O kolik snížit hlavu

Moderátor: Moderátoři

Příspěvekod Sid » ned pro 12, 2010 13:23

ger007 píše:ked budem najblizsie skladat motor bude to remenova 1,7 :-D remenovy motor je fakt pekny, a ma dobry chod a paci sa mi

to jany : inac moj kamarat hovori z hovna cukrik neudelas, ked chces aby ti to jazdilo budes do toho muset nasypat nie malo penazi a tym ze znisis hlavu toho moc nenahonis typujem tak 1kon bez dalsich patricnych uprav a motor klakne o 50tis km skor


Ja to poznám tak, že Z HOVNA CHCEŠ BIČ PLIESŤ.

Inak úprava motorov sa tu v poslednej dobe stala akousi módou. Ale výsledky sa dostavili len u málo ľudí. Keď chceš upravovať, vezmi si za základ motor 1700cm. Zohnať ho by nemal byť absolútny problém. V šrote sme jeden kúpili za cenu šrotu. Priviezli sme železo za určitú sumu, od toho nám odčítali sumu za motor a dali zvyšné peniaze. Je to úplne kompletný motor aj s íčkom a zap. modulom.
Keby sa ti to podarí, môžeš tieto komponenty predať a ešte zarobíš. A preto nemá zmysel sa babrať s motorom 1300.
Sid
 
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvekod Jany_RS » úte pro 14, 2010 12:32

zaujimave ,že dieselovy motor ma velky stupen kompresie (okolo 20)a vydrži dvakrat tolko čo benzin,a benzin čim vyššiu kompresiu ma tym menej najazdi,ved aj nove auta maju okolo 9.5-10
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod Saša » úte pro 14, 2010 15:26

Jany_RS píše:zaujimave ,že dieselovy motor ma velky stupen kompresie (okolo 20)a vydrži dvakrat tolko čo benzin,a benzin čim vyššiu kompresiu ma tym menej najazdi,ved aj nove auta maju okolo 9.5-10

Tys nikdy neviděl Dieseluv motor zevnitř ? Stačí se podívat na masivní kliku a ojnice . Druhý a podstatný vliv na životnost je to že je nafta mastná a lépe maže spalovací prostor . U benzínu hlavně při startu studeného motoru dochází k značnému smývání olejového filmu bohatou směsí a motor jde takzvaně kov na kov .
Dnešní benziny si mohou dovolit výšší kompresi z důvodu hlídání detonačního spalování elektronikou . Čím vyší je komprese u benzínu tím je potřeba kvalitnějšího benzínu (oktanové číslo) a kupa pokročilé elektroniky aby nedocházelo k detonačnímu spalování , detonace dokáží zničit jakýkoli (benzínový) motor .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Saša
 
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvekod Peter- Slovensk » pát pro 17, 2010 18:17

Ja by som sa priklonil k tomu bloku,nemá to vpliv na tvar spalovacieho priestoru, pri vačšine aut je to takmer jedno ale napríklad moskvič 1500(okopírovane bmw m10) je na to velmi háklivý, často sa to tu už písalo o tom ako upravit motor v žigule, treba si to tu prečítat, ono ja vás niektorých nechápem, poskladat žigul a vlastne aj mnoho iných aut je aj vdaka skúsenostiam pomerne jednoduché, ja si fakt neviem predstavit ako by poniektorý skladali toho moskviča, okrem toho, že sa vie čo nemá rád v SR a ČR neni nik čo by o tom fakt čosi vedel, vpodstate dnes je jediný človek už len v nemecku, ja som sa za tri roky čo mám moskala dopracoval ku pár výkresom a fotkam :roll:
Peter- Slovensk
 
Příspěvky: 30
Registrován: úte úno 10, 2009 11:05
Bydliště: Brezno, Slovakia

Příspěvekod drobcek9215 » ned bře 06, 2011 18:17

Štěpán píše:Atexi, Nevím teď přesně, jak to má 1600 s nedoběhem pístu, ale jestli je tam tak 1 až 1,5mm, tak sundej blok a ohobluj ho na frézce o tuhle hodnotu a hlavu pak akorat lízní o cca 0,1 - 0,3 mm proto, abys měl rovný stykový plochy, a neměl jí do vrtule.
Já osobně bych blok líznul o max. 1 mm a tu hlavinku o těch 0,2 mm. Ve výsledku by jsi měl potom dostat kompresní poměr něco okole 9,5 až 10, což by pro LPG mohlo dostatečně stačit.


Co poviete na 1,85mm z bloku? :P
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod drobcek9215 » ned bře 06, 2011 18:21

Sid píše:
ger007 píše:ked budem najblizsie skladat motor bude to remenova 1,7 :-D remenovy motor je fakt pekny, a ma dobry chod a paci sa mi

to jany : inac moj kamarat hovori z hovna cukrik neudelas, ked chces aby ti to jazdilo budes do toho muset nasypat nie malo penazi a tym ze znisis hlavu toho moc nenahonis typujem tak 1kon bez dalsich patricnych uprav a motor klakne o 50tis km skor


Ja to poznám tak, že Z HOVNA CHCEŠ BIČ PLIESŤ.

Inak úprava motorov sa tu v poslednej dobe stala akousi módou. Ale výsledky sa dostavili len u málo ľudí. Keď chceš upravovať, vezmi si za základ motor 1700cm. Zohnať ho by nemal byť absolútny problém. V šrote sme jeden kúpili za cenu šrotu. Priviezli sme železo za určitú sumu, od toho nám odčítali sumu za motor a dali zvyšné peniaze. Je to úplne kompletný motor aj s íčkom a zap. modulom.
Keby sa ti to podarí, môžeš tieto komponenty predať a ešte zarobíš. A preto nemá zmysel sa babrať s motorom 1300.





mm Babrem sa z motormi 2105 aj 07 poskladal som si z toho celkom slusnyyy motor, a nie jeden clovek povedal ze 1,7 je lenivé poleno s prepáčením.....

[ Komentář přidal: Laďuša: ne březen 06, 2011 18:24 ]
Nepiš nam tu dvojpříspěvky, používej tlačítko upravit!
drobcek9215
 
Příspěvky: 29
Registrován: sob čer 06, 2009 10:13
Bydliště: slovensko

Příspěvekod ger007 » ned bře 06, 2011 23:22

drobcek9215 píše:
Štěpán píše:Atexi, Nevím teď přesně, jak to má 1600 s nedoběhem pístu, ale jestli je tam tak 1 až 1,5mm, tak sundej blok a ohobluj ho na frézce o tuhle hodnotu a hlavu pak akorat lízní o cca 0,1 - 0,3 mm proto, abys měl rovný stykový plochy, a neměl jí do vrtule.
Já osobně bych blok líznul o max. 1 mm a tu hlavinku o těch 0,2 mm. Ve výsledku by jsi měl potom dostat kompresní poměr něco okole 9,5 až 10, což by pro LPG mohlo dostatečně stačit.


Co poviete na 1,85mm z bloku? :P


ja mam 4mm z bloku :-P
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod JmJ » pon bře 07, 2011 08:17

ger007 píše:
drobcek9215 píše:
Štěpán píše:Atexi, Nevím teď přesně, jak to má 1600 s nedoběhem pístu, ale jestli je tam tak 1 až 1,5mm, tak sundej blok a ohobluj ho na frézce o tuhle hodnotu a hlavu pak akorat lízní o cca 0,1 - 0,3 mm proto, abys měl rovný stykový plochy, a neměl jí do vrtule.
Já osobně bych blok líznul o max. 1 mm a tu hlavinku o těch 0,2 mm. Ve výsledku by jsi měl potom dostat kompresní poměr něco okole 9,5 až 10, což by pro LPG mohlo dostatečně stačit.


Co poviete na 1,85mm z bloku? :P


ja mam 4mm z bloku :-P


ja mam spis dojem, ze ty mas 4 mm z hlavy... ze sve ... :wink: :P

uz ti aspon nejaky ten motor funguje? ;-))
MFP
wergl I - 2104 - melt down
wergl II - 2104 - rebuild succeded
wergl III - 21113 - sold (Chester's new)
wergl IV - i30 - tout est bleu
Uživatelský avatar
JmJ
 
Příspěvky: 6486
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvekod ger007 » pon bře 07, 2011 10:04

ano kupil som si dalsiu 1,7 a ta funguje :-D
Uživatelský avatar
ger007
 
Příspěvky: 4784
Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
Bydliště: NMnV - Brno

