LADA 1800i - pokračování II

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Trevor » úte srp 19, 2008 08:16

To uz tam potom rovno supnut aj vecsie ventily :D
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Marek » úte srp 19, 2008 08:43

Na to přece tohle vůbec nemá vliv, člověče !!!

Velikost talířů ventilů je limitována roztečí os stopek ventilů ve spalovacím prostoru. Kolik místa je okolo není vůbec důležité.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Majo » úte srp 19, 2008 19:38

trevor to skor myslel tak, ze ked sa s tym uz clovek zabava na freze, tak to stoji za pracu navyse.........

ako napad to neni zly, keby sme dali spravit 2 hlavy nebola by zlava? :oops:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Maysner » úte srp 19, 2008 22:23

Majo píše:trevor to skor myslel tak, ze ked sa s tym uz clovek zabava na freze, tak to stoji za pracu navyse.........

ako napad to neni zly, keby sme dali spravit 2 hlavy nebola by zlava? :oops:


myslis jen na sebe? :mrgreen: :wink: dejme tomu ze na planovany motor to nejspis budu potrebovat tez 8)
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Majo » úte srp 19, 2008 22:54

ok, tak prozatim 4ks? zozente frezara :-P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

Příspěvekod Marek » stř srp 20, 2008 12:37

Frézaře mám, není problém.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Trevor » stř srp 20, 2008 18:05

no frezarov tu ma kazdy len ci bude nieco take ochotny urobit a hlavne nedojebat.

Ide oto ze je treba vyrazit stare sedla a vyfrezovat otvory na nove vecsie stym ze upravi aj spalovaci priestor tak aby sa tam tie vecsie ventily mestili.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Marek » čtv srp 21, 2008 13:51

Já měl na mysli úpravu spalovacího prostoru pro Luďka - o úpravě ventilů nebyla řeč.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Marek
 
Příspěvky: 5267
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvekod Luděk Musil » pát čer 12, 2009 05:48

Reinkarnace mé 18-ky se také blíží. Momentální stav:
Zatím mi chybí 1,7 vačka (v lednu jsem z ní udělal 2 kusy) - ale bude (díky Luděk Ondrůch) ... provizorně mohu nasadit z momentálně běhajícího motoru.
Nové ojniční a klikové šály.
Nový napínák řetězu (díky Čmelo) - s ozubeným kolečkem Motorsport Hungary.
Nové těsnění 2,5 mm pod hlavu - v brzké době přijede ze Slovenska (díky Majo).
Polomotor je poskládán, zbývá "zavřít" zespodu a zepředu.
Nasadit unihlavu (výměna hlavy 1,7i za univerzální 21011-1003015-10).
Ve hře je rovněž možnost nasazení hlavy 2101-1003015 (mám, ale běhá ve veteránovi).
A jednoho krásného víkendu půjde opět dovnitř.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Cory » pát čer 12, 2009 09:05

Pouzitie hlavy 21011 chapem, kvoli znizeniu k.p. . Ale preco 2101?
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Luděk Musil » pát čer 12, 2009 09:13

Cory píše:Ale preco 2101?

Hlava 2101-1003015 má mít (alespoň podle obrázků) větší spalovací prostor. L.
PS: ale to zjistím při čištění, přetěsňování, zabrušování ventilů, barvení atd. motoru ve veteránovi
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod Maysner » pát čer 12, 2009 09:18

Luděk Musil píše:
Cory píše:Ale preco 2101?

Hlava 2101-1003015 má mít (alespoň podle obrázků) větší spalovací prostor. L.
PS: ale to zjistím při čištění, přetěsňování, zabrušování ventilů, barvení atd. motoru ve veteránovi


mam takovej pocit ze se tu resilo ze 2101 ma mensi chladici kanaly. pri pouziti 011 hlavy a tvyho 2,5mm tesneni bych uz dal neresil.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Pája » pát čer 12, 2009 10:44

S hlavou 2101 má mít 15ka komp. poměr 8,8:1, ale s 21011 8,5:1, takže pokud chceš snižovat kompres, tak bych radši volil uni hlavu.
VAZ 1800kk na prvočinitele
Pája
 
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice

Příspěvekod Luděk Musil » pát čer 12, 2009 11:49

Pro montáž je nachystána a zabroušena unihlava, ale kubatura spalováku hlavy 2101-1003015 mě samozřejmě také zajímá. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod čmelák » pát čer 12, 2009 12:12

Luděk Musil píše:Reinkarnace mé 18-ky se také blíží. Momentální stav:
Zatím mi chybí 1,7 vačka (v lednu jsem z ní udělal 2 kusy) - ale bude (díky Luděk Ondrůch) ... provizorně mohu nasadit z momentálně běhajícího motoru.
Nové ojniční a klikové šály.
Nový napínák řetězu (díky Čmelo) - s ozubeným kolečkem WOLFMOTOR
Nové těsnění 2,5 mm pod hlavu - v brzké době přijede ze Slovenska (díky Majo).
Polomotor je poskládán, zbývá "zavřít" zespodu a zepředu.
Nasadit unihlavu (výměna hlavy 1,7i za univerzální 21011-1003015-10).
Ve hře je rovněž možnost nasazení hlavy 2101-1003015 (mám, ale běhá ve veteránovi).
A jednoho krásného víkendu půjde opět dovnitř.
L.


aby to bolo naporiadku
tak som zvedavy
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků