Stránka 5 z 7

LADA 1800i - pokračování III

PříspěvekNapsal: pát čer 12, 2009 12:39
od Pája
Hlavně bych prosil po složení a oživení motoru zveřejnit vypočítaný kompresní poměr vs tlaky ve válcích.

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: stř lis 05, 2014 18:13
od Mikeš
:D Pět let staré téma...
Napadá mě stavba motoru 1800 ,je tu ještě někdo komu ten motor žije?Nebo se na to někdo ještě chystá? :mrgreen:
Jinak pro Páju:ty tlaky ve válci vs vypočítaný KP záleží dost na časování vačky,takže univerzální vzor asi neexistuje.

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: stř lis 05, 2014 20:22
od Majo
Ten Ludkov bohuzial umrel. Jeden mam ja(original chevy niva 1,8mpi), kluku z neho(84) som uz slubil Corymu, ktory uz ma kupene aj piesty(84). Ja z neho postavim este vacsi(2.0), len neviem zohnat vysoku klukovku(88-90-92mm). Jeden taky uz mam postaveny(88x84) a prevadzkujem ho v Chevy Nive, aj ked momentalne mi praskla hlava, takze stoji.... O ziadnych dalsich vacsich motoroch nez 1.7 na SK ani CZ neviem...

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: ned lis 09, 2014 20:14
od Mikeš
No zrovna moc povzbudivě to nezní,já jsem koupil ze starých zásob pístní sadu Mahle na Fiat 132,je to první výbrus 84,4 za bratru 1650 Kč,tak mě trochu svrbí ruce a chtěl bych to zkusit :mrgreen:.

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: ned lis 09, 2014 21:07
od Majo
84.4 je uz celkom dost. Ja uz som sa trochu bal u 84mm

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: stř lis 12, 2014 18:27
od Mikeš
Taky mám trochu obavu,ale jen trochu :lol: .
Někde jsem našel že bloky 011 se převrtávaly až na 83,5(s kratšími ojnicemi a klikou 03 byl obsah 1752ccm),je to nárůst o 4,5 mm a vydrželo to taky-pravda bloky byly nové,nezkorodované.
Takže ta 1,7 by ten vývrt +2,4mm snést měla.Už jen našetřím na převrtání(u nás asi 5000)spočítám řádně kompresi(Luděk mě silně poučil :mrgreen: ),dle toho snížím kompresní výsku pístů,vyvážím to,upravím regulaci předstihu,hlavu,výfuk a tradá...za tři roky vyjedu :happy3: .

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: stř lis 12, 2014 19:00
od Majo
mame skusenosti, ze po prevrtani remenovej 1.3jky(2105) zo 79 na 82.0mm, to sice vydrzi, ale prejavia sa problemy s chladenim(zdrojom je Myso a jeho Crazy Frog)

Kazdopadne ak to budu jedine problemy, tak tam supnes chladic oleja a bude to stat za to. Niekto to vyskusat musi, tak drzim palce 8-)

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: stř lis 12, 2014 21:31
od Panthymaeus (Honza)
Nejlepší by to bylo na to použít zmiňovaný řemen z 05ky ;) To aby to bylo opravdu výjimečné :D

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: stř lis 12, 2014 21:39
od Cory
po prevrtani motora 2105 na 82mm ostane hrubka steny od 3,9 do 4,1mm

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: stř lis 12, 2014 21:58
od Majo
co nie je vela....
vynimocne? Ale stale nizky objem. Ja nemusim byt vynimocny, ale radsej budem jazdit s dvojlitrovym zigulakom ako 1.7 na remeni :-D

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: stř lis 12, 2014 22:41
od Panthymaeus (Honza)
Cory píše:po prevrtani motora 2105 na 82mm ostane hrubka steny od 3,9 do 4,1mm

Pak je to jen nesmysl a není co řešit :D

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: pát lis 14, 2014 17:42
od luboš
Na kolik to tak vyjde třeba ten dvoulitr?

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: pát lis 14, 2014 18:00
od Cory
1000e len tak fukne. A to sa bavime len o bloku...kde je este hlava atd...

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: pát lis 14, 2014 18:03
od Majo
Aj 1500-1600 nakomplet. Pripadne ak chces kovane piesty, tak este 200 navrch

Re: LADA 1800i - pokračování II

PříspěvekNapsal: pát lis 14, 2014 18:12
od luboš
Tak to dost, před časem jsem o tom uvažoval nakonec sem šel do turba to mě vyšlo i se vstřikováním na 17 000Kč.