bezkontaktni zapalovani lada

Moderátor: Moderátoři

bezkontaktni zapalovani lada

Příspěvekod JmJ » pát kvě 30, 2008 23:09

Na srazu mi bylo Drobkem za pomoci pipajiciho beduina namontovano bezkontaktni zapalovani Lada (rozdelovac, ridici elektronika, civka).

K montazi bylo treba jen uzit podlozku pod rozdelovac, neb rozdelovac byl z motoru 1500 a muj motor je 1300, tedy ma nizsi blok. Podlozku sem nechal vyrobit na miru u kolegy v jeho "kolbence".

Vysledky implementace jsou zatim pomerne povzbudive. Motor drzi otacky pripadne i otacky zvysuje v tech kopcich, kde drive otacky klesaly. Prehnane receno to auto ted nezna kopec. Samozrejme je to brano v porovnani s puvodnim stavem. Tento fakt je citelny, ne vsak ze by z toho bylo razem Ferrari.
Byt neni citit nejaky super zatah, tak motor tahne plynuleji a klidneji. Po startu studeneho motoru staci sytic uzit jen velice malo, i studeny motor jde dobre do otacek bez sytice.
A co je nejvetsi "zahada", zvedlo se palubni napeti (mereno voltmetrem na palubni desce).

Pro zatim je nevyhou to, ze se vyrazne projevuje efekt startovani horkeho motoru po kratkem odstaveni, kdy motor nechce chytat a musi se dat plyn na podlahu a chvili motat starterem. To ovsem muze byt chyba serizeni predstihu (chovani motoru v nizkych otackach take neni uplne to prave). V planu je take zvetseni elektrodove vzdalenosti svicek.

Co se tyce spotreby, tak zatim neni presne zmereno, kazdopadne pul nadrz odjeto na mechanicky rozdelovac, pul na bezkontakt a vysledek je 6.8 litru.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod Hurikán » pát kvě 30, 2008 23:21

Jak to tak čtu, tak asi navštívím vaši tajnou laboratoř. Zveřejněné výsledky mě velmi zaujaly. 8)
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod Jelen » sob kvě 31, 2008 12:13

Kde se dá to zapalování koupit a kolik stojí? Taky mě to zajímá :)
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Křečík Barbuška » sob kvě 31, 2008 12:17

Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
 
Příspěvky: 11023
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvekod Marek89 » sob kvě 31, 2008 17:39

Nejaký zoznám výhod na bezkontakte ?
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Marek89
 
Příspěvky: 1812
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie

Příspěvekod Jelen » sob kvě 31, 2008 17:41

Neudělá se ti pecka na kladívkách, kultivovanější chod motoru... ale s bezkontaktem mám spojeno to, že to nejde do otáček tak, jako s kladívkama....
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod Marcel » sob kvě 31, 2008 17:53

no až to přijde, vyzkouším a dám vědět :wink:
Marcel 2107
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS :)
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště
Uživatelský avatar
Marcel
 
Příspěvky: 1122
Registrován: ned led 15, 2006 19:58
Bydliště: Hajnice u trutnova

Příspěvekod Ivo » sob kvě 31, 2008 18:50

Jelen píše:ale s bezkontaktem mám spojeno to, že to nejde do otáček tak, jako s kladívkama....

Záleží na tom, do jakých otáček to chceš točit. Moje červená má bezkontakt a vytočit ji nad 6tisíc není problém.
►Stodolní II◄
Expedice Estonia 2010 :hrob:
Iniciátor všeho zlého! Bacha na mě!
Život je tak rozmanitý. Každej den mě nasere někdo jinej.

Octavia combi 1,9tdi
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1998 až 5.3.2012 prodáno
Vaz 21073 1,7i, r.v. 1996 - 19.2.2012 až 20.2.2012 prodáno
Vaz 2107 1,5 AXTEC, LPG r.v.1995 - 3.6.2008 až 3.6.2008 :hrob:
Uživatelský avatar
Ivo
 
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice

Příspěvekod Jelen » sob kvě 31, 2008 18:57

Myslim maximální - já nevim, asi 7 tisíc a kousek. Ne, že bych to tam točil, ale pro ten pocit, že to předtím umělo a potom to už nezvládá...
Uživatelský avatar
Jelen
 
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvekod mtx » sob kvě 31, 2008 20:35

Teraz som konecne dorobil a nahodil zapalko z fava a tiez spokojnost
Uživatelský avatar
mtx
 
Příspěvky: 96
Registrován: pon říj 02, 2006 21:05
Bydliště: Martin

Příspěvekod Little Red Riding Hood » ned čer 01, 2008 12:52

zajimalo by mě jestli by se dal bezkontakt nějak vyrabovat použít z nějk jen to co je třeba a celé to nasoukat na klasiku webr.... protože podtlak fuuuuuuj....
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod Trevor » ned čer 01, 2008 14:08

Little Red Riding Hood píše:zajimalo by mě jestli by se dal bezkontakt nějak vyrabovat použít z nějk jen to co je třeba a celé to nasoukat na klasiku webr.... protože podtlak fuuuuuuj....


Nikde nie je napisane ze musis zapojit ten podtlak. Kludne sa to da odpojit a celu ten bazmek s membranou od rozdelovaca odmontujes.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Trevor
 
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK

Příspěvekod Maysner » ned čer 01, 2008 14:37

mam na bratrovym podtlak rozdelovac a jezdim s weberem. podtlak je jednoduse odpojenej
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Maysner
 
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvekod Little Red Riding Hood » ned čer 01, 2008 18:06

Maysner píše:mam na bratrovym podtlak rozdelovac a jezdim s weberem. podtlak je jednoduse odpojenej


no to jsi mi neřek žádnou novinu..... ale klasika je klasika... akorát bych jí doplnil o ten bezkontakt...
Little Red Riding Hood
 
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown

Příspěvekod JmJ » sob srp 02, 2008 21:23

Dalsi sraz, dalsi krok v bezkontaktu.

Puvodni varianta byl rozdelovac z motoru 1.5/1.6 a navic mel vuli. Tedy motor jednak nesel uplne idealne naladit a druhak pri prechodu z volnobehu do otacek padl predstih na moment o 5 stupnu dolu. Drobek dodal hridelku bez vule ovsem opet z 1.5 motoru a opet neslo naladit. Bud to jelo dobre v nizkych otackach nebo to jelo dobre ve vysokych. Tento jev byl pomerne markantni.

V Trnave jsem od coryho koupil bezkontakt pro 1.3. Na prvni pohled se lisi jen tuzsi pruzinka v odstredive regulaci. Pro 1.3 se zda byt pruzinka tuzsi. Zatim po 150 km se zda byt konecne vse ok. Motor pekne zabira i v nizkych otackach a konecne zas bez velkeho randalu a hrati jede na 3. kvalt pres 120 :-).

Tedy prubeh regulace predstihu pro motory 1.3 a 1.5 jsem seznal jako znacny.
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6484
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků