stěrače světel

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Veverka » pon dub 20, 2009 17:18

Luděk Ondrůch píše:Takže to funguje?


Ano :oops:
Kam patřilo tedy tohle?
Přílohy
32.jpg
je jich 5
32.jpg (169.87 KiB) Zobrazeno 1443 krát
Veverka
 

Příspěvekod Ivo » pon dub 20, 2009 17:20

Na stěrače určitě ne. To bude asi na ekonomizér.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod EMI » pon dub 20, 2009 17:42

ten má jeden celistvej štekr s více drátama ne? a ne jednotlivy kablíky zvlášť - pokud foto neklame
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod Veverka » pon dub 20, 2009 17:47

EMI píše:ten má jeden celistvej štekr s více drátama ne? a ne jednotlivy kablíky zvlášť - pokud foto neklame

Takovej tam je odpojenej taky
Veverka
 

Příspěvekod EMI » pon dub 20, 2009 17:53

Veverka, je v tom autě vůbec něco zapojeno? :mrgreen:

no ekonomizér to bude, ale asi jeho "druhá strana" (koncák plynu a ovl. membrány) .. to sem si nějak neuvědomil :oops:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod Veverka » pon dub 20, 2009 18:04

EMI píše:Veverka, je v tom autě vůbec něco zapojeno? :mrgreen:

no ekonomizér to bude, ale asi jeho "druhá strana" (koncák plynu a ovl. membrány) .. to sem si nějak neuvědomil :oops:

To je nářez :? .
Mám je pouze spojit?Předpokládám že je odpojen z nějakého důvodu :roll: .
Veverka
 

Příspěvekod Ivo » pon dub 20, 2009 18:16

Nic nespojuj. Nech ty drátky, tak jak jsou.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon dub 20, 2009 19:11

Mám to stejně, je to "předpříprava" na Ozon, buď na pneuventil nebo na mikrospínač klapky, blíže jsem to nezkoumal, nech to tak jak je. Pokud tedy nechceš realizovat ekonomizer, mám pocit, že Solex máš demontovaný, co máš místo něj?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Veverka » pon dub 20, 2009 19:30

Koko Loko píše:Mám to stejně, je to "předpříprava" na Ozon, buď na pneuventil nebo na mikrospínač klapky, blíže jsem to nezkoumal, nech to tak jak je. Pokud tedy nechceš realizovat ekonomizer, mám pocit, že Solex máš demontovaný, co máš místo něj?

Předpříprava!?. :o asi umřu.Mám Solex+druhé torzo na ND.Tohle mohli spáchat pouze v závodě VAZ,Togliatti,USSR :wink: .Takže ekonomizér prostě není?Proč jezdím teda tak za málo?
Veverka
 

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon dub 20, 2009 19:49

Veverka píše: Proč jezdím teda tak za málo?
Protože Solex má ekonomizér udělaný trochu jinak, z karburátoru ti vede jeden drát, ten snímá ukostřením polohu "odložené nohy". Na karburátoru máš elmag. ventil, který je ovládán takovou černou krabičkou co bydlí na motorové stěně u nádobek spojky a brzd, ta vyhodnocuje odloženou nohu a otáčky motoru.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Veverka » pon dub 20, 2009 20:05

Koko Loko píše:
Veverka píše: Proč jezdím teda tak za málo?
Protože Solex má ekonomizér udělaný trochu jinak, z karburátoru ti vede jeden drát, ten snímá ukostřením polohu "odložené nohy". Na karburátoru máš elmag. ventil, který je ovládán takovou černou krabičkou co bydlí na motorové stěně u nádobek spojky a brzd, ta vyhodnocuje odloženou nohu a otáčky motoru.


Krabička a spol. zapojené jsou.
Promiň ale pochopil jsem to tak,že ekonomizér tedy zapojený mám,ale ty nezapojené kabely jsou pouze možnost pro jinou karburaci,tudíž se jimi nemusím absolutně vůbec zajímat?Z příspěvků tady jsem to hned rozhodně nepochopil :? .
Veverka
 

Příspěvekod Křečík Barbuška » pon dub 20, 2009 20:10

Veverka píše: Promiň ale pochopil jsem to tak,že ekonomizér tedy zapojený mám,ale ty nezapojené kabely jsou pouze možnost pro jinou karburaci,tudíž se jimi nemusím absolutně vůbec zajímat?
Pochopil správně.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků