhahahaa
optimalni by na to byla spojkova pumpa
ale asi to necham pri starym, aspon budu mit vetsi svaly
Muhahahaa
optimalni by na to byla spojkova pumpa
ale asi to necham pri starym, aspon budu mit vetsi svaly
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
Skoro vše zůstane při "starém" i aretace páky . Jen se tam dá hlavní spojkový válec jak napsal Martin-R9 . Válec nemůže být "jen" tak připojen do okruhu brzd to by nevznikl žádný tlak protože by se kapalina vracela do nádobek přes otevřený HBV . Váleček hydraulické ručky se musí zapojit sériově (průběžně) s okruhem zadních brzd .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
peet2101 píše:Prosím vysvětlit
Rozpojíš (přerušíš) zadní okruh brzd v místě ručky a zapojíš konec vedoucí od HBV do spojkového (HSV) v místě kde byl vstup pro nádobku kapaliny . Na výstup HSV zapojíš trubku vedoucí dál k zadním brzdám . Při zatažení se uzavře cesta "dopředu" a tlak narůstá jen na výstupu dál k brzdám vzadu . Je to banalita , ale POZOR! je to zásah do konstrukce brzd !
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Jako ja sem si v predchozim prispevku delal srandu, ale tohohle se prave bojim jak rika Saša, je to zásah do konstrukce brzd a tudíž další poruchový element, zvlášť dost riskantní
Já sem přemýšlel, že bych přes spojkový válec tahal za lanka, ale nevim, co by to udělalo...
musim se podivat jak to ma Milan Blahout
Já sem přemýšlel, že bych přes spojkový válec tahal za lanka, ale nevim, co by to udělalo...
musim se podivat jak to ma Milan Blahout
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
Martin-R9 píše:Jako ja sem si v predchozim prispevku delal srandu, ale tohohle se prave bojim jak rika Saša, je to zásah do konstrukce brzd a tudíž další poruchový element, zvlášť dost riskantní
Já sem přemýšlel, že bych přes spojkový válec tahal za lanka, ale nevim, co by to udělalo...
Zásah do konstrukce brzd je myšleno tak, že s tím neprojdeš STK, ale na závodním autě bych neváhal. Poruchový to nemá proč být a riskantní taky ne. Vždyť i v sérii ti jde dozadu brzdová trubka, ne? Prostě jí jen rozdělíš válcem.
A tahat za lanka přes válec si za prvý neumím ani představit a za druhý by to určitě nemělo kýžený efekt, to tam rovnou nech klasiku.
Jinak třeba na Speedpro.cz toho je dost, mrkni na to:
http://speedpro.cz/brzdy-rucni-brzdy-c-25_59.html
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele: