Tak a je to tady panove, rozhodoval jsem se mezi Moggy a Lemfordery, nakonec me presvedcili na tuhle znacku, udajne se pouzivaji pri prvovyrobe u Mercedes a BMW, nejaky patek vydrzi i na nove motokare od BMW M5. Takze uvidime, na jare je zacnu testovat. Jinak neni nad cim v podstate vahat, stoji stejne jako nejake "noname" mady in poland, italy, ci nedejboze SSSR.Cena 290,- za kus. Potesila me sada pevnostnich sroubu se samojistimcimy matkami v baleni, hlavni matice je samozrejmosti u teto znacky,(ne jako kdyz jsem kupoval prvne, kdy jsem dostal do ruky holy kulak a o gumovou prachovku jsem si musel rict... cena 400,-, bylo to k placi). Pod prachovkou se ukryva male mnozstvi grafitove vazeliny,ale myslim ze po stalceni prachovky tehlici to mnozstvi bude stacit. Pro jistotu jsem zakoupil i cepy rizeni od teto znacky.
P.S. Zakoupil jsem tez nove spojovaci matice cepu rizeni (to cim se serizuje sbihavost) no a vetsi shit za 100,- jsem v ruce jeste nemel, soudruzi si evidentne s vybehem zavitu hlavu nelamou, takze vysledek ja takovy ze ty spojky ani poradne nejdou nasroubovat na ty nove cepy,jeste ze jsou tak pevny ze zavit do spojek sami proriznou, tak to dopada kdyz se potka presny vyrobek s ruskym nahrubo otesanym polotvarem

. Takze dokud ty "zajete" nemaji strzeny zavit a fungujou, nemenit!!! Tot pouceni pro priste.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...