bezkontaktni zapalovani lada

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Cory » ned kvě 03, 2009 18:13

Jelen píše:ale jak to udělat, když je připojená na kostru


medzi drziak a cievku dat kusok duše z bicykla.

Edit: samozrejme, zoberiem ju spat a zreklamujem :wink: Mrzi ma to, zatial to fungovalo kazdemu, tak som na to ani nepomyslel, ze to mam vyskusat :oops:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Jelen » ned kvě 03, 2009 18:15

Cory, to mě taky napadlo, ale ta cívka se hřeje. Jo když s ní zatřesu, tak v ní šplouchá. Je to normální? V pohodě, nějak to uděláme ;)
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Cory » ned kvě 03, 2009 18:18

jj, to splouchani je normalne u vsetkych cievok. Uvidime ako pojde gerovi, ma taku istu.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod EMI » úte čer 09, 2009 08:09

Saša píše:Ověřit funkci Halovy sondy je otázka minuty , ale musí Ti někdo říct které dva ze tří káblíků je + a - . Pak stačí dát mezi + a výstup (třetí káblík) LED s odporem a zatočit .


Sašo, kablíky vim. Od Coryho už i vim, že napájení rozdělovače je 6-7 V. Jde mi o velikost odporu: Takže jsem vypočet nějakejch 270ohm - možno? ale moje hlavní otázka: přoč mezi výstup a + ? (já myslel že výst. imp. jsou kladný nebo ne?)
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod Saša » úte čer 09, 2009 12:10

Ten odpor je pro dnešní LED zbytečně málý a osobně bych "nešel" nad 10 mA bo nevím jaký proud snese výstup tohoto Halu . Dej tam klidně 680 ohm -1K .
Většina výstupů kostří (kvůli rušení) ale nemusí tomu tak být vždy . Pokud to nebude blikat proti + , tak skus proti kostře . Nic se tím nepokazí .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod EMI » úte čer 09, 2009 14:44

Saša píše:Ten odpor je pro dnešní LED zbytečně málý a osobně bych "nešel" nad 10 mA bo nevím jaký proud snese výstup tohoto Halu


já uvažoval proud 20mA ale "intuitivně" jsem si říkal, že tak něco okolo toho 1k0 by mohlo bejt :D

Saša píše:Většina výstupů kostří (kvůli rušení)


pravda, to mi nějak nedošlo :oops:

Každopádně ti děkuju :notworthy:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
EMI
 
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI

Příspěvekod Marek89 » ned bře 27, 2011 11:18

Uvažujem nad bezkontaktom do 1,3. Aká je spoľahlivosť bezkontaktu ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Marek89
 
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie

Příspěvekod Cory » ned bře 27, 2011 14:16

mam ho 3 roky a okrem toho ze som 2x skontroloval predstih, tak som nerobil nic.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Křečík Barbuška » ned bře 27, 2011 19:01

Cory píše:mam ho 3 roky a okrem toho ze som 2x skontroloval predstih, tak som nerobil nic.

Tak nějak, já akorát dělám navíc "předmontážní servis", tedy vyčištění a promazání.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod JmJ » ned bře 27, 2011 19:10

Na jarnim sraze to bude take 3 roky, co s nim jezdim a take bez problemu.

Jen pozor, ze do 1.3 patri rozdelovac s jinou regulaci predstihu nez do 1.5 a vys.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Hurikán » pon bře 28, 2011 12:57

JmJ píše:Jen pozor, ze do 1.3 patri rozdelovac s jinou regulaci predstihu nez do 1.5 a vys.

Ano. A ještě navíc musí mít i kratší hřídel. :idea:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » pon bře 28, 2011 19:37

Hurikán píše:
JmJ píše:Jen pozor, ze do 1.3 patri rozdelovac s jinou regulaci predstihu nez do 1.5 a vys.

Ano. A ještě navíc musí mít i kratší hřídel. :idea:


Z toho vyplyva, ze stačí davat pozor iba na to, ci ma rozdelovac kratku, alebo dlhu osku.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvekod Marek89 » pát čer 03, 2011 19:53

Vie niekto katalógové číslo bezkontaktného rozdeľovača ? Číslo 3810.1.3706 je asi niečo iné ako katalógové číslo či ?


Podarilo sa mi nakoniec dopátrať k číslu 21213-3706010. To je Niva 1,7. Trocha divné ? Všetci čo máte na 1,3 bezkontakt, pozrite sa čo máte vyrazené pod "ufom" na rozdeľovači.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Marek89
 
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie

Příspěvekod Křečík Barbuška » pát čer 03, 2011 23:19

Cory píše:Z toho vyplyva, ze stačí davat pozor iba na to, ci ma rozdelovac kratku, alebo dlhu osku.

Tak jest.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Cory » pát čer 03, 2011 23:20

Marek89 píše:Podarilo sa mi nakoniec dopátrať k číslu 21213-3706010. To je Niva 1,7. Trocha divné ?


Telo rozdelovaca je rovnake, tak nebudu robit dva odliatky s rozdielnymi cislami :) to mas ako prevodovky-vsade je napisane 2101 a lisia sa vnutrom...takisto sa rozdelovace lisia vnutrom.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory
 
Příspěvky: 11568
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků