Lada 1800 kk

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

To jsou tlaky jak u ojetého ropáku :twisted: Ale co tam dělá ta "stříbřenka" :?: To se asi něco brousí :?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To by blbej neřek, ani kdybys ho mlátil... :roll:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Pája píše: ... tlaky ve válcích. 15-15-15-15 :shock: Na to, že má motor najeto 15 km a ostřejší vačku, tak se mi to zdá nebezpečně moc...

To ještě není tak "zlý". Když měřil Marek tlaky na tom mým (vloni v Jedovnici) motoru, tak to nezměřil, přestože měl měřák do dvacítky .... pokaždý mu to na "18-cce" vyfluslo měřák zpátky do dlaně. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Jenže tvůj motor šel po deseti tisících srá..., pardon, kakat. Proto by mě zajímalo, jestli tady někdo dlouhodobě(aspoň 50 tkm) provozuje motor s tlakama okolo 15 atm. Apropo, dá se nějak převýst kompresní poměr na tlaky? Moc se mi nezdá, že by 9,6:1 odpovídalo 15 atm... :?:
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Důvodem posrání mýho motoru nebyly tlaky ... to jen tak na okraj :D
K tématu: pokud zalovím v hlavě, tak tlaky pro běžný motor jsou (4x) 12 při kompresi 8,5:1 . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

No nemyslím, že by ty zvýšený tlaky na nesmyslnou hodnotu byly pro tvůj motor blahodárný, ale to nic.
K těm tlakům vs. komp. poměrům. Nenašel by někdo v prastarých knihách kolik má tlaky žígo s komp. poměrem 8,8:1(stará 1500) nebo 9,3:1(1700)? Nebo klidně i jiný stroje podobnýho obsahu...
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10491
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Pája píše:No nemyslím, že by ty zvýšený tlaky na nesmyslnou hodnotu byly pro tvůj motor blahodárný

:( V tom s Tebou souhlasím :( .
Pája píše: ... v prastarých knihách ...

Právě jsem proběhl Tůmu a nic :( .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

ja bych měl mít takove podobne tlaky.. motor zatim drží... ani kapku oleje to nebere... ale je takovej dost neklidne... ale to je furt... myslím že něco kolem 6 tisíc by mohl mit...
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

ja jsem mel tuším přes 14, při posledním měření..a motor šel tam, kam neposíláme ani kytku:) poslední hrnek už měl 10.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

To Aci: A nevíš, co se rozsypalo? Pístů ani kroužků bych se nebál, sou z DDR a na 140ti koňovou 1,6ku, tak by to snad měli vydržet.

To LRRH: ...takove podobne tlaky... To je širokej pojem. Nemáš někde k dispozici manometr? Docela by mě to zajímalo. A co kompresní poměr? Jakej máš?
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

kroužek, Goetze:) pravděpodobně se neuchladil, Myšo to vyřešil bypassem, víc ví Marek.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

kolem tech 15... kompresi mám 10/1..
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

mam motor 1,6 znizeny o 2,3mm na bloku a o pol milimetra zarovnanu hlavu. Piesty su 05kove 80ky s vybratim ventilov a lietaju nad blok 0,4mm. Tesnenie seriova 1.7micka teda 1mm hrube. Kompresny pomer je brutalny a tlaky nemeratelne. Tento motor jazdi v kombiku na Icku z 1,7bez uprav softwaru a ma nabehanych uz 37tkm a stale sa tesi skvelemu zdraviu...

Napriek tomu - motor 1,9 ktory som poskladal do Orecha mal tlaky papierovo - vypoctovo nizsie avsak tiez nemeratelne a tento motor mal problem vobec nastartovat a nesiel na karburatore ani poriadne nastavit. Najma vdaka detonacnemu horeniu sa na nom po par tisicoch km roztavili ojnicne loziska a musel som dat nove... Odvtedy tento vysokokompresny zazrak preskladany do Nivy na MPI jazdi v pohode - je tam detonacne cidlo...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Nezměřitelný tlaky? Co to znamená? Že tam neudržíš manometr? Ten můj motor jde nastartovat v pohodě. Ale nevim, jestli to není tim startérem z Magnetonu. Točí s motorem famózně. A ten zvuk už mi ani perverzní nepříjde. :lol:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

ja som mal manometer sroubovaci - akurat do 16 atmosfer. Na tom sa prekrutila rucicka a odvtedy ukazuje tak nejak divoko - najviac mi ukazal 8atm :mrgreen:
A kazdy kto ma nejaky nastrkavaci do 18 sa mojho motora boji, hlavne ked mu to dva krat vyrazi ruku :x
Starter na Nive je rychlobezny s prevodom toci v pohode. Aj ten co som mal v Trnave bol rychlobezny, funglovka z Ukrajiny - Made in Hungary -akurat uz je po smrti :lol:
A zvuk nastartovanej Nivy na volnobeh je cisty dizel. V otackach sa to strati. U kombika je to taky tvrdy zvuk ale inak pohoda. Jedno bude pravda - tvar spalovacieho priestoru ma velky vplyv na detonacne horenie...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“