Lada 1800 kk
Moderátor: Moderátoři
To jsou tlaky jak u ojetého ropáku Ale co tam dělá ta "stříbřenka" To se asi něco brousí
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10491
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Pája píše: ... tlaky ve válcích. 15-15-15-15 Na to, že má motor najeto 15 km a ostřejší vačku, tak se mi to zdá nebezpečně moc...
To ještě není tak "zlý". Když měřil Marek tlaky na tom mým (vloni v Jedovnici) motoru, tak to nezměřil, přestože měl měřák do dvacítky .... pokaždý mu to na "18-cce" vyfluslo měřák zpátky do dlaně. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10491
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Důvodem posrání mýho motoru nebyly tlaky ... to jen tak na okraj
K tématu: pokud zalovím v hlavě, tak tlaky pro běžný motor jsou (4x) 12 při kompresi 8,5:1 . L.
K tématu: pokud zalovím v hlavě, tak tlaky pro běžný motor jsou (4x) 12 při kompresi 8,5:1 . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10491
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Pája píše:No nemyslím, že by ty zvýšený tlaky na nesmyslnou hodnotu byly pro tvůj motor blahodárný
V tom s Tebou souhlasím .
Pája píše: ... v prastarých knihách ...
Právě jsem proběhl Tůmu a nic .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
ja jsem mel tuším přes 14, při posledním měření..a motor šel tam, kam neposíláme ani kytku:) poslední hrnek už měl 10.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
kroužek, Goetze:) pravděpodobně se neuchladil, Myšo to vyřešil bypassem, víc ví Marek.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
mam motor 1,6 znizeny o 2,3mm na bloku a o pol milimetra zarovnanu hlavu. Piesty su 05kove 80ky s vybratim ventilov a lietaju nad blok 0,4mm. Tesnenie seriova 1.7micka teda 1mm hrube. Kompresny pomer je brutalny a tlaky nemeratelne. Tento motor jazdi v kombiku na Icku z 1,7bez uprav softwaru a ma nabehanych uz 37tkm a stale sa tesi skvelemu zdraviu...
Napriek tomu - motor 1,9 ktory som poskladal do Orecha mal tlaky papierovo - vypoctovo nizsie avsak tiez nemeratelne a tento motor mal problem vobec nastartovat a nesiel na karburatore ani poriadne nastavit. Najma vdaka detonacnemu horeniu sa na nom po par tisicoch km roztavili ojnicne loziska a musel som dat nove... Odvtedy tento vysokokompresny zazrak preskladany do Nivy na MPI jazdi v pohode - je tam detonacne cidlo...
Napriek tomu - motor 1,9 ktory som poskladal do Orecha mal tlaky papierovo - vypoctovo nizsie avsak tiez nemeratelne a tento motor mal problem vobec nastartovat a nesiel na karburatore ani poriadne nastavit. Najma vdaka detonacnemu horeniu sa na nom po par tisicoch km roztavili ojnicne loziska a musel som dat nove... Odvtedy tento vysokokompresny zazrak preskladany do Nivy na MPI jazdi v pohode - je tam detonacne cidlo...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
ja som mal manometer sroubovaci - akurat do 16 atmosfer. Na tom sa prekrutila rucicka a odvtedy ukazuje tak nejak divoko - najviac mi ukazal 8atm
A kazdy kto ma nejaky nastrkavaci do 18 sa mojho motora boji, hlavne ked mu to dva krat vyrazi ruku
Starter na Nive je rychlobezny s prevodom toci v pohode. Aj ten co som mal v Trnave bol rychlobezny, funglovka z Ukrajiny - Made in Hungary -akurat uz je po smrti
A zvuk nastartovanej Nivy na volnobeh je cisty dizel. V otackach sa to strati. U kombika je to taky tvrdy zvuk ale inak pohoda. Jedno bude pravda - tvar spalovacieho priestoru ma velky vplyv na detonacne horenie...
A kazdy kto ma nejaky nastrkavaci do 18 sa mojho motora boji, hlavne ked mu to dva krat vyrazi ruku
Starter na Nive je rychlobezny s prevodom toci v pohode. Aj ten co som mal v Trnave bol rychlobezny, funglovka z Ukrajiny - Made in Hungary -akurat uz je po smrti
A zvuk nastartovanej Nivy na volnobeh je cisty dizel. V otackach sa to strati. U kombika je to taky tvrdy zvuk ale inak pohoda. Jedno bude pravda - tvar spalovacieho priestoru ma velky vplyv na detonacne horenie...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4