od Saša » čtv lis 13, 2008 16:49
Tahle úprava mně zaujala od prvopočátku když jí tu poprvé někdo uveřejnil . Páč mám teď motor (1.7) vedle v obýváku tak jsem byl mněřit : Vnitřní dira malého kola je 29 mm . šroub držící napínací čelist 12 mm . Po přepočtení rozměru z obrázku (str.1) je hřídel držící ložisko(z obrázku ale není poznat jestli jde o ložisko) také 12 mm . A délka držáku cca 140 mm . Skusím kouknout na rozmněry ložisek jestli tam něco podobného je . Pokud není ozub. kolo celé kaleno , tak bych to viděl na udělání 30ky díry . Výroba nemůže trvat ani hoďku je to vyrobeno partně z "jeklu" .
Jedna věc mně ale zajímá . Nezvýší daná úprava hlučnoct motoru ? Nestavím závodní motor jen speciál na LPG. A i přes značný počet najetých km u obou aut mne tahle součástka nikdy neodešla . Chtělo by to ve spodním uchycení vložit silentblok a nahoru nějakou pružinu která by dávala stálé předpětí . U některých motorů je to řešeno tlakem oleje .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!