cyklovač z poláka

Moderátor: Moderátoři

cyklovač z poláka

Příspěvekod rosta » pon bře 17, 2008 21:35

prý pasuje cyklovač z 125 p na žigula -máte někdo zkušenost jak to funguje?
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod Kopr » pon bře 17, 2008 22:16

Uplně jednoduše vytáhneš konektor z cyklovače co tam máš je vlevo pod palubovkou,teda alespoň u 06 a spol. to tak je,a nasadíš konektor z cyklovače z poláka (jinak je to popsáno v Tůmovi ke konci knihy zajímavá vylepšení nebo tak nějak)
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Kopr
 
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Re: cyklovač z poláka

Příspěvekod Hurikán » pon bře 17, 2008 23:01

rosta píše:prý pasuje cyklovač z 125 p na žigula -máte někdo zkušenost jak to funguje?

Viz třeba zde
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Hurikán
 
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno

Příspěvekod rosta » úte bře 18, 2008 22:08

právě že v tůmovi jsem to četl a chtěl jsem vědět jaká je s tím zkušenost-dobrej nápad, ten seriovej cyklovač nic moc
rosta
 
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvekod čmelák » úte bře 18, 2008 22:11

ja mam stierace len ze zapnute vypnute :-D
čmelák
 
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava

Příspěvekod Kopr » úte bře 18, 2008 23:05

Zkušenost dobrá mám ho asi rok a v klídku jen v mrazech nechce fungovat potvora až se zahřeje :mrgreen:
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Kopr
 
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvekod Luděk Musil » stř bře 19, 2008 07:38

měl jsem ho v 03 i v 073 a fungoval zcela bez problémů, nyní jsem v očekávání poštovního balíčku z Havířova ... . A v Brně se navíc sestavuje elektronický s proměnnou dobou cyklu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod utia » stř bře 19, 2008 12:21

Ludku, mohl bys prosim zverejnit schema jestli to bude OK?
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
utia
 
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvekod Luděk Musil » stř bře 19, 2008 13:30

utia píše:... zverejnit schema ...

:shock: já? ekonom, elektrotechnického vzdělání nemaje ... :shock: ?
Elektrika kope a já se jí bojím :D
To bude spíše parketa člověka, který to bude pájet čili kola-loka :D a já mu to rád vyřídím a on mě potom :axe: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Příspěvekod zelvotron » stř bře 19, 2008 14:15

Utia: A neni to v Samaře náhodou stejný jako v desítce? Já že kdyby jo, tak jde použít cyklovač z Felície bez jakejkoliv úprav (pokud nepočítám mezikus kabeláže, protože nesedí rozmístění konektorů).

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?p=131469#131469
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
zelvotron
 
Příspěvky: 6275
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvekod Aleš.Melichar » stř bře 19, 2008 15:14

Luděk Musil píše:měl jsem ho v 03 i v 073 a fungoval zcela bez problémů, nyní jsem v očekávání poštovního balíčku z Havířova ... . A v Brně se navíc sestavuje elektronický s proměnnou dobou cyklu. L.


Psal jsem ti SZ, takze koukam ze asi zase neprisla... :roll: Spis bych to vyresil tak, ze bych nacpal vsechny cyklovace, ktere mi zbyly do auta a vzal je na sraz, tam by sis ho vyzkousel, co ty na to?

[ Komentář přidal: Luděk Musil: st březen 19, 2008 17:07 ]
OK. V pohodě. Souhlasím. L.
Polski Fiat 125p 1500ccm NA PRODEJ
Fiat UNO 45 903ccm NA PRODEJ
pěší chodec:(
Uživatelský avatar
Aleš.Melichar
 
Příspěvky: 141
Registrován: sob srp 18, 2007 17:40
Bydliště: Havirov/Opava

Re: cyklovač z poláka

Příspěvekod Jaykee » čtv zář 11, 2014 14:08

Trošku starší téma, ale mám otázku pro někoho proudu znalého.
Mám ho zapojený. Někdy jde naprosto normálně, ovšem někdy cvakne, stěrače jen poposkočí, na druhé cvaknutí setřou. Je to tak 50 na 50. Někdy na volnoběh setřou na druhé cvaknutí a po přidání plynu jen na jedno.
Mám něco jen očistit, vyměnit, nebo už má své nejlepší za sebou?
Lada 2101 Small Blue Hornet, Mercedes Viano Big Blue Hornet...
Uživatelský avatar
Jaykee
 
Příspěvky: 467
Registrován: pon bře 24, 2008 20:00
Bydliště: Praha

Re: cyklovač z poláka

Příspěvekod Luděk Musil » čtv zář 11, 2014 14:30

Tento problém jsem řešil před několika lety u mého prvního cyklovače z poláka.
Celá "závada" byla v závislosti na teplotě zařízení. Když bylo teplo - šel, když byla zima - tak šel kolikrát až na 3. cvaknutí. Problém je vlastně v tom, že když je vlastní motor stěrače a táhla a ramínka chladné, ztuhlé, tak to motor nestačí přetočit přes "svůj" (rozuměj u motorku) vypínač.
Tenkrát jsem to řešil tak, že jsem z cyklovače sundal kryt a u relátka jsem krapet zesílil (nebo zeslabil? - teď už si nevzpomínám) tah pružiny přihnutím/odehnutím zobáčku.
Jestli to je nebo není košer řešení jsem nezkoumal. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Luděk Musil
 
Příspěvky: 10479
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov

Re: cyklovač z poláka

Příspěvekod Raduz » čtv zář 11, 2014 14:36

Ziskal jsem tento pristroj od Miry zde na foru, kolega elektronik jej odemne dostal k proskou mani a pripadnemu okopirovani, co vim tak tam menil nejake soucastky pac byli spatne (mozna tvuj pripad) ale rozchodil to, no nebyl bych to ja kdybych nechtel neco navic misto regulace s 5stupni jsem si vymyslel plinulou - pripojil tam otocny potenciometr funguje vse bez chybne. Ted uz mam v supliku i kopii takze original bude volny budu ti jej klidne moc vymenit a kolega bude mit co opravovat :D
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
 
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: cyklovač z poláka

Příspěvekod Roman » čtv zář 11, 2014 14:42

Ono to nebude az tak tepelna zavislost toho casovaca, ako v zime prituhnuty stierac. Tie cyklovace funguju tak, ze daju kratky impulz do stieracoveho motora, ten sa pohne a musi sa zopnut jeho dobehovy kontakt. Ak je impulz kratky, alebo motor prituhnuty, pohne sa iba kusok, kontakt nezopne a az druhy impulz ho zopne a rozbehne. Da sa to riesit bud dlhsim impulzom, alebo nastavenim dobehoveho kontaktu v motore (teraz si nevybavujem ci je u zigulika nastavitelny, u S100 mal k tomu na prevodovke maly sroubik, ktorym sa to nastavovalo). Pri velmi citlivom dobehovom spinaci sa ale moze stat, ze po zahriati sa motor tak rozbehne, ze sam nezastavi (zotrvacnostou prebehne a dobehovy kontakt zopne a tak to bezi dokola).
Roman
Uživatelský avatar
Roman
 
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr

Další

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků