Moderátor: Moderátoři
Majo píše:trevor to skor myslel tak, ze ked sa s tym uz clovek zabava na freze, tak to stoji za pracu navyse.........
ako napad to neni zly, keby sme dali spravit 2 hlavy nebola by zlava?
Cory píše:Ale preco 2101?
Luděk Musil píše:Cory píše:Ale preco 2101?
Hlava 2101-1003015 má mít (alespoň podle obrázků) větší spalovací prostor. L.
PS: ale to zjistím při čištění, přetěsňování, zabrušování ventilů, barvení atd. motoru ve veteránovi
Luděk Musil píše:Reinkarnace mé 18-ky se také blíží. Momentální stav:
Zatím mi chybí 1,7 vačka (v lednu jsem z ní udělal 2 kusy) - ale bude (díky Luděk Ondrůch) ... provizorně mohu nasadit z momentálně běhajícího motoru.
Nové ojniční a klikové šály.
Nový napínák řetězu (díky Čmelo) - s ozubeným kolečkem WOLFMOTOR
Nové těsnění 2,5 mm pod hlavu - v brzké době přijede ze Slovenska (díky Majo).
Polomotor je poskládán, zbývá "zavřít" zespodu a zepředu.
Nasadit unihlavu (výměna hlavy 1,7i za univerzální 21011-1003015-10).
Ve hře je rovněž možnost nasazení hlavy 2101-1003015 (mám, ale běhá ve veteránovi).
A jednoho krásného víkendu půjde opět dovnitř.
L.
Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků