Pánové, ani jiskru, ba ani přímo z cívky, takže víčkem to být ani nemohlo. Naštval jsem se, vzal jsem bezkontakt na stůl, napojil osciloskop a začal hledat závadu. Napřed ani ze samotného rozdělovače nic nelezlo. Tak jsem ho rozebral a připájel dráty, co tam někdo v sajůzu asi spíš připlivnul, než připájel. Hurá, osciloskop ukazoval krásnej hranatej průběh. Druhá akce, propojit vše na stole, zapojit na baterku a zatočit. Nic. Tak jsem hýbal se vším možným, až jsem viděl, že jeden kontakt u rozdělovače nedrží ve svorkovnici a vypadává. Zapáčit trochu šroubovákem, kontakt dosedl, ale stále nic. Ještě mě napadlo hledat u cívky. Odpojil jsem tedy kostru od cívky a nechal připojené jen dva kontakty nahoře. Zatočil a hurááá, hází jiskru. Takže chyba bude někde v cívce, nesmí být na kostru, nojo, ale jak to udělat, když je připojená na kostru v autě? Po chvíli laborování jsem zjistil, že cívka je horká. No nic, zkusíme originál cívku z auta. A hle, hází i po připojení ke kostře a vůbec se nehřeje. Namontoval jsem do auta, seřídil a nastartoval. Podle stroboskopu doladil a auto jezdí jak drak. Dokonce i otáčkoměr funguje s původní cívkou perfektně. Hurá.