Příspěvekod miso b » čtv bře 17, 2011 11:58

Dobry den
Necital som celu tuto temu az do konca , tiez som sa kedysi rozhodoval o kolko znizit hlavu . Mozno toto niekomu pomoze . Mal som ladu 2105 obsah 1,3 . Spravil som na nej nejaku tu GO motora - karburator , zalestene sedla ventylov ,nove gufera , novy olej, otvorene nasavanie a sportovy filter, plnopriechodzi tlmic vyfuku ... a hlavu som znizil o 1 mm. Vysledok bol taky ze auto malo trochu krajsi zvuk - taky sportovejsi ale nie moc hlucny , auto bolo trochu zivsie a spotreba bola nizsia o 1 az 1,2 litra /100 km. Z 0 na 100 som to daval za 15 sekund (predtym za 18).
Teraz mam ladu 2107 obsah 1,5 vo velmy dobrom stave. Spravil som na nej presne tie iste upravi a hlavu som znizil tiez o 1mm. Vysledok je taky isty ako u predoslej lady - lepsi zvuk ,trochu zivsie ale fakt iba trochu- necakajte nejake zazraky. Nemeral som aku mam teraz spotrebu ale je urcite nizsia ako predtym. Z 0 na 100 som to predtym daval za 12,5 sekundy a teraz asi za 12 sekund takze to sa moc nezmenilo. Kedze chcem auto na take bezne jazdenie ,semtam si mozno trochu zablbnut ale nie na ziadne zavodenie tak viac ako 1,2 mm by som ja osobne neznizoval. Mne sa 1 mm dost osvedcil .
miso b
 
Příspěvky: 20
Registrován: čtv lis 27, 2008 19:07
Bydliště: Žilina

Příspěvekod Jany_RS » čtv bře 17, 2011 12:25

ja som počul že pri väčšom snižovani asi nad 2 mm je treba zosilnit,prevarit vodne kanaly :roll: bo že to nevydržia, či čo ale mne sa to zda blbost,nikde som o tom nečital

-a to znižovanie hlavy sa v praxi podľa mňa prejavi zvyšenim krutiaku ale naslednym posunutim do vyššich otačok

miso b, i ja si myslim že na 1.5 (i ked je tam vyhoda že môžeš zrezat z bloku a neniči sa ti antidetonačny priestor ako z hlavy )nepocitiš dajaky extra vykon oproti 1.3 a 1.3 je na začiatok uprav akurat, a postupne sa dopracujem až ku 1.7-3.5 613 8)
lada 2103 1974,agregat 21011 s ozonom a podtlakovym rozdelovacom- lada 2103 RS :thumbright:
jawa 250/353 rok 1957 :heart:

lada vfts is the best & tatra ecorra :finga:
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod Marťas » čtv bře 17, 2011 12:59

Jany_RS, Nevím, jestli by se mi chtělo upravovat milion motorů, abych nakonec skončil u 3,5l z tatrovky, který jsem chtěl už když jsem se matlal s ušmudlanou 1,3kou
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod Jany_RS » čtv bře 17, 2011 13:54

Marťas, chcieť a mať su dva rozlične pojmy
aj ja by som chcel mať 3.5 tatru ale čo mam 1.3 žigu tak sa jej venujem,teraz nejaky škodovkar si kupi hneď porsche bo ho chce ???
Uživatelský avatar
Jany_RS
 
Příspěvky: 196
Registrován: pon čer 14, 2010 19:48
Bydliště: Raslavice(Presov)

Příspěvekod Marťas » čtv bře 17, 2011 20:44

Jen řikám, že plánovat to tak, že teď udělám 13ku, abych vzápětí přešel na 15ku, 16ku, 17ku a pak možná na Tatru je hooodně neekonomický. Kdyžbych teď chtěl něco dělat, tak udělám 13ku a současně sháním Tatrovku, kterou stejně chci (Tada ty jí chceš, já jí nechci :D )
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Marťas
 
Příspěvky: 3465
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Příspěvekod Majo » pát bře 25, 2011 13:59

ja mam na suom motore blok znizeny o 1.9mm a na predchadzajucom som mal o 2.3mm. Ziadne prevaranie steny som nerobil, nie je s tym ziadny problem. Ovsem pri 95oktanovom benzine sa detonacne cidlo ide zblaznit a nie vzdy dokaze vykompenzovat klepanie
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Majo
 
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen

PředchozíDalší

Zpět na Zajímavé úpravy a vylepšení

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron