Moderátor: Moderátoři
Pája píše:Já to vidim jasně. Našroubuju lambdu do laufu, tak jak to má Maysner, připojim vytápění. BTW kolik žádá vytápění voltů a ampérů? Na sedadlo hodim osciloskop a budu lítat po hájveji sem a tam a laborovat s hladinou, vzdušníkama a tryskama. Pozdějc si to zkusim udělat na voltmetr.
Co jinýho by měl tenhle budík bejt?
http://uni.autodoplnky.cz/autostyle-mer ... d-s3363257
EMI píše:šlo by to nějak šikovně udělat aby výstup ze sondy ovládal švába operačního zesilovače (s OZ zapojenými jako hystereze) řekněme se 3 ks LEDek pro signalizaci chudé, bohaté a "ideální" směsi ?
Saša píše:Nikdy nestříhejte dráty !
Saša píše:lambda nesmí povolovat za studena min teplota se doporučuje 60a víc °C (velké riziko poškození)
Maysner píše:Saša píše:lambda nesmí povolovat za studena min teplota se doporučuje 60a víc °C (velké riziko poškození)
??? normalne jsem ji vymontoval ze svodu doma ve sveraku, na aute jsem ji taky povolil za studena a funguje bez problemu
EMI píše:typuju že bude jen měnit odpor sondy podle spalin)
EMI píše:typuju že napětí bude velmi malý
Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků