Lada 1800 kk

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Ivo » pon říj 04, 2010 15:58

Toho ťukance jsem si taky všiml.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod rosta » pon říj 04, 2010 20:53

stalo se mě ještě u 13tky že jsem ji přetočil a utrhl šálu na klice...stratilo to mazací tlak ale za chvíli zase naskočil....
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod Pája » úte říj 05, 2010 07:05

Zapomněl sem podotknout, že ty ťukance sem si tam vybrousil sám, když sem to skládal. V těch místech se to potkávalo(bez těsnění), tak sem udělal trochu víc místa. Jinak ty čistý místa sou v okolí sacích ventilů, takže nepředpokládám nejvyšší teplotu v těch místech. Spíš bych jí očekával na vejfukovejch ventilech, který podle toho taky vypadaj. Je pravda, že zkoušku těsnosti ventilů sem ještě nedělal, teprv se na to chystám, ale nepředpokládám, že by se s něčim potkaly a byly ohnutý. Ze spodu sou netknutý.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Majo » stř říj 06, 2010 08:07

podla testov je Shell V-power v CR dost ochudobneny oproti tomu v SR, ale ako kukam na fotky mozno ani nie. Mam rovnaku skusenost - kade tecie tade cisti, po cca 5000km boli piesty a ventily u mna ocistene skoro ako nove.... Jazdil som na V-power Racing/100okt/

Preco sa povolil zotrvak? Slabo dotiahnuty, alebo...?
Kadial to straca tlak zistis lahko. Ventily prekontrolujes naliatim benzinu do sacich a vyfukovych kanalov a piestne kruzky zas naliatim do valcov. Osobne by som tipoval tesnenie, kedze si stratil aj tlak oleja...
Drzim palce
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Wolfhunt » stř říj 06, 2010 14:34

Majo píše:- kade tecie tade cisti,


No ja som asi tak 3 mesiace tankoval V-Power 98, najazdil asi 650 km a raz, ked som sa s privesom vracal zo Zahoria, tak po prejazde zeleznicnym priecestim tesne pred Trnavou, tak motor vysadil a hotovo. Zotrvacnou hybnostou som este zisiel z cesty. Benzinu bolo dost, ale nie a nie naskocit.
Skratka - auto slo do dielne a mechanik mi po tyzdni vola, ze uplne bola ucpana palivova sustava. Vraj sa odlucil vnutorny lak (ano, raz som v Terchovej riadne oplieskal nadrz, ked som schadzal z vysokeho obrubnika). Takze ano, kade tecie, tade cisti - len ked je spiny prilis vela, tak moze ucpat.
Doplnim - mam 21043 z roku 1995 - karburator+ RJ, system AXTEC/hadicovac.
Wolfhunt
 
Příspěvky: 226
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Pája » čtv říj 07, 2010 09:08

Ten setrvačník sem asi málo dotáh. Nějak si nevybavuju, že bych ho bral momenťákem... Kliku stejně rozhodim, abych se ujistil, že je vše ok. Ta záhada s tim tlakem oleje mě ale trápí nejvíc. Vypadalo to, jako by na chvilku došel olej. Prostě ručička byla najednou na nule a hned jak sem vyřadil, tak zas tlak naskočil zpátky ke čtyřem barům. Ještě přeměřim hlavu, jestli se nepokroutila, utahoval sem jí asi na 150Nm...
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Luděk Musil » čtv říj 07, 2010 10:08

Hele .... podle popisu ... "neříznul" jsi náhodou trochu rychleji levou zatáčku a nepřesypal se ti olej na pravou stěnu vany a sací koš natáhl trochu vzduchu? Při menším množství oleje zcela pravidelná "závada" :idea: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Saša » čtv říj 07, 2010 15:36

Luděk Musil píše:Při menším množství oleje zcela pravidelná "závada" . L.

Spolehlivé - hlavně pokud je olej studený a nestíhá stéci zpět do vany . Podle téhle "signalizace" jsem měnil olej .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Teepee » pát říj 08, 2010 07:18

Saša píše:Spolehlivé - hlavně pokud je olej studený a nestíhá stéci zpět do vany . Podle téhle "signalizace" jsem měnil olej .
To já zase dolíval, ani jsem nemusel používat měrku, chyběl 1litr do Mezi ryskami.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
 
Příspěvky: 4258
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ

Příspěvekod Pája » pát říj 08, 2010 08:39

Přesně tak se mi to jeví, že čerpadlo vzalo vzduch. Jen s tim rozdílem, že kontrolka tlaku nezhasla, jen ručučka spadla na nulu. Na pětku při 5000 otáčkách za minutu zatáčky neřežu. Měrka ukazovala před i po incidentu shodně MAX.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod MartasBrno » pát říj 08, 2010 09:56

... sorry, znova jsem si to přečet...
Naposledy upravil MartasBrno dne pát říj 08, 2010 17:05, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
MartasBrno
 
Příspěvky: 4442
Registrován: pon zář 08, 2008 13:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pája » pát říj 08, 2010 14:41

Chybka až se z toho rozsype motor. Dík za typa.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Pája » pon říj 11, 2010 08:59

Kuk na strejdu
Přílohy
setrvakpov.jpg
S timhle sem přijel před garáž
setrvakodr2.jpg
setrvakodr.jpg
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Pája » pon říj 11, 2010 09:00

klika...
Přílohy
klikaodr.jpg
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Little Red Riding Hood » pon říj 11, 2010 11:26

no ty vole tak to je mazec.. tohle je zase něco pro mě a muj hypochondří motor, kdy se to klepání projevovalo??.. mohla by ta klika nechat jit srovnat ne??..

ale tak jinak zda se že zbytek motoru je v pohodě??.. jakože s tim mazáním to byl planej poplach??..
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků