Stránka 1 z 3

Naprava z 125p

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 21:30
od ladadriv3r
Zdravím Vas! Mam vo vyhliadke jeden Fiat 125p. Chcel by som z neho pouzit komplet zadnu napravu koli kotucovym brzdam.Viete mi poradit ci naprava pasuje 1:1 alebo treba nieco prerabat? A taktiez by som sa chcel opytat aky difik ma 125p. A este ze ako ej to s rucnou brzdou potom:)

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 21:32
od Puhi
nepoviem ti to presne, to skôr niekto iný. ale brzdy sa dajú namontovať na Lada nápravu, akurát tam tuším treba zosústružiť z poloosí :roll:

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 21:59
od ladadriv3r
ano o tom som uz j ja pocul ze treba sustruzit prave preto rozmyslam ci nje je lepsie dat komplet celu zadnu napravu. Len nwm aky difik je tam lebo chcem dat bud 4,44 z 2102 alebo 5,62 hotovy original samosvor na rally:)...

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 22:01
od Puhi
nemyslim si že bude jednoduchšia náprava z polaka, hoci po pravde neviem aky je rozdiel. ale nech bude akykolvek, vzdy je určite jednoduchsie najsť sustružnika a za fľašku, dve mu dať na počkanie sejmuť z poloosí :wink:

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 22:27
od Nulašestka
Přendat celou nápravu jen tak nepůjde už proto, že Lada má vzadu vinutý pružiny a 125ka listový péra, taky tlumiče jsou jinak uložený.

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 22:29
od EMI
polák má vzadu listový péra ne? takže bez úprav to rozhodně nepude, ale už se to tu taky řešilo. kam se to ale podělo :roll:

EDIT: nulašestka mi předběh :P

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 22:35
od Nulašestka
Taky koukám, že ty dlouhý tyče tam vůbec nejsou (nahrazují je listová péra) a i uchycení těch kratších tyčí vypadá poněkud jinak.

PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 22:43
od Maysner
naprava je i sama o sobe uzsi

PříspěvekNapsal: pát čer 26, 2009 00:45
od ladadriv3r
nemyslim si že bude jednoduchšia náprava z polaka, hoci po pravde neviem aky je rozdiel. ale nech bude akykolvek, vzdy je určite jednoduchsie najsť sustružnika a za fľašku, dve mu dať na počkanie sejmuť z poloosí
thaq sustruznik by bol....len zatial newiem presne co na tych zigulackych treba osustruzit....:(...tym padom by som z vrakoviska nemusel brat polosi??..stacia len strmene a kotuce a dosticky??...a este jedna vec newiete aky ma difik 125p? 4,3:1??

PříspěvekNapsal: pát čer 26, 2009 06:17
od Yellow01
Držák třmenu je navlečenej na poloose, takže musel.

PříspěvekNapsal: pát čer 26, 2009 08:51
od Jimmi
Ta náprava je úplně jiná. Nemá uchycení pro vinuté pružiny, nemá panhardskou tyč, podélná táhla jsou uchycená úplně jinak.

PříspěvekNapsal: pát čer 26, 2009 14:48
od Little Red Riding Hood
ladadriv3r, koukni sem... http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=233513#233513 na celou napravu zapomen..

PříspěvekNapsal: čtv črc 02, 2009 21:35
od ladadriv3r
aaaha jasne tak tym padom kaslem na celu napravu:)...to je az prislis wela uprav ak je to vobec realizovatelne...tak tam dam aspon tie polosi aby som mohol mat kotuce vzadu(no viem ze tam treba nieco sustruzit, len newiem ze co:()...nahodou newiete aky ma prevod difik v 125p? 01 to 4,43:1

PříspěvekNapsal: čtv črc 02, 2009 21:45
od Yellow01
Poloosy z poláka na žígo rozhodně nedávej, protože jsou kratší a zvlášť na rally je ukroutíš myslím velice rychle. Musíš držáky třmenů dostat na žigulácký poloosy.

PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 14:28
od Little Red Riding Hood
ladadriv3r, tak já to nevim... koukal jsi vubec na ten odkaz že se ptáš zase na takove kokot*ny??..