LADA 1800i - pokračování II

Moderátor: Moderátoři

LADA 1800i - pokračování III

Příspěvekod Pája » pát čer 12, 2009 12:39

Hlavně bych prosil po složení a oživení motoru zveřejnit vypočítaný kompresní poměr vs tlaky ve válcích.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Mikeš » stř lis 05, 2014 18:13

:D Pět let staré téma...
Napadá mě stavba motoru 1800 ,je tu ještě někdo komu ten motor žije?Nebo se na to někdo ještě chystá? :mrgreen:
Jinak pro Páju:ty tlaky ve válci vs vypočítaný KP záleží dost na časování vačky,takže univerzální vzor asi neexistuje.
Vaz 2101 r.v.71 1995-2000-ukradeno...Vaz 2103 r.v.1978 2013-? srdcovka...
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek :-)
Uživatelský avatar
Mikeš
 
Příspěvky: 164
Registrován: sob zář 28, 2013 17:29
Bydliště: Mimoň

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Majo » stř lis 05, 2014 20:22

Ten Ludkov bohuzial umrel. Jeden mam ja(original chevy niva 1,8mpi), kluku z neho(84) som uz slubil Corymu, ktory uz ma kupene aj piesty(84). Ja z neho postavim este vacsi(2.0), len neviem zohnat vysoku klukovku(88-90-92mm). Jeden taky uz mam postaveny(88x84) a prevadzkujem ho v Chevy Nive, aj ked momentalne mi praskla hlava, takze stoji.... O ziadnych dalsich vacsich motoroch nez 1.7 na SK ani CZ neviem...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Mikeš » ned lis 09, 2014 20:14

No zrovna moc povzbudivě to nezní,já jsem koupil ze starých zásob pístní sadu Mahle na Fiat 132,je to první výbrus 84,4 za bratru 1650 Kč,tak mě trochu svrbí ruce a chtěl bych to zkusit :mrgreen:.
Vaz 2101 r.v.71 1995-2000-ukradeno...Vaz 2103 r.v.1978 2013-? srdcovka...
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek :-)
Uživatelský avatar
Mikeš
 
Příspěvky: 164
Registrován: sob zář 28, 2013 17:29
Bydliště: Mimoň

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Majo » ned lis 09, 2014 21:07

84.4 je uz celkom dost. Ja uz som sa trochu bal u 84mm
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Mikeš » stř lis 12, 2014 18:27

Taky mám trochu obavu,ale jen trochu :lol: .
Někde jsem našel že bloky 011 se převrtávaly až na 83,5(s kratšími ojnicemi a klikou 03 byl obsah 1752ccm),je to nárůst o 4,5 mm a vydrželo to taky-pravda bloky byly nové,nezkorodované.
Takže ta 1,7 by ten vývrt +2,4mm snést měla.Už jen našetřím na převrtání(u nás asi 5000)spočítám řádně kompresi(Luděk mě silně poučil :mrgreen: ),dle toho snížím kompresní výsku pístů,vyvážím to,upravím regulaci předstihu,hlavu,výfuk a tradá...za tři roky vyjedu :happy3: .
Vaz 2101 r.v.71 1995-2000-ukradeno...Vaz 2103 r.v.1978 2013-? srdcovka...
Citroen Berlingo 1.6BHDI rodinný kočár-ek :-)
Uživatelský avatar
Mikeš
 
Příspěvky: 164
Registrován: sob zář 28, 2013 17:29
Bydliště: Mimoň

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Majo » stř lis 12, 2014 19:00

mame skusenosti, ze po prevrtani remenovej 1.3jky(2105) zo 79 na 82.0mm, to sice vydrzi, ale prejavia sa problemy s chladenim(zdrojom je Myso a jeho Crazy Frog)

Kazdopadne ak to budu jedine problemy, tak tam supnes chladic oleja a bude to stat za to. Niekto to vyskusat musi, tak drzim palce 8-)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » stř lis 12, 2014 21:31

Nejlepší by to bylo na to použít zmiňovaný řemen z 05ky ;) To aby to bylo opravdu výjimečné :D
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Cory » stř lis 12, 2014 21:39

po prevrtani motora 2105 na 82mm ostane hrubka steny od 3,9 do 4,1mm
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Majo » stř lis 12, 2014 21:58

co nie je vela....
vynimocne? Ale stale nizky objem. Ja nemusim byt vynimocny, ale radsej budem jazdit s dvojlitrovym zigulakom ako 1.7 na remeni :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Panthymaeus (Honza) » stř lis 12, 2014 22:41

Cory píše:po prevrtani motora 2105 na 82mm ostane hrubka steny od 3,9 do 4,1mm

Pak je to jen nesmysl a není co řešit :D
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Uživatelský avatar
Panthymaeus (Honza)
 
Příspěvky: 1382
Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
Bydliště: Praha

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod luboš » pát lis 14, 2014 17:42

Na kolik to tak vyjde třeba ten dvoulitr?
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
 
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Cory » pát lis 14, 2014 18:00

1000e len tak fukne. A to sa bavime len o bloku...kde je este hlava atd...
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod Majo » pát lis 14, 2014 18:03

Aj 1500-1600 nakomplet. Pripadne ak chces kovane piesty, tak este 200 navrch
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Re: LADA 1800i - pokračování II

Příspěvekod luboš » pát lis 14, 2014 18:12

Tak to dost, před časem jsem o tom uvažoval nakonec sem šel do turba to mě vyšlo i se vstřikováním na 17 000Kč.
http://www.lada-vaz.estranky.cz
Vaz 21061 1.7MPI Turbo r.v. 80
Vaz 2106 r.v. 78
Fiat Stilo 1.6 16V
ATV 250
Uživatelský avatar
luboš
 
Příspěvky: 261
Registrován: čtv srp 07, 2008 21:46
Bydliště: Škrdlovice

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